питане за тръба за задните спирачки

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

питане за тръба за задните спирачки

Мнениеот spirof » Пон 29 май 2006 21:10


проблема е следния, вчера изчезнаха спирачките и като погледнах отдоло едната от тръбите за задните спирачки беше прекъсната
понеже не успях да намеря стоманена тръба из магазините за резервни части я направих от медна тръба
въпроса ми е следния,
дали е проблем да се кара колата така или да търся стоманена тръба?
от къде да си купя стоманена тръба?
колата е г3 аам,спирачките отзад са барабанни
мерси предварително за отговорите
mod edit: vaskoto1




Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Пон 29 май 2006 21:28


По принцип медните тръби са по добри.Търпят на корозия и деформация, не се прекъсват толкова лесно .Ако тръбичката която си сложил е нова и добре монтирана всичко трябва да е ОК, според мен карай така. Другия варянт - оригинална :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 29 май 2006 21:37


Plarol написа:По принцип медните тръби са по добри.Търпят на корозия и деформация, не се прекъсват толкова лесно .Ако тръбичката която си сложил е нова и добре монтирана всичко трябва да е ОК, според мен карай така. Другия варянт - оригинална :wink:

А да ти е хрумвало, че медта е по-мека като материал? И дали е предвидена за такова налягане?? Случайно да знаеш защо производителя НЕ Е сложил медна тръба там, базирайки се на твоите доводи.
Аман от такива съвети, утре колегата не дай си Боже ще се пребие някъде и после какво???

Колега Спиров, имам такава тръба, втора употреба. Ще ти я подаря, само трябва да я сваля от колата, на която е в момента.


Потребителски аватар
Plarol
Мнения: 298
Регистриран на: Сря 01 мар 2006 21:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: s.Dobroslavci-Sofiisko

Мнениеот Plarol » Вто 30 май 2006 2:37


Vasstop излизам до това заключение защото на по старите Москвичи модел 408 със барабанни спирачки тръбичките са медни .Не вярвам там налягането да е по малко.А и съм карал такъв и когато спирачките са му в ред спира не по зле от които и да е автомовил, не говоря за по новите модели москвичи с дискови отпред ,там положението е зле и при тях тръбичките са вече стоманени. Медта по принцип е по скъпа.А и преди това казах че има друг вариянт, нова оригинална тръбичка
Аз така мисля.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 30 май 2006 8:04


На старата ми кола смених всичките спирачни тръбички с медни и карах така 3 години без никакви ядове. Само не е зле преди да се монтират да се боядисат за да не се окислят /позеленеят/. Според мен няма опасност да се кара с медни, вероятно слагат стоманени понеже излиза по-евтино /справка смяната на алуминиевите фланци в охладителната система с пластмасови такива/. :wink:


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 30 май 2006 8:05


Plarol написа:По принцип медните тръби са по добри.Търпят на корозия и деформация, не се прекъсват толкова лесно .Ако тръбичката която си сложил е нова и добре монтирана всичко трябва да е ОК, според мен карай така. Другия варянт - оригинална :wink:

Абсолютно съм съгласен. За съжаление обаче медта е доста по скъпа затова производителите я ползват само в краен случай.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 30 май 2006 9:42


Съжалявам ако съм сгрешил - извинявам се на колегите. :oops:


Потребителски аватар
spirof
Мнения: 420
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот spirof » Вто 30 май 2006 9:50


днес и утре ще обикалям в пловдив да търся стоманена тръба но ако не открия ще намеря начин да се свържа с колегата vasstop
все пак реших да сложа оригинална
това с разликата в цената мед/стомана според мен не е сериозен аргумент тъй като отнесено към цената на автомобила е нищожна


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Вто 30 май 2006 11:24


Отнесено към цената на хиляди и милиони автомобили е много сериозно.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 30 май 2006 13:30


точно цената е определяща.
стоманените корозират и протичат.
при медните няма такова нещо.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта