


Смяна на двигател
- mafiota09
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла(Русенско)
Смяна на двигател
Решил сам да вземам двигател ГТИ 115.Моя засега е 1.4 абд.Въпроса ми е какво се сменя.Смисъл окачването на двигателя и другите работи?
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на двигател
Има сигурно 10 такива теми. И накрая всеки от питащите достига до извода да си продаде колата и да си купи такава с желания мотор. Може би аз съм един от малкото направили грешката да сменят двигател с ясната идея, че не искат друга кола. Не броя хората с проектите във форума, нали някой от тях да не си помисли нещо
Там е друга бира работата.
На въпроса ти - почти всичко под предния капак и около него трябва да се смени. Като започнеш от радиатора и свършиш до задния мост с дисковите спирачки...
Според мен за да си заслужава цялата галимация трябва:
1. Да имаш кола донор, чиято цена да е близка до подарък
2. Да си направиш сам тази трансплантация или поне да не ходиш да даваш пари по майстори.
Ако дори едното не е така, изобщо не се захващай, безплатен приятелски съвет е това.

На въпроса ти - почти всичко под предния капак и около него трябва да се смени. Като започнеш от радиатора и свършиш до задния мост с дисковите спирачки...
Според мен за да си заслужава цялата галимация трябва:
1. Да имаш кола донор, чиято цена да е близка до подарък
2. Да си направиш сам тази трансплантация или поне да не ходиш да даваш пари по майстори.
Ако дори едното не е така, изобщо не се захващай, безплатен приятелски съвет е това.

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на двигател
stefan4o написа:Има сигурно 10 такива теми. И накрая всеки от питащите достига до извода да си продаде колата и да си купи такава с желания мотор. Може би аз съм един от малкото направили грешката да сменят двигател с ясната идея, че не искат друга кола. Не броя хората с проектите във форума, нали някой от тях да не си помисли нещоТам е друга бира работата.
На въпроса ти - почти всичко под предния капак и около него трябва да се смени. Като започнеш от радиатора и свършиш до задния мост с дисковите спирачки...
А можеби и не си само ти





-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Смяна на двигател
Дам, колегата stefan4o е мн прав наистина всичко под капака се сменя при преминаване към по голяма кубатура двигател от твоя.Аз също ще сменям двигател и при мен е същото положението както при теб разликата е,че аз съм с Голф2 и ще преминавам от 1.3 на 1.8двигател от Ауди
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на двигател
ji4kata написа:Дам, колегата stefan4o е мн прав наистина всичко под капака се сменя при преминаване към по голяма кубатура двигател от твоя.Аз също ще сменям двигател и при мен е същото положението както при теб разликата е,че аз съм с Голф2 и ще преминавам от 1.3 на 1.8двигател от Ауди
Колега,май сме заедно и аз на полото 1.3 с 1.8 112коня

Re: Смяна на двигател
я да се намеся и аз, към колегата mafiota09 :
1-во. Какво искаш от колата -да върви ли,да ти върши работа ли ,тоест за каква цел.
2-ро. Качвал ли си се на 1.8-90кс ,2.0-115кс,2.0-150кс ?
3-то. Наясно ли си с цената по поддръжка на 3те мотора и разхода ?
4-то. Има още много фактори, но това са основните,за които се сещам аз.
И така ,ако искаш да върви 150кс, ако пък искаш да ти върши работа без да се гониш с нея 90кс.
Та те 115кс -отпада от класацията за момента.Ако си се качвал на 3те мотора ще знаеш за какво става на въпрос, аз не претендирам че ги познавам много, но съм имал късмета да се покарам по 2-3 бройки от модел,без 150кс-той 1-път,но пък нямаше нужда повече. И така 115кс върви лично според мен малко-повече от 90кс,като във високите обороти се усеща прилична разлика,докато в ниските- до 3000оборота,90кс- не му се дава, а даже с повечко ускорение ми се вижда.Не на последно място са паричките, които са най-определящи поне за мен и за колата която карам,и съответно за цената на мотора, който искаш да сложиш.Пък и газифицирането на 90кс е всепризнато,тоест без проблеми и за малко пари, при другите 2-доста по-голяма мъка и пари,после идват и повечето проблеми.Лично спред мен можеш да ползваш скоростите от 1.4-мда малко по-дълги са,но ако караш предимно извънградско няма да имаш проблем,това само при 90кс, при другите ще трябват мисля и др скорости.Та според мен 115кс,който си избрал е най-неудачният от 3те .И пак казвам това са си изцяло мой съображения и НЕ ангажирам никого.
1-во. Какво искаш от колата -да върви ли,да ти върши работа ли ,тоест за каква цел.
2-ро. Качвал ли си се на 1.8-90кс ,2.0-115кс,2.0-150кс ?
3-то. Наясно ли си с цената по поддръжка на 3те мотора и разхода ?
4-то. Има още много фактори, но това са основните,за които се сещам аз.
И така ,ако искаш да върви 150кс, ако пък искаш да ти върши работа без да се гониш с нея 90кс.
Та те 115кс -отпада от класацията за момента.Ако си се качвал на 3те мотора ще знаеш за какво става на въпрос, аз не претендирам че ги познавам много, но съм имал късмета да се покарам по 2-3 бройки от модел,без 150кс-той 1-път,но пък нямаше нужда повече. И така 115кс върви лично според мен малко-повече от 90кс,като във високите обороти се усеща прилична разлика,докато в ниските- до 3000оборота,90кс- не му се дава, а даже с повечко ускорение ми се вижда.Не на последно място са паричките, които са най-определящи поне за мен и за колата която карам,и съответно за цената на мотора, който искаш да сложиш.Пък и газифицирането на 90кс е всепризнато,тоест без проблеми и за малко пари, при другите 2-доста по-голяма мъка и пари,после идват и повечето проблеми.Лично спред мен можеш да ползваш скоростите от 1.4-мда малко по-дълги са,но ако караш предимно извънградско няма да имаш проблем,това само при 90кс, при другите ще трябват мисля и др скорости.Та според мен 115кс,който си избрал е най-неудачният от 3те .И пак казвам това са си изцяло мой съображения и НЕ ангажирам никого.
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Смяна на двигател
Лично спред мен можеш да ползваш скоростите от 1.4-мда малко по-дълги са,но ако караш предимно извънградско няма да имаш проблем,това само при 90кс, при другите ще трябват мисля и др скорости.Та според мен 115кс,който си избрал е най-неудачният от 3те .И пак казвам това са си изцяло мой съображения и НЕ ангажирам никого. Скоростите от 1.4 неможе да ползва! Кутията на 1.4 няма нищо общо с кутията на 1.8 2.0л моторите . На 1.4 кутията е тип085 а на 1.8 2.0 са тип 020 или 02А 

Последна промяна от ji4kata на Съб 05 юни 2010 21:37, променено общо 1 път.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на двигател
ji4kata написа:Лично спред мен можеш да ползваш скоростите от 1.4-мда малко по-дълги са,но ако караш предимно извънградско няма да имаш проблем,това само при 90кс, при другите ще трябват мисля и др скорости.Та според мен 115кс,който си избрал е най-неудачният от 3те .И пак казвам това са си изцяло мой съображения и НЕ ангажирам никого. Скоростите от 1.4 неможе да ползва! Кутията на 1.4 няма нищо общо с кутията на 1.8 2.0л моторите . На 1.4 кутията е тип085 а на 1.8 2.0 са тип 020 или 02А
Колега,къде се явява разликата между тези кутии

Нека и колегите да знаят,ако има разлика,каква е тя,освен в предавателните числа

Колегата явно не видя или подмина въпроса ми,затова в стария си пост,помествам една извадка,Надявам се че ще е в полза на някой.Незнам от къде съм я свалил,имам сия в писмен вид на компютъра

Индекс
» Бензинови мотори
» Дизелови мотори
» Скоростни кутии
Тук можете да намерите справочна и техническа информация за различните двигатели монтирани на автомобилите Volkswagen. Разбира се списъкът не е изчерпателен и ще бъде допълнително обогатяван.
Индекс на двигателя Мощност (к.с.(квт)/об/мин) Макс.Момент (N/м/об/мин) Степен на сгъстяване Горивна система Система на запалване Катализатор Ламбда-сонда Бензин
(допустим) Произвеждан (от-до)
1.0 л
GN 45(33) / 5500 70 / 3200 9.5 31PIC UKZ - - 91
08.83-07.85
HZ 50(37) / 5900 74 / 3600 9.5 31PIC UKZ - - 91
08.85-07.86
1.3 л
HK 55(40) / 5400 96 / 3300 9.5 2E3 UKZ - - 91
08.83-07.85
HW 37(50) / 5400 91 / 3300 9.5 2E3 UKZ - - 91
08.83-08.85
GT 58(43) / 5200 93 / 3300 8.2 34PIC UKZ - - 91 08.83-07.86
MH/2G 55(40) / 5200 94 / 3300 9.5 2E3 TSZ-H по поръчка - 91 08.85-06.92
NZ 55(40) / 5200 96 / 3400 9.5 DIGIJET TSZ-H да да 91 05.87-07.92
NU 50(37) / 5200 94 / 3300 9.5 2E3 TSZ-H по поръчка - 91 08.85-12.87
RC 50(37) / 5200 94 / 3300 9.5 DIGIJET TSZ-H да да 91 08.85-12.87
GN 45(33) / 5500 75 / 3200 9.5 34PIC UKZ - - 97 12.83-07.85
HZ 50(37) / 5900 74 / 3600 9.5 1B3 TSZ-H - - 91 06.85-10.91
1.4 л
ABD 60(44) / 5200 107 / 2400 9.0 Mono Motronic да да 91
10.91 -
AEX 60(44) / 4700 116 / 2800 10.2 Motronic MP 9.0 да да 95
08.95 -
1.6 л
PN 70(51) / 5200 118 / 2700 9.0 2EE TSZ-H да да 91
08.85-07.92
HM 75(55) / 5000 125 / 2500 9.0 Keihin TSZ-H - - 91 07.83-07.88
RF 72(53) / 5200 120 / 2700 9.0 2E2 TSZ-H да - 91
08.86-10.91
EZ/ABN 75(55) / 5000 125 / 2700 9.0 2E2 TSZ-H по поръчка - 91
08.83-08.91
ABU 75(55) / 5200 126 / 2600 9.3 Mono Motronic да да 91
08.92 -
AEA 75(55) / 5200 128 / 2800 9.8 Mono Motronic 1.3 да да 95 (91)
09.94 -
AEE 75(55) / 4800 135 / 2800 9.3 1AV да да 95 (91)
08.95 -
AEK 101(74) / 5800 135 / 4400 10.3 Motronic да да 95
08.94-03.96
1.8 л
1H 160(118) / 5600 225/3800 8.0 Digifant да - 98
08.88-07.89
RH 85(62) / 5000 142/3000 10.0 2E2 TSZ-H да - 95
08.86-07.90
GU 90(66) / 5200 145 / 3300 10.0 2E2 TSZ-H по поръчка - 95
01.84-10.91
GX 90(66) / 5250 137 / 3000 9.0 KE-Jetronic TSZ-H - - 91
01.84-07.88
GZ
112(82) / 5500
157 / 3100
10.0
K-Jetronic
TSZ-H
-
-
98 (95)
01.84-07.88
RP
90(66) / 5250 142 / 3000 9.0 Mono-Jetronic TSZ-H да да 91 03.88-01.92
1P
98(72) / 5400 143 / 3000 10.0 Digifant да да 91 08.88-11.91
HT 105(77) / 5500 150 / 3000 10.0 KE-Jetronic VEZ да да 91 01.85-07.85
RD 107(79) / 5250 154 / 3250 10.0 KE-Jetronic VEZ да да 91 08.85-07.88
RV
105(77) / 5400 148 / 3800 10.0
Digifant
да
да
91
10.87-05.92
RG 107(79) / 5500 154 / 3500 10.0 K-Jetronic VEZ да - 91 08.86-02.87
PF 107(79) / 5400 157 / 3800 10.0 Digifant да да 95 (91) 02.87-11.91
EV 112(82) / 5500 157 / 3100 10.0 K-Jetronic TSZ-H да - 98 (95) 01.84-07.87
PB 112(82) / 5400 159 / 4000 10.0 Digifant - - 98 (95) 02.87-10.91
PL 129(92) / 5800 168 / 4250 10.0 KE-Jetronic VEZ да да 98 01.86-07.92
KR 136(100) / 6300 162 / 4800 10.0 K-Jetronic VEZ - - 98 04.88-07.92
PG 160(118) / 5600 225 / 4000 8.0 Digifant да да 95 10.88-10.93
3G 210(154) / 6400 247 / 5000 8.8 Digifant да да 98 10.91 -
AAM 75(55) / 5000 140 / 2500 9.0 Mono Motronic да да 91 10.91 -
2.0 л
9A 134(98) / 5800 180 / 4400 10.5 KE-Motronic да да 95 (91) 10.88-10.93
2E
115(85) / 5400
166 / 3200
10.0
Digifant
да да 95
04.90-10.93
ABF 150(110) / 6000 180 / 4800 10.5 Digifant да да 95 08.92 -
ADY
115(85) / 5400
166 / 3200
10.0
Simos
да да 95
08.94-07.95
2.8 л
AAA 174(128) / 5800 235 / 4200 10.0 Motronic M 2.9 да да 95 10.91-
2.9 л
ABV 190(140) / 5800 245 / 4200 10.0 Motronic M 2.9 да да 98 09.93-
Забележки:
UKZ - контактна сиситема на запалване
TSZ-H - транзисторна система на запалване с датчик на Хол
VEZ - електронна система на запалване
- mafiota09
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла(Русенско)
Re: Смяна на двигател
по принцип мисля да правя тази трансплантация защото намери двигател 115 гти с компютър,скоростна кутия,кабелаци направо без пари и затова питам ако се наема до каде ще стигна.Много като чета коментарите по добре е да взема нова кола от колкото да се наемам с глупости.Благодаря на всички за отговорите!
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Смяна на двигател
mafiota09 написа:по принцип мисля да правя тази трансплантация защото намери двигател 115 гти с компютър,скоростна кутия,кабелаци направо без пари и затова питам ако се наема до каде ще стигна.Много като чета коментарите по добре е да взема нова кола от колкото да се наемам с глупости.Благодаря на всички за отговорите!
Ако не ти се занимава,Да.Но ако ти се занимава и искаш да си запазиш старата кола,давай влизай в филма

-
- Мнения: 159
- Регистриран на: Вто 04 ное 2008 0:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: около Несебър
Re: Смяна на двигател
Разликата е в захващането на камбаната към блока на двигателя,не пасват дупките на болтовете а и камбаната е по малка на размер и няма да влезе съединителя на 1.8 а 1.8 са с по голям на размер съединител от на 1.4,стартера също е на различно място при 1.8.Утре ще кача снимки на двата типа кутий да видите по добре .
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Смяна на двигател
Колегата може да сложи скорости на 2000 кубика от 1.3 само и единствено,когато си види ушите без огледало. 

- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
Re: Смяна на двигател
mafiota09 написа:Решил сам да вземам двигател ГТИ 115.Моя засега е 1.4 абд.Въпроса ми е какво се сменя.Смисъл окачването на двигателя и другите работи?
В крайна сметка излиза ти по-тънко да си смениш направо колата а не мотора колега........./ освен във варианта подарък ,споменат по-горе!/
Успех в начинанието!
- mafiota09
- Мнения: 121
- Регистриран на: Нед 04 ное 2007 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бяла(Русенско)
Re: Смяна на двигател
абе наемам се пък каквото стане и докадето стигна!Ако не стане резача и нова кола!
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Смяна на двигател
mafiota09 написа:по принцип мисля да правя тази трансплантация защото намери двигател 115 гти с компютър,скоростна кутия,кабелаци направо без пари и затова питам ако се наема до каде ще стигна.....
Освен гореизброените неща ще са ти необходими полуоските,генерацията с тръбите докрай,горивопроводите и бензиновата помпа.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта