Преди време бях пуснал тема за тази трансплантация(колата е сеат ибиза 94г. 1.3 моно,донора голф 2 1.8 карб.GU),е вече е факт.Само че се появиха някои проблеми-със карба които е пиербург 2е постоянно си менеше оборотите и разхода беше 15 на 100 иначе вървеще прилично.И затова реших да си сложа моното от сеата-сега при рязко подаване на газ има едно глахнене до към 3000 об.и след това трагва да наема.Въпроса ми е дали не са точни градусите при делкото или компа си работи като за 1.3,ако се сложи еку от абс мотора дали ще се подобри варвежа.
Други причини които си мисля че са :малка дюза,по-малък дросел и сондата на изпускателя съм я монтирал малко по-напред към двигателя.
Смяна двигател от 1.3 моно към 1.8 GU
Re: Смяна двигател от 1.3 моно към 1.8 GU
Екутата на ABS и сеат 1.3моно еднакви ли са,в смисъл едни и същи зададени стоиности за управлението на дюзата?
Re: Смяна двигател от 1.3 моно към 1.8 GU
Ми за начало моното не може да го храни трябва ти моно от 1.8 90 коня за по голямо не знам.Вземи и компира за да са си компек предполагам и инсталация не знам твоя колко пина е и на 90 трябва да видиш и в ауто дата дали пиновете са едентични да сравниш.Всички датчици ли си вързал.
Re: Смяна двигател от 1.3 моно към 1.8 GU
При моното има само 4 5 датчика:тези които са на дросела са идентични (поне н външен вид)датчици за маслото и темп на водата.А инсталацията на мотора на АБС съм забелязал че е с кръгла букса,а при сеата е като елипса-ако се пренареди ще стане ли?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта