Колата ми е Golf III GTI - 115к.с. 1995г./ADY двигател/.
Имам следния проблем - перката на радиатора има луфт и в някои случаи кагато се върти/вер.при определени обороти/ издава сърцекъсащ звук, наподобяващ бучене. Не я знам кога ще откаже, та искам да я сменя.
Пролетта карах колата на майстор и той както ми обясни е сложил смазка в участъка на въртене в моторчето, като ми каза, че щи изкара няколко месеца. Така и стана - проблемът пак се появи. Тези дни обиколих няколко магазина, но те не могат да ми намерят такава перка, эащото тя, заедно с климатика е слагана в Италия и няма сериен номер / пише -Spal - Italy, Type A 52-55A 12V/. От Unitrade X научих, че този модел Golf излиза от завода с два модела перки в зависимост от това дали е с климатик или не. Ориентирал съм се към следното решение - нова перка за този модел, като само се надявам тя да може да се свърже по някакъв начин с климатика. Говорих с Vaskoto 1 и май нещата вървят натам. Ако някой е имал такъв проблем ще се радвам да даде съвет. Благодарско предварително!



Проблем с перката на радиатора - Golf III GTI
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Само нов ел.мотор те оправя. На старият смазката на втулките е изсъхнала и щом скрибуцат значи са и износени. Само втулки няма. при . Опитай пак с временно решение да пръснеш със спрей с Мо2 , но и задна и предна втулка. Най- добре свали ел.мотора и перката за да имаш дотъп.Перката е на цанга.Може да изкаря още някой месец.
Няма и смъсъл да вземаш 2 ра употреба ел.мотор защото и той може да се разсвири след месец.Миналата година смених с чисто нов ел.мотора - 2 скоростен - 98 лв./ за АЕЕ 96г без клима е.
При теб ел.мотора върти ли допълнително друг вентилатор?
Няма и смъсъл да вземаш 2 ра употреба ел.мотор защото и той може да се разсвири след месец.Миналата година смених с чисто нов ел.мотора - 2 скоростен - 98 лв./ за АЕЕ 96г без клима е.
При теб ел.мотора върти ли допълнително друг вентилатор?
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Тогава си лесен. Точиш антифриза.Вадиш предна решетка / аз откачих от закрепването и десния фар -без да го махам - само да мога да извадя решетката. според мен радиатора на килма тика е пред основноят радиатор. Трябва да можеш да го преместиш малско заеднос с тръбичките. Тогава сваляш радиатора за антифриза. - 3или 4 болта ,1 куплунг на датчика за включване,куплунг на ел.мотора, 2 скоби за водно съединение / горен и долен маркуч/ и вадиш радиатора. Ел мотора е закрепен с 3 гайки .Перката с една гайка на цангата. Вадиш перката, после самият ел.мотор напред.Сглобяването по обратният път. Промий обаче хубаво и 2 та радиатора ламелите с силна водна струя- идва лято . Успех. Когато отлабиш гайката мна перката чукно по гайката с месингово или аслуминиево фи с чук. От удара цангата освобождава и вадиш самата перка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта