






theultimate написа:Много коли с карбуратор са така. При инжекцията имаш подкачваща помпа, която се включва като дадеш на контакт. На карбуратора помпата е механична и се върти заедно с двигателя. Като изветрее бензина в карбуратора трябва да въртиш на стартер няколко секунди докато качи бензин.
theultimate написа:Много коли с карбуратор са така. При инжекцията имаш подкачваща помпа, която се включва като дадеш на контакт. На карбуратора помпата е механична и се върти заедно с двигателя. Като изветрее бензина в карбуратора трябва да въртиш на стартер няколко секунди докато качи бензин.
TiL написа:А защо изключвате възможността от напукан маркуч примерно и оттам да му губи по малко бензин и затова да качва по трудно след няколко дни?
theultimate написа:С голфа нямам особен проблем, но при трабанта го има тоя момент - ако не е изфорсирано преди да угася след няколко дин пали с доста въртене, а ако се гаси с форсиране, после пали само с чукване на ключа. Може това да реши проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 76 госта