Голф 2 КР към Г-60 компресор

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
wicked
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 29 юни 2010 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот wicked » Вто 06 юли 2010 22:32


Колеги имам голям проблем.....имам голф 2 КР(ГТИ 16) обаче много сериозно се надъхах да му сложа блок от г-60 и компресор,като запазя главата и колекторите на КР-а(щото е уникат).....но работта е там че съм малко невеж и знам само че ми трябват блок и бутала на г-60,въздуховод на scirocco,компресор и няква нова гарнитура.За спирачките съм помислил вече ама другото не ми е съвсем ясно....съжалявам ако темата ви се струва глупава но ви моля да ми помогнете като ми дадете съвети от какво имам нужда и ми кажете дали така ще става за ежедневно каране :bowdown :bowdown :bowdown :обичам ви




Потребителски аватар
lino__
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 16 дек 2008 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот lino__ » Сря 07 юли 2010 11:17


Защо мислиш, че PG блока е по добър от KR-овия? И според теб буталата от Г60-то ще станат ли с КР-овата глава? С К джетроника ли мислиш да останеш mhihi Успех с намирането на всмукателя от Широкото.
Mk2GT - то от форума си направи KR G60, или по точно 9А Г60 ама айде :D


Потребителски аватар
tatrata85
Мнения: 233
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 9:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот tatrata85 » Сря 07 юли 2010 17:34


Колега не съсипвай хубавия мотор!Карай си Кр-чето и не се занимавай с глупости :012:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот ivkata » Сря 07 юли 2010 17:36




Потребителски аватар
valentin-jekov
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот valentin-jekov » Сря 07 юли 2010 18:25


lino__ написа:Защо мислиш, че PG блока е по добър от KR-овия? И според теб буталата от Г60-то ще станат ли с КР-овата глава? С К джетроника ли мислиш да останеш mhihi Успех с намирането на всмукателя от Широкото.
Mk2GT - то от форума си направи KR G60, или по точно 9А Г60 ама айде :D


Здравейте,колеги..Защо решихте,че К(КЕ)-джетроника е предимно за атмосферно пълнене...

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http ... s%3Disch:1

http://www.pelicanparts.com/motorcity/d ... rbo1_7.jpg

П.П. Уважавам труда и намеренията ти,но повярвай ми,само ще съсипеш хубавия мотор...КР,ПЛ,9А...,при перфектна потдръжка са практически вечни и задоволително силни мотори..Не влизай в излишни филми :!:


wicked
Мнения: 2
Регистриран на: Вто 29 юни 2010 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re:

Мнениеот wicked » Чет 08 юли 2010 12:12


Абе и аз се притеснявам да не го разваля щото е на 170000 реални километра и върви повече от перфектно...обаче проблема е че ми е влязла не муха а цяло ято в главата и съ решил до края на лятото да го направя. Освен това съм намерил човек,който вече е правил нещо подобно и ще ми помогне много. Знам че кр-ската глава пасва с блока и буталата на г-60...а все пак на кр-а само главата и клапите са му специални. Пък и като знам как върви на 140+ коня не мога да спра да си мисля какво ще стане на 220-240 с компресор.
Колега благодаря ти за линка към Корадо проекта но мен това специално не ме интересува защото той си е перфектно окачване и така или инае е прекалено нисък(особено за бургаските улици:)).И другото е, че аз съм се насочил по-скоро към компресор(supercharger), а не турбо защото ще ми излезе доста по солено а и ще имам повечко проблеми с инсталацията.....само филма с въздуховода не знам как ще го оправя.....благодаря ви за мненията и линковете :bowdown :bowdown :bowdown


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Голф 2 КР към Г-60 компресор

Мнениеот ivkata » Чет 08 юли 2010 17:30


Еми аз за това съм ти пуснал линка за корадото на hose,мотора му е KR ,няма бутала или блок от PG,щото и твоите си стават :да: ,електрониката му е от G-60 !Доскоро беше и с G ладер G-60,но вече е с ИТЪН и е много по доволен! :wink:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта