По принцип съм я намислил схемата, но искам да си попипам дали не съм объркал нещо.
Както е на снимката в моманта:
1 - маса
2 - + от акумулатора
3 - силов ток към машинката на стъклото
4 - силов ток към машинката на стъклото
5 - + от акумулатора
6 - + от запалката(това е за лампята на бутона)
7 - 1ви вход към машинката
8 - 2ри вход към машинката
30 - + от акумулатора минат през бушон
85 - маса
86 - команден +
87 - + към консуматор
В момента инсталацията ми не минава през релета и много ме яде; 1во че ми греят копчетата,
2ро че е опасно, 3то че не знам в какво състояние ми е пожарогасителя.
Исмислих го по този начин(аматьорски):
1 - към маса
2 - към + от контактния ключ
3 - към 86 на релето
4 - към 86 на другото реле(според мен ще трябват по 2 релета на копче)
5 - пак към + от контактния ключ
6 - ще си оставя + от запалката че и без това е слаб тока там
към 30 ще вържа директен кабел от акумулатора който да мине през бушон
към 85 маса
в 86 писах какво ще влезе
и накрая от 87 от двете релета ще отива към 7 и 8(двата входа на ел. машинката)
Айде разбирачите, казвайте дали ще се запаля?
ПП: Досега съм прекарвал релета само на фаровете си, тъй че не ми се смейте, моля.
ПП2:

Те Ви и легендата: