Здравейте имам следния проблем - нещо левият мигач започна да ми прави мизерии. Включвам го но не винаги тръгва веднага, понякога тръгва нормално понякога въобще не ще да отлепи за няколко секунди. А след това като отлепи тръгва да мига супер бързо.
Всички лампи светят.
Когато включа на аварийни всички мигат с еднаква скорост.
Иначе десните мигачи са си ок.
Някой ако има ел. схематаще съм му благодарен ако я сподели. Колата и Голф 3.
Проблем с левия мигач
- Angeljordan
- Мнения: 181
- Регистриран на: Пет 23 дек 2005 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Това кога иска и кога не, да включва може да е от ключа на Волана. А това, че понякога мига бързо е направено с цел предупреждение(надявам се го знаеш), когато ти е изгоряла крушка. В Твоя случай мисля, че може и фасунката да си заминава.
Е те това е мое мнение, но смятам е по лесния вариант. Защо не пробваш първо това и тогава да скачаш на Ел. Схемата.
Е те това е мое мнение, но смятам е по лесния вариант. Защо не пробваш първо това и тогава да скачаш на Ел. Схемата.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Здравеи същия проблем го имах и аз установих че е от фасунката на предния мигач беше се окислила и недаваше добра маса . Опитай се да установиш от кои мигач ти е проблема , а това ще стане така : като вземе да мига бързо значи единия несвети и неможе да натовари релето трябва само да слезеш и да видиш кои е пакостника . Зачисти фасунката хубаво . А може да е и от хлабава вразка . Успех и без нерви .
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Често стрещан проблем при 3-ките. Появява се предимно там където оплътненията на мигачите пропускат и влиза влага. Почистват се клемите на фасунката. Може обаче и от времето буксата от вибрациите да се е поразбила и да няма добър контакт с клемите на фасунката. Зачистваш клемите и слагаш един меден проводник колкото да уплътни между клемите и обувките на буксата. Но това според мен е временно. Най-добрия вариант е да си купиш две обувчици /те са по 0,02-0,03ст./, изрязваш буксата, слагаш обувчиците и пей сърце.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта