Пищене при голф 2 над 2000 оборота

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Пищене при голф 2 над 2000 оборота

Мнениеот Scarchu » Пет 02 юни 2006 12:33


Става на въпрос за DX двигател с дигитално табло. Та при темп. на маслото над 85 градуса при обороти над 2100 със скорост 60кмч. на 4 предавка почва едно пищене че не му е наред налягането на маслото. 2-та датчика са сменени преди 1 седмица. маслото е MOTUL 15W50 (бая гъстичко).
от прочетените тук теми видях че е напълно възможно да е прецакана маслената помпа.
Как мога да разбера дали е тя и ако е тя да ме опътите как горе-долу се сменя, колко горе-долу струва и дали подлежи на ремонт?




Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Пет 02 юни 2006 12:45


А я провери дали пластмасовия водач на щеката не се е счупил и да е потънал надолу, а ти да си мислиш, че нивото на маслото е наред. Един приятел едва не си купи нова помпа така.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Пет 02 юни 2006 12:49


чисто нова е щеката, защото я счупих преди няколко дена (изгоряла пластмаса) и го смених. иначе, нивото е перфектно! пада с 100ина грама на 3000км. но мисля че е нормално за 17годишна кола на която са сменени само пуловете и гумичките на клапаните.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Пет 02 юни 2006 13:46


майстор, който да измери налягането, това първо и после всичко останало


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Пет 02 юни 2006 17:32


сещам се за 3 варианта
1.датчик менте-което според мен е най-вероятното
2.прецакана маслена помпа-налягането може да се измери
3.прецакани биелни лагери-


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот i.e.i » Пет 02 юни 2006 17:34


Сигурен ли си ,че маслото е ,,бая гъстичко'' и при загрял двигател.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 02 юни 2006 19:12


аз съм за лагери-помпата по трудно сдава багажа./а може и лоша връзка на кабела към датчика-личен опит на предния мо ГОЛФ2/


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 04 юни 2006 9:33


кабелите и датчиците отпадат като варианти, защото съм ги проверил (занимавам се с електроника). Явно остават моментите с помпата и лагерите :(
Благодаря за информацията!
последно само да питам някой дали знае свестен майстор да извърши компетенто ремонта ???
и горе долу да ме вкара в музиката с цените по въпроса? :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 04 юни 2006 12:11


мери налягане-колкото и да се изприказва файда йок!


Потребителски аватар
bega4a
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 22:22
Автомобил: opel_omega_b
Двигател: X30XE_ manual
Местоположение: София

Мнениеот bega4a » Нед 04 юни 2006 17:49


проблема е в самото табло там има един ЕПРОМ дето се ебава доста често сре6тан проблем при голв 2


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Вто 06 юни 2006 10:35


vaskoto1 написа:мери налягане-колкото и да се изприказва файда йок!


четете класиците - в случая Ваското1 :wink: , преди да гадаете един манометър на датчика за ниско налягане и като покаже какво е измерил после разсъждения по тема ниско налягане



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта