проблем с индикацията на таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

проблем с индикацията на таблото

Мнениеот dj_nako » Сря 07 юни 2006 12:37


не знам дали този проблем е точно с индикацията но не знаех как да формулирам точно заглавието:)
значи...1)стрелката за температурата на двигателят показва 110 градуса а двигателят не е чак толкова горещ според мен темп на двигателя е около 90 градуса а стрелката е на 110 градуса защо?
2)вчера налях 17 литра бензин а днес според датчика за бензина имам не пожече от 3 или 4 литра а съм изминал само 40 километра снощи.Кое кара датчиците да лъжат.дали е от борд комп-а.Колата е голф 3 1и4 мИ 60к.с.




Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Сря 07 юни 2006 12:52


1.значи за температурния датчик е възможно да не ти отчита нормално
отива при някой жичкаджия да ти мерне температурата на радиатора
2.поплавъка може да ти е зацапан и да не отчита нормално


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 07 юни 2006 15:05


lilo_stich написа:1.значи за температурния датчик е възможно да не ти отчита нормално
отива при някой жичкаджия да ти мерне температурата на радиатора
2.поплавъка може да ти е зацапан и да не отчита нормално



Или и двете се захранват от стабилизатор на напрежение за 10В.Много често има студени спойки в самото табло и от там идват куп проблеми с индикациите.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Сря 07 юни 2006 19:44


+ лоша маса.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Сря 07 юни 2006 20:17


и аз съм "за" лоша маса.


Потребителски аватар
milkinis
Мнения: 380
Регистриран на: Вто 01 ное 2005 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот milkinis » Сря 07 юни 2006 22:13


Ами и двата чикиджека са на общ датчик и е нормално като ти показва грешно еното да ти показва грешно и другото. И при мен го има същия "проблем" ама си карам и си свиркам. То само това да му е кусура пу-пу :wink:


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Сря 07 юни 2006 22:28


Един приятел имаше теч точно на връзката на входа на бензиновия филтър, и той като теб си викаше абе имам бензин дай да се повозим , и накрая му изгоря бенз.помпа( много е неприятно от личен опит знам ).


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Чет 08 юни 2006 18:01


нямам проблеми с маркучето за бензин до двигателя.ще проверя масата,темп на радиатора и попкавака в резервоара.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Чет 08 юни 2006 23:31


Да кажа за легендарния стабилизатор, който май го продават 20-ина лева по авточастите, та в пулсатор на края на студ. град можеш да си купиш заместител (не е същия производител ма кво) за 1.36лв. Схемата се именува КА7810 и става - проверено е, макар че малко вероятно е тя да е заминала, въпреки че точно тя отговаря за тези 2 уреда (тр да има около 10 волта на крайните крака). При мен например стрелката за температурата забиваше почти на края при 90 градуса вода в казанчето, при което се указа че таблото е от 1.6 мотор (аз съм с 1.3) и трябваше да се добави едно съпротивление 22 ома (на таблото си имаше предвидено място за това) и всичко заспа, ма познай какво не сменихме докато се разбере, защото като го сваляхме (таблото) и слагахме на голфа на приятеля ми (1.6) си бачкаше перфектно и как да се сети човек че тва може да е :). Този стабилизатор също така не е запоен и ако прави лош контакт с куплунга си също може да е проблем - сега се сещам че май имах и този проблем с бензина в началото и след зачистване се оправи - остана само с температурата който описах как се реши и той. При всички случаи вероятно е дреболия по таблото така че не се хвърляй да сменяш нищо преди да провериш по него. И верно си измери температурата на водата в казанчето да се успокойш - има едни мултицети дето имат т.н. температурна сонда (всъщност нищо повече от една жица) който можеш да ползваш за груба представа.

Последна промяна от dj_tuhla на Чет 08 юни 2006 23:44, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Чет 08 юни 2006 23:37


Абе закарай го на някой,ако не можеш да си го припоиш ти,за да ти оправят проблема.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19708
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 09 юни 2006 20:04


dj_tuhla написа:Да кажа за легендарния стабилизатор, който май го продават 20-ина лева по авточастите, та в пулсатор на края на студ. град можеш да си купиш заместител (не е същия производител ма кво) за 1.36лв. Схемата се именува КА7810 и става - проверено е,...



И от мен! Само дето, колега, забрави да кажеш, че изводите са огледални!! Т.е. Лявото краче на оригиналния TCA 700Y се пада дясно на 7810 и естественно, дясното се пада вече ляво! Абе.... обръщаш го с надписа надолу, но си намедри една медна или алуминиева пластинка, та да може да го закрепиш новия, щото иначе корпуса му пречи и не си ляга на радиаторчето. Щри тези показания, които ти казваш, обаче шанса да е издумкал е малък, по скоро не контактува. Презапой го и леко осучи крачетата на стабилизатора, така, че да контактуват с ръбчетата си. Това осигурява по-сигуно и стегнато влизане в куплунгчето му.
Късмет!
PS Буквеното означение отпред на 7810-то, било то КА, или А или каквото и да е друго е без значение, нека не ви смущава разлика някава. Важни са цифрите, които са след това, а буквите показват производителя


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 13 юни 2006 14:43


По отношение на температурниа датчик аз имамам съ6тиа проблем. Първо температурния датчик който седи на термостата и дава инф. за таблото и за компа. Перката ми вкличва на около 102 и пада до към 92, което не е нормално. Измерихме с температуратана водата в преливника при включване на перката 95 и на изключване 84 това са температурите на включване и изкючване на перката и се успокоих че колата не грее. после се оказа че този датчик дава и грешна инф и на компа и прави други смеси при 102 се едно е в режим на прегряване. после пробвахме с един друг темп. датчик който дава вярна инф. на компа се потвърди тем на вкл и изкл на перката 95-84 обаче не дава вярна на таблото около 60.


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 13 юни 2006 16:02


Имам километраж от Голф 3 1.4 здрав, работещ. За 40лв е твой ако ти трябва.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта