Да споделя - успешно решен проблем!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Да споделя - успешно решен проблем!

Мнениеот viktor vox » Съб 05 юни 2010 19:16


На времето се бях оплаквал тук от моята скромна Голфара-3, 1,4i.e.(1995г.) - при непрогрят поне 1-2 минути двигател - при потегляне почваше да се дави и дори да не иска да запали устойчиво...

В разни сервизи опитваха да й правят диагностика - но тъпнята е, че по закона на Мърфи - гадорията не се проявяваше редовно и не можа да се диагностицира...

НИКСИ в Герман смени муфата-разпределител на охлажд. течност (дето в нея се пъха датчика за t на охл.т. и разни други разнокалибрени маркучляци). Направо си беше разядена в единия край и явно оттам е засмуквала и външен въздух, и изобщо - създаде ми големи главоболия...

След подмяната на тази Джаджа Голфето си пали безпроблемно...
Та - ако някой приплаче с подобен проблем - нека си провери и този възел...
=================
А за момчетата от Герман - САМО НАЙ-ПРЕКРАСНИ И СЪРДЕЧНИ НЕЩА МОГА ДА КАЖА!!!

:beer :beer :beer :beer




Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: ДА СПОДЕЛЯ - успешно решен проблем!

Мнениеот Dead man » Съб 05 юни 2010 20:25




javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ДА СПОДЕЛЯ - успешно решен проблем!

Мнениеот javor_bg » Съб 05 юни 2010 20:26


Колега, радвам се, че си си оправил проблема. Искам да попитам проблема ти само при първоначално палене ли беше и при незагрят мотор ?


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Да споделя - успешно решен проблем!

Мнениеот emo-gar » Нед 06 юни 2010 23:12


viktor vox,само от лекия теч едва ли ще се шашкат обороти и няма да пали.Дали пък Никси не ти е сменил и ECT-то(сензора)?Или най-малкото да го е почистил от наслоени ръжди и мърсотия.
В тази връзка да споделя и малко опит(1,8М.И.):проверявайте проходимостта на тънкото маркуче към разширителния съд,също да се проверят и щуцерите на съдинката и фланеца към главата!Резултата от запушен обезвъздушител е:гарнитура-НЕДОБРОСЪВЕСТЕН майстор(някъде по "Ломско шише") е направил ремонт на главата(това на "женския" Голф),взел някакви 200+ лева(тънка лайсна..казал :D ) и.....заебал запушените нещица,иначе антифриз сменял,масла...ама ангренажа ще изпадне от хлабавост.
Ами колицата сее оборотите(нали през тройника идва на вълнички и мехури..)Айде да не го нарочвам толкова майстора,може и да е духнала гарнитурата,ако шофьорката си е карала безгрижно така от поне година...ама нали е МАЙСТОР,защо не погледна това ръждиво кръгло казанче бре!Ами и нагнетателния бензинопровод към моното оставил нестегнат..та за малко не пробах пожарогасителя..


viktor vox
Мнения: 44
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Да споделя - успешно решен проблем!

Мнениеот viktor vox » Пон 07 юни 2010 14:31


javor_bg написа:Колега, радвам се, че си си оправил проблема. Искам да попитам проблема ти само при първоначално палене ли беше и при незагрят мотор ?

==================
Прощавай за забавения отговор:
Когато го вземахме, Голфът го оглеждахме 3 пъти - все в доста горещи дни, а и трите пъти беше прогряван... (кой да предполага, че сме попаднали на Голф "с уловка"...)

Посоченият проблем се появи при първите есенни по-стабилни захлаждания: Качваш се, въртиш ключа - пали нормално и държи нормални обороти... Но ако се опиташ да потеглиш (което нали значи - да подадеш повече газ) - двиг. става нестабилен, почва да тресе, няма мощност... трябва да спреш и да изчакаш да прогрее и да стабилизира оборотите - т.е. - да си бачка РАВНО, а не на пресекулки... Ако оставиш двигателят да прогрее на място, без да подаваш газ - по-нататък през деня си пали и потегля нормално... С течение на времето стана ясно, че този Проблем си се проявява и през лятото, и през зимата...

Сменихме свещите и кабелите с чистак нови, качествени... не жалихме пари и за ултразвуково почистване на МОНОИНЖЕКЦИЯТА... Сменихме и горивния филтър... Направиха се тестове на разните там термодатчици, всичките даваха нормални данни... При по-студено време ефектът е по-силен - налагаше се да се прогрява на място с подаване на равномерна слаба газ... Оказа се също, че ако след първото палене и движение колата е изстивала повече от 8 часа - пак върти същия номер...

(Междувременно 2-3 пъти се опитвахме да направим компютърна диагностика, но безуспешно - винаги си даваше нормални данни - но всеки път естествено - на загрято...)

Накрая ни писна и Проблемът го "решихме" като почнахме да я оставяме да прогрее 2 минути, ако не е карана повече от 10 часа.
=========================
А НИКСИ почиства разни неща там, но не съм гледал какви точни и смени и датчика на маслото, защото пропускаше...
Но не вярвам, че датчикът на маслото има нещо общо с нормалната работа...

А онази част от "осмостенния петохуйник", която би трябвало да ляга плътно и херметично върху стената на блока, и дето някои се опитват да я лепят с термосиликон, имаше стабилно проядена сегмент откъм челната страна, който с течение на времето си е нараствал като язва...
=============
Все пак - като дойдат студовете (да докараме до тях все пак) - ще си проличи дали наистина Проблемът се е решил... Иначе в момента Голфарата си пали и потегля нормално и без да я прогрявам...
:да: :да: :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_v, vanesto и 90 госта