

голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Здравейте колеги,кои каквото знае за този мотор и иска да сподели моля да го направи. Замислил съм се за такъв и мисля да му сложа ГИ. В момента карам 3ка 1.8 моно АБС на бензин. 

Последна промяна от stefff на Чет 22 юли 2010 20:45, променено общо 2 пъти.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин
Недей така с тоя стар мотор 2.0 - 115 коня. 1.8 - 125 е по-добре или 1.6 - 101. Може и 1.8Т - 150. Само не 2.0, помисли. Стар е
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин
Skotis, ти виждал ли си какво представлява 2.0 двигател на Четворката или ги плещиш наизуст такива? Нямат нищо общо, нито в конструкцията на блока, нито в паленето, нито в храненето.
И преди съм го казвал, лично за мен това е най-добрия двигател слаган на Голф 4. Изхождам от персоналните ми изисквания към един мотор. Прост, надежден, еластичен, с достатъчен запас от въртящ момент и прилична динамика .... Без излишни клапани изтъняващи главата, демпферни маховици, турбини и други, все скъпи консумативи. Предполагам ще се докаже и като доста издръжлив във времето, тъй като за разлика от 1.8 Т не е двигател от който е изтръгнат максимума.
Минуси - егр клапан, две сонди и системата еко 5. А и друго - трудно се намира.
За газифициране се е утепал. При разход от 10.5 - 11.5 в София и под 7 навън, с газова уредба не виждам кой дизел ще го бие по себестойност на километър.
Впечатленията ми са от AQY.
За сведение на Skotis, осем години съм карал 2E.
И преди съм го казвал, лично за мен това е най-добрия двигател слаган на Голф 4. Изхождам от персоналните ми изисквания към един мотор. Прост, надежден, еластичен, с достатъчен запас от въртящ момент и прилична динамика .... Без излишни клапани изтъняващи главата, демпферни маховици, турбини и други, все скъпи консумативи. Предполагам ще се докаже и като доста издръжлив във времето, тъй като за разлика от 1.8 Т не е двигател от който е изтръгнат максимума.
Минуси - егр клапан, две сонди и системата еко 5. А и друго - трудно се намира.
За газифициране се е утепал. При разход от 10.5 - 11.5 в София и под 7 навън, с газова уредба не виждам кой дизел ще го бие по себестойност на километър.
Впечатленията ми са от AQY.
За сведение на Skotis, осем години съм карал 2E.
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 апр 2009 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sliven
Re: голф4 2.0 бензин
железен двигател,просто няма мърдане,малко данъка е голям,ама нищо.
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин
stefff написа::arrow:
Какво друго те интересува ??

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин
pedalchobaba написа:Skotis, ти виждал ли си какво представлява 2.0 двигател на Четворката или ги плещиш наизуст такива? Нямат нищо общо, нито в конструкцията на блока, нито в паленето, нито в храненето.
И преди съм го казвал, лично за мен това е най-добрия двигател слаган на Голф 4. Изхождам от персоналните ми изисквания към един мотор. Прост, надежден, еластичен, с достатъчен запас от въртящ момент и прилична динамика .... Без излишни клапани изтъняващи главата, демпферни маховици, турбини и други, все скъпи консумативи. Предполагам ще се докаже и като доста издръжлив във времето, тъй като за разлика от 1.8 Т не е двигател от който е изтръгнат максимума.
Минуси - егр клапан, две сонди и системата еко 5. А и друго - трудно се намира.
За газифициране се е утепал. При разход от 10.5 - 11.5 в София и под 7 навън, с газова уредба не виждам кой дизел ще го бие по себестойност на километър.
Впечатленията ми са от AQY.
За сведение на Skotis, осем години съм карал 2E.
Е хубаво де, щом казваш. Аз не бих си взел мотор с тези параметри, тип Американски (голям мотор малко коне) и затова такова мнение давам - не всички можеме да бъдем на едно мнение

Относно 1.8Т - 150 коня не смятам че са максимумът от този мотор...
- cornkiller
- Мнения: 108
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 9:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, VW PASSAT 2.5 TDi, 2004, BDG
Re: голф4 2.0 бензин
Колега steff, аз съм с такъв мотор 2.0-115 коня.Вярно,че мнооогооо ядове брах в последната година с него,но като цяло съм адски доволен от този мотор.Поне на мен ми е идеален от към мощност, разход на бензин и поддръжка(зависи какво се чупи
).Взех го на 200 000км, в момента е на 260+.Доста неща се наложи да му сменя,но го приемам от страната на това,че си им беше дошло времето...
.Ако си се спрял на такъв двигател,търси си от последните произведени.За тези от 1998,1999 много щателно трябва да ги гледаш и проверяваш.Както колегата pedalchobaba написа,минуси са им ЕГР-а и двете сонди.А едната сонда е към 300лв.Катализаторите им сдават багажа към 10-та година и поне на моя,номера с махането му и изтърбушването на стана и се наложи да си сложа катализатор точно заради втората сонда....Иначе много еластичен и пъргав двигател, на моменти ме е изумявал със възможностите си.От към разход в града: 10-12 градско в София със бруталните задръствания.Извънградско без да го зориш излишно пада под 7/100.Което си е перфектно...Успех с търсенето... 



- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Много трудно ще намериш такова голфче с такьв мотор,та чак да избираш и читаво по между тях става тегава. Мотора по принцип е предназначен за Бора. Иначе и аз все добри работи сьм чувал отук отаме
.

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Ми значи си заблуден като... нали се сещаш че големият ненапомпан двигател живее дълго + тва твоя малък но напомпан до пръсване двигател ще малее по стръмното и ще има да гълта прах от ненапомпания батко...
Като ти изпатка турбината сеедно правиш основен ремонт на 2.0 със оригинални части + бакшиша на майсторите даже и пари ще ти останат...
Почти позна...

Моторът си е доста здрав и надежден,и носи до 500 коня със сток карантия...

Едно турбо струва 1300 лева,ново...Все пак си е консуматив в колата и кара поне 250-300 000 при правилна подръжка...
А основен ремонт на 2.0 с оригинални части е доста над 4000 лева...

1.8 20V е доказал се мотор на марката...

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф4 2.0 бензин или 1.8 125hp
Dead man написа:Моторът си е доста здрав и надежден,и носи до 500 коня със сток карантия...
Да-а-а-а, аз дори съм чувал, че някои слагат такъв 1.8Т с 500 коня от VW на камионите Scania от новата G серия, защото на тях истинския двигател от 420 коня им малее.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта