Прави го точно в момента когато спирам и изключа от скорост. Падат оборотите ниско и после се стабилизират. Прави го от време на време само, но понякога /рядко/ си огасва. Интересно е, че ако пусна по инерция с по-висока скорост си ги държи, прави го само като спирам Примерно 20-30-40 км. Ако пусна с 60-70км и повече, си ги държи добре. Прави впечетление, че при по-стдуено време е доста по-изразено. От вчера е и с газ колата и интересно е, че на газ се държи малко по-стабилно. Дайте някакви насоки, ако не измислим нищо мисля да използвам услугите на Юве сервиз.
Има съмнения, че катализатора е заминал, щото смърди на развалени яйца от ауспуха като я изюркам малко а и дрънчи нещо по ауспуховата система и ми се струва, че е точно питата на катализатора. Дали има връзка с проблема?
Колата е голф 3 гти ADY мотор



Опитва се да изгасне на празен ход.
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Stefanoz написа:И при мен го прави това с гасненето,но то е от разположението на изпарителя.Трябва изпарителя да е сложен по посока на движението,а не като при мен да го удря студения въздух като спирам рязко..и колата сваля оборотите до 100-200 и след 1-2 секунди ги стабилизира на 950..
Това го изключвам поради две причини:
1. Изпарителя ми е по посока на движението
2. Прави го и на бензин, даже по често. На газ сякаш е по-стабилна.
Имаше го още преди да сложа газовата.
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
Re: Опитва се да изгасне на празен ход.
astragt написа:Има съмнения, че катализатора е заминал, щото смърди на развалени яйца от ауспуха като я изюркам малко а и дрънчи нещо по ауспуховата система и ми се струва, че е точно питата на катализатора. Дали има връзка с проблема?
Колата е голф 3 гти ADY мотор
99%

- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
SMEL написа:Провери си сервото и мъркучите от него/за въздух/ 99% никъде дърпа въздух.Дано не е самото серво че е по скъпо.Успех.
Катализатора ще го махам, мисля да сложа резонатор. Обаче гледам, че ламбда сондата е почти на катализатора кичната. Трябва да се мести май?! Къде да отида за да го направят като хората?
Относно въздуха, на първо четене не открих нищо. Днес ще пътувам, но като се върна ще се заровя пак. Ако ли не, ще трябва сервиз.
Попринцип ми обясниха, че често се случва при тези модели да се бъзика модула, който е дроселова клапа и клапа за празен ход на едно. Имало някакви потенциометри и незнам си какво още. Нов е 5-6-7-800 лв. ужас направо. Незнам дали се прави профилактика на това?
Поздрави!
- sokura
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas Passat B3 2E 115cc syncro Голф 3 1.6
- Контакти:
Сега се връщам от сервиза със същия проблем
Свалиха ми въздуховода които е между Филтъра и Дроселната клапа пръанаха 2пъти с някакъв шпреи за почистване по клапата избърсаха я и готово
Сега пак си върви като нова. Казаха че периодично се наслагват разни работи по клапата и трябва да се чисти особенно когато караш и на газ. Цялата работа 5мин. и 20лв


!
sokura написа:Сега се връщам от сервиза със същия проблемСвалиха ми въздуховода които е между Филтъра и Дроселната клапа пръанаха 2пъти с някакъв шпреи за почистване по клапата избърсаха я и готово
Сега пак си върви като нова. Казаха че периодично се наслагват разни работи по клапата и трябва да се чисти особенно когато караш и на газ. Цялата работа 5мин. и 20лв
И къде е това?
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
sokura написа:Сега се връщам от сервиза със същия проблемСвалиха ми въздуховода които е между Филтъра и Дроселната клапа пръанаха 2пъти с някакъв шпреи за почистване по клапата избърсаха я и готово
Сега пак си върви като нова. Казаха че периодично се наслагват разни работи по клапата и трябва да се чисти особенно когато караш и на газ. Цялата работа 5мин. и 20лв
За дроселовата клапа ли става въпрос /други клапи не видях/?
Аз я гледах моята, че е мръсничка бая.
- sokura
- Мнения: 21
- Регистриран на: Съб 10 сеп 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas Passat B3 2E 115cc syncro Голф 3 1.6
- Контакти:
Аз съм доволен от тях. Много са коректни и каквото са пипнали работи перфектно. Миналото лято ми оправиха ABS , а няколко дни след като я купих изгасна точно до Метро. Бензиномерът показваше над полвината, ток да те убие а неще да пали. Закарах им я на буксир свалиха маркуча на горивото няма налягане. Оставих им колата и се приготвих да купувам помпа
На другата сутрин ми се обаждат вземи 10л бензин и ела. Оказа се че ми е повреден бензиномера и нямам грам бензин
А като си помисля че има тарикати които можеха да ми вземат 300лв. за помпа и да кажат че са я сменили. Стоян Рошидовски се казва управителят.


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта