Питането ми е следното: съществуват ли признаци, по които може да се разбере дали и доколко е износен ангренажния ремък (ролката?)?
Питам, защото, не ми се смейте, след като си купих колата не съм сменял ремъка не за друго, ами ми "изглежда" като нов. Да, знам какво ще кажете, не си играй с огъня, но все пак... Благодаря на отзовалите се!



Износване на ангренажен ремък - признаци?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Сменят се на пробег не на признаци! Ремъка може да изглежда като нов и да се разпадне при по-големи натоварвания, поради стареене на гумата и нишките.
Последна промяна от L&R на Чет 08 юни 2006 14:49, променено общо 1 път.
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
L&R написа:Сменят се на пробег не на признаци! Ремъка може да изглежда като нов и да се разпадне при по-големи натоварвания, поради стареене на гумата и нишките.
Вярно е. Ако не го свалиш, както те съветва и колегата Vasseto няма как да разбереш. По- добре си го провери/смени за да не те остави някъде.

.........................................................................
P.S. САМОПОРИЦАВАМ СЕ!!!



- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
има един признак по който мойе да се съди но....на всеки ремък има поне една оптяжна ролка която се движи по гладката част на ремъка.та под нейното действие(търкаляне)надписите малко по-малко се замазват и изтриват.Оттук предполагам се сещаш...Друго ако ремъка е марка бош или goodyear задължително го смени.другия вариянт е сваляне на ремъка и да се види има ли напукано покрай зъбите,но кат го свалиш по добре го смени да не те е яд
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Извиявам се ,че няма връзка с темата много , но да попитам имам ремък за мойта кола които е нов лично съм го взимал преди 1 година някаде . Дали му има нещо , матеряла от които е направен дали му е станало нещо 

Последна промяна от Madj0 на Вто 20 юни 2006 9:50, променено общо 1 път.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Като изглежда като нов въобще не го сменяй
Карай си
И на 1 приятел му изглеждаше като нов. Ама ..
Тръгна от Варна в понеделник вечер и на 100м преди тунела на Витиня цък и млък. Само 2 клапана изкривени и 2 подбити. Сега е в ремонт .Върна се с автобуса и ще ходи да си го прибира пак с автобуса. Колата щяла да е готова във вторник.Остави разноските, ами времето което е загубено.
Ами, ако беше спрял в туела и да му скочи някой отзад !!!!
И то за какво - големите икономии 1 ремък + труд.
Сам си прави сметката

И на 1 приятел му изглеждаше като нов. Ама ..
Тръгна от Варна в понеделник вечер и на 100м преди тунела на Витиня цък и млък. Само 2 клапана изкривени и 2 подбити. Сега е в ремонт .Върна се с автобуса и ще ходи да си го прибира пак с автобуса. Колата щяла да е готова във вторник.Остави разноските, ами времето което е загубено.
Ами, ако беше спрял в туела и да му скочи някой отзад !!!!
И то за какво - големите икономии 1 ремък + труд.
Сам си прави сметката
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
dj_tuhla написа:SnowMaster написа:Друго ако ремъка е марка бош или goodyear задължително го смени.
Това не го разбрах. Можеш ли да обясниш - моя е Goodyear (с такъв го смених като взех колата) и какво? За какво намекваш
за да си сигурен марките са геитц и контитех.за горните само лоши отзиви съм чувал
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Преди няколко дена сменяхме на един Голф 2 1.6, не беше сменян със сигурност от поне 66 000км
Сравнявах го с новия и окрих че има минимална разлика в дебелината, от порядъка на 0.5мм, която май идваше откъм гладката част, зъбите бяха видимо еднакви.Колкото до ролката, имаше доста голям луфт в лагера, може би 1мм отклонение в краищата 


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта