Голф 2 трудно пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
eb7817av
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 30 май 2007 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Голф 2 трудно пали

Мнениеот eb7817av » Нед 04 юли 2010 14:25


Здравейте Колеги!Имам един проблем с моя Голф 2 1,6 с електронен карбуратор,по-точно проблема е ,че като постои по-дълго време без да се кара и много трудно пали.А като го карам всеки ден сутрин пали без проблем?????? :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :обичам ви




theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот theultimate » Нед 04 юли 2010 14:31


Опитай да изфорсираш преди да изгасиш за да остане повече бензин в карбуратора.


Потребителски аватар
eb7817av
Мнения: 177
Регистриран на: Сря 30 май 2007 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот eb7817av » Нед 04 юли 2010 14:41


Мерси ще пробвам но от какво може да е проблема?
:banghead:


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот theultimate » Нед 04 юли 2010 16:38


Много коли с карбуратор са така. При инжекцията имаш подкачваща помпа, която се включва като дадеш на контакт. На карбуратора помпата е механична и се върти заедно с двигателя. Като изветрее бензина в карбуратора трябва да въртиш на стартер няколко секунди докато качи бензин.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот rudoni » Нед 04 юли 2010 21:33


theultimate написа:Много коли с карбуратор са така. При инжекцията имаш подкачваща помпа, която се включва като дадеш на контакт. На карбуратора помпата е механична и се върти заедно с двигателя. Като изветрее бензина в карбуратора трябва да въртиш на стартер няколко секунди докато качи бензин.

че то бензин ли е толкова бързо да изветрее?


Потребителски аватар
anrus
Мнения: 909
Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
Двигател: RF-1988 и 1P-1991
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот anrus » Нед 04 юли 2010 21:39


theultimate написа:Много коли с карбуратор са така. При инжекцията имаш подкачваща помпа, която се включва като дадеш на контакт. На карбуратора помпата е механична и се върти заедно с двигателя. Като изветрее бензина в карбуратора трябва да въртиш на стартер няколко секунди докато качи бензин.


Странно, аз съм с карбуратор 2E2, но не съм забелязал такъв проблем. Колата винаги пали от раз, дори след няколко дни престой.


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот theultimate » Нед 04 юли 2010 21:59


С голфа нямам особен проблем, но при трабанта го има тоя момент - ако не е изфорсирано преди да угася след няколко дин пали с доста въртене, а ако се гаси с форсиране, после пали само с чукване на ключа. Може това да реши проблема.


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот rudoni » Пон 05 юли 2010 13:12


TiL написа:А защо изключвате възможността от напукан маркуч примерно и оттам да му губи по малко бензин и затова да качва по трудно след няколко дни?

как ще стане това като отвора с игления клапан за пълнене на карба се намират отгоре на поплавковата камера !? или ще накараш бензина да тече " нагоре" през иглата и обратно през маркуча?или през жигльорите?не е това обяснението .


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот vit_autosofia » Пон 05 юли 2010 16:46


theultimate написа:С голфа нямам особен проблем, но при трабанта го има тоя момент - ако не е изфорсирано преди да угася след няколко дин пали с доста въртене, а ако се гаси с форсиране, после пали само с чукване на ключа. Може това да реши проблема.

Колега трабанта няма помпа


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот vit_autosofia » Пон 05 юли 2010 16:48


колега провери си синия температурен датчик.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6373
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот ktamen » Пон 05 юли 2010 17:33


И аз мисля, че бензина в камерата изчезва някъде. Едно време с ладата, ако не напомпя няколко пъти с ръчната помпа трябваше да въртя цяла минута докато запали. Доколкото си спомням в долната част на камерата имаше два жигльора и бензина изтичаше оттам.


Потребителски аватар
fresh
Мнения: 228
Регистриран на: Пон 21 май 2007 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 трудно пали

Мнениеот fresh » Вто 06 юли 2010 6:56


Колега и scirocco-то ми е така ,карам ли го няма проблем поседи ли 1 седмица и повече неще защото бензина в карборатора се изпарява и после въртиш докато го напълни като помпасх на газта междувременно :



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vasilev.lubo и 76 госта