Голф 4 климатроник проблем! Колега майстор от Пловдив?
Голф 4 климатроник проблем! Колега майстор от Пловдив?
Климатроника ми работи,охлажда веднага,сменил съм му филтър преди месец...днес обаче като го пуснах в движение и взе да охлажда,карах си нормално,но като спрях на един стоп лампата за акумулатора светна и колата изгасна,запалих я,пак пуснах климатроника взе да си охлажда карам,карам и след 10мин. на един светофар - червена лампа,изгасна колата,чак и волата се втвърди...запалих я и без климатрони си карах,никакъв проблем...защо обаче с пуснат климатроник гасне само когато спра на стоп/светофар?
Последна промяна от stoi4o.d на Чет 28 юли 2011 14:54, променено общо 2 пъти.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Климатроник Голф 4
Ами звучи "изтъркано" ама Vag-Com ще ти даде отговора мисля
Компресора създава допълнително натоварване на мотора ,което остава като единствено на празен ход ,ама да го кара да гасне незнам каква е причината .... предполагам ,че ще е записало някаква грешка

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Климатроник Голф 4
Започваш с диагностика на VAG-Com като четеш и двигател и климатроник.
след това ако там няма нищо,свали ремъка,който задвижва алтернатора и компресора и виж дали ролката на компресора се върти леко и свободоно (говоря само за ролката,тя си е на отледен лагер).Ако тя се върти свободно - до тук добре.
След това пробвай да завъртиш самия компресор с ръка (пред самата ролка има един диск,който дефакто е съединителя на компресора,хващаш диска с ръка и върти без значение от посоката на въртене).Този въпросния диск трябва да се върти сравнително лесно,без да запъва на моменти повече и без да се чуват грозни звуци.Ако това не се случва и диска се върти много трудно на ръка или запъва и т.н. - ражда ти компресора и скоро ще блокира или ще се почупи.
Я хвърли едно око,докато ти работи климатроника,дали въртят и двете перки отпред,понеже ако някоя или и двете спрат,компресора двига много голямо налягане и съответно много натоварва мотора и той гасне (или превъртат шлиците на компресора).По принцип има защити ама при 9 от 10 VW-та те не сработват и компресора става на салата

след това ако там няма нищо,свали ремъка,който задвижва алтернатора и компресора и виж дали ролката на компресора се върти леко и свободоно (говоря само за ролката,тя си е на отледен лагер).Ако тя се върти свободно - до тук добре.
След това пробвай да завъртиш самия компресор с ръка (пред самата ролка има един диск,който дефакто е съединителя на компресора,хващаш диска с ръка и върти без значение от посоката на въртене).Този въпросния диск трябва да се върти сравнително лесно,без да запъва на моменти повече и без да се чуват грозни звуци.Ако това не се случва и диска се върти много трудно на ръка или запъва и т.н. - ражда ти компресора и скоро ще блокира или ще се почупи.
Я хвърли едно око,докато ти работи климатроника,дали въртят и двете перки отпред,понеже ако някоя или и двете спрат,компресора двига много голямо налягане и съответно много натоварва мотора и той гасне (или превъртат шлиците на компресора).По принцип има защити ама при 9 от 10 VW-та те не сработват и компресора става на салата


- mirogti1983
- Мнения: 215
- Регистриран на: Чет 16 юли 2009 18:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Климатроник Голф 4
с какъф мотор ти е голфа ????????????????????
Re: Климатроник Голф 4
Модел 99-та,1.4 75к.с. бензин,5 врати.Утре ще пусна да видя дали перките въртят.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Климатроник Голф 4
godfadar написа:Модел 99-та,1.4 75к.с. бензин,5 врати.Утре ще пусна да видя дали перките въртят.
Тъкмо си викам "ако е 1.4 - нормално" и то 1.4. Един приятел с 1.6 101 коня му гасне почти като пусне климатика. Абе защо при VW толкова се усеща климатика, като се пусне, при другите коли по не е така. При Ситроен C3 1.4 HDI не се усеща грам, при 1.6 HDI пак не се, при ауди а3 2.0 ТДИ - пак не се, при Нисан 2.5i пак не се. Защо така?
- cornkiller
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, VW PASSAT 2.5 TDi, 2004, BDG
Re: Климатроник Голф 4
Колега и при мен гаснеше така,само че съм със G IV,2.0 AQY.Изчистих дроселовата клапа и всичко заспа
.Пробвай, може и при теб да е от това...

Re: Климатроник Голф 4
Сега бях да пусна климатроника.И двете перки си работят и се въртят доста бързо,седях 5-6мин. и охлади доста,чак ми стана студено и я изгасих.После като карам ще видя дали пак ще изгасне,странното е,че вчера карах доста с включен,а гаснеше само когато спирах на стоп...
Re: Климатроник Голф 4 проблем
Пак гасне,къде в Пловдив мога да я закарам да я видят и ако е от компресора,колко лева според вас ще е ремонта...и ако е бая пари,мога ли да си карам известно време така без да има опасност нещо да се прецака,макар и без пуснат климатроник,че наскоро се изръсих 150лв. за рейка...
- vw_golf_4_tdi
- Мнения: 1647
- Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
- Контакти:
Re: Климатроник Голф 4
skotis написа:godfadar написа:Модел 99-та,1.4 75к.с. бензин,5 врати.Утре ще пусна да видя дали перките въртят.
Тъкмо си викам "ако е 1.4 - нормално" и то 1.4. Един приятел с 1.6 101 коня му гасне почти като пусне климатика. Абе защо при VW толкова се усеща климатика, като се пусне, при другите коли по не е така. При Ситроен C3 1.4 HDI не се усеща грам, при 1.6 HDI пак не се, при ауди а3 2.0 ТДИ - пак не се, при Нисан 2.5i пак не се. Защо така?
до тук изброи само дизелови мотори .. нормално е да не се усеща
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7857
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Климатроник Голф 4
skotis написа:godfadar написа:Модел 99-та,1.4 75к.с. бензин,5 врати.Утре ще пусна да видя дали перките въртят.
Тъкмо си викам "ако е 1.4 - нормално" и то 1.4. Един приятел с 1.6 101 коня му гасне почти като пусне климатика. Абе защо при VW толкова се усеща климатика, като се пусне, при другите коли по не е така. При Ситроен C3 1.4 HDI не се усеща грам, при 1.6 HDI пак не се, при ауди а3 2.0 ТДИ - пак не се, при Нисан 2.5i пак не се. Защо така?
Хаха и аз като почнах отгоре си викам тва е само 1,4


Re: Климатроник Голф 4 проблем
Като се поразрових из форума и реших да пробвам да почистя дроселната клапа.В тази тема е добре описано viewtopic.php?t=62348&highlight=%EF%EE%F7%E8%F1%F2%E2%E0%ED%E5+++%E4%F0%EE%F1%E5%EB%EE%E2%E0+%EA%EB%E0%EF%E0 ,но при 1.4 къде е това нещо?Не е ли капака над мотора който е,как се отваря?
Re: Климатроник Голф 4 проблем
Утре ще ида на сервиз,че нещо много болтове и маркучи и да не прецакам нещо после.Ще купя един WD40 или нещо от сорта и ще го почистя.Ще пиша дали има ефект.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Климатроник Голф 4 проблем
Пробвай с разредител, как с вд40...
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Климатроник Голф 4 проблем
И аз залагам ма дросела...ще се учудиш каква гняс има там....
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта