javor_bg написа:Колега, радвам се, че си си оправил проблема. Искам да попитам проблема ти само при първоначално палене ли беше и при незагрят мотор ?
==================
Прощавай за забавения отговор:
Когато го вземахме, Голфът го оглеждахме 3 пъти - все в доста горещи дни, а и трите пъти беше прогряван... (кой да предполага, че сме попаднали на Голф "с уловка"...)
Посоченият проблем се появи при първите есенни по-стабилни захлаждания: Качваш се, въртиш ключа - пали нормално и държи нормални обороти... Но ако се опиташ да потеглиш (което нали значи - да подадеш повече газ) - двиг. става нестабилен, почва да тресе, няма мощност... трябва да спреш и да изчакаш да прогрее и да стабилизира оборотите - т.е. - да си бачка РАВНО, а не на пресекулки...
Ако оставиш двигателят да прогрее на място, без да подаваш газ - по-нататък през деня си пали и потегля нормално... С течение на времето стана ясно, че този Проблем си се проявява и през лятото, и през зимата...
Сменихме свещите и кабелите с чистак нови, качествени... не жалихме пари и за ултразвуково почистване на МОНОИНЖЕКЦИЯТА... Сменихме и горивния филтър... Направиха се тестове на разните там термодатчици, всичките даваха нормални данни... При по-студено време ефектът е по-силен - налагаше се да се прогрява на място с подаване на равномерна слаба газ... Оказа се също, че ако след първото палене и движение колата е изстивала повече от 8 часа - пак върти същия номер...
(Междувременно 2-3 пъти се опитвахме да направим компютърна диагностика, но безуспешно - винаги си даваше нормални данни - но всеки път естествено - на загрято...)
Накрая ни писна и Проблемът го "решихме" като почнахме да я оставяме да прогрее 2 минути, ако не е карана повече от 10 часа.
=========================
А НИКСИ почиства разни неща там, но не съм гледал какви точни и смени и датчика на маслото, защото пропускаше...
Но не вярвам, че датчикът на маслото има нещо общо с нормалната работа...
А онази част от "осмостенния петохуйник", която би трябвало да ляга плътно и херметично върху стената на блока, и дето някои се опитват да я лепят с термосиликон, имаше стабилно проядена сегмент откъм челната страна, който с течение на времето си е нараствал като язва...
=============
Все пак - като дойдат студовете (да докараме до тях все пак) - ще си проличи дали наистина Проблемът се е решил... Иначе в момента Голфарата си пали и потегля нормално и без да я прогрявам...
