Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stormbringer
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H

Мнениеот stormbringer » Чет 21 сеп 2006 11:51


Искам да разбрера каква ми е колата дали пълен или моно инжекцион .
И гледах насам натам инфо за моя двигател ма навссякъде пише някаква информация, която е нечитаема за мен понеже не разбирам от такива неща:

Става въпрос за:
Golf II, 1.3, Произведен 1990(По ниомера на рамата - 1991)
Няма номер на мотора, но със сигурност е NZ, 19E(FLH)40KW

Засега установих само че системата му на запалване е TSZ-H, а горивната система е DIGIJET. Което естественно нищо не ми говори....




Потребителски аватар
toshev
Мнения: 284
Регистриран на: Пон 07 авг 2006 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот toshev » Чет 21 сеп 2006 12:50


Ами вдигни капака, погледни двигателя и виж!
Ако на всеки смукателен колектор има дюза, значи е пълна инжекция.

Макар че съм 100% сигурен че този Голф 2 1.3 е моно....


Потребителски аватар
stormbringer
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Мнениеот stormbringer » Чет 21 сеп 2006 13:28


Еми погледнах. На всеки колектор има дюза. Ако това означава че е пълен инцекцион начи е така....


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 21 сеп 2006 21:28


1,3 пълна инжекция ти е, DIGIJET й e модела ,TSZ-H е модела на запалването демек транзисторно без чукче и наковалня казано с думи прости.


Потребителски аватар
stormbringer
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:

Мерси...

Мнениеот stormbringer » Пет 22 сеп 2006 12:49


Мерси за отговора и аз така подозирах, но реших да попитам все пак.....


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 08 дек 2006 22:14


1.3 nz е много добър мотор. Пълна инжекция Digijet със транзисторно запалване и датчик на хол това оначава TSZ-H 40 kw 55кс. Е имат и някой друг недостатък но не е болка за умиране. Моят Golf е точно такъв и да ти кажа честно доста добре се изстрелва за кола 88ма година , 1ва 60 ,2ра 100 ,3та 140 ,4та 160 ,5та180. Прави си гумите на парцал. Сипвай му 95shell v power и ще си много доволен и от разход и от вървене.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 08 дек 2006 22:24


Ако те интересува нещо повече питай. Щете светна за всички ядове които съм брал докато му науча чалъмите. И въпреки това си го карам и не ми пука кой какво приказва за 1.3NZ важно е винаги да са му нови горивния и въздушния филтри и само със хубаво масло , и най вече качествен бензин. Спазвай тези четири златни правила само ще караш ,ако не ще ремонтираш!


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Съб 09 дек 2006 12:59


znainainai написа:1ва 60 ,2ра 100 ,3та 140 ,4та 160 ,5та180. Прави си гумите на парцал.

mhihi mhihi Наведи малко електрода, че ми пръска...
Като бивш собственик на такъв -> впечатленията ми са че до към 80км.ч е много добър: от 80 до към 120 км/ч набира бавничко : от 120 до 150 км.ч .... около половин час и доста дълго нанадолнище :twisted:
А при скорост над 100км.ч харчи повече от КР :lol:

Edit: А като направиш сметка че съм го карал на Джета ....

Последна промяна от madmen на Съб 09 дек 2006 13:09, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Съб 09 дек 2006 13:08


Този мотор го слагат и на Поло и е пълна инжекция.Мойто Поло беше с такъв мотор и вървеше доста прилично, но да не забравяме килограмите.Колегата е прав че след 80 набира много бавно а за да направи 160 му трябват 20 мин. наклон и попътен вятър :lol: също така не трябва да има и други хора в колата :lol: Не се обиждайте но този мотор на Поло е добре но на Голф ми се струва доста слабичък , да не говорим че гумите нема начин да ги пали.


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Нед 10 дек 2006 17:26


Аз съм с този мотор и мога да кажа че истината е по средата както винаги. До 80 набира много добре на 2ра разбира се до към 130 не е проблем. До към 160 вече е нужен равен път, на искачване не става. За рахода на извънградско над 7/100 няма как да вдигне това е теоритичния максимум на разхода(от опит) освен ако не е повреден де. За градско около 9/100 задръстванията в София иначе ако е в квартала около 7/100 предполагам.


veso
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот veso » Нед 11 мар 2007 19:53


Аз съм със същият мотор. Молбата ми е някой има ли стоиностите на ламбда сондата на празни обороти, защото ми писна да ходя да ги регулират и да немогат да ги оправят като хората. В датата има само стойностите при 2800 оборота.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19712
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 12 мар 2007 11:47


veso написа:Аз съм със същият мотор. Молбата ми е някой има ли стоиностите на ламбда сондата на празни обороти, защото ми писна да ходя да ги регулират и да немогат да ги оправят като хората. В датата има само стойностите при 2800 оборота.

Ъъъ... Извинява, Веско, ама какво разбираш (или разбират 'майсторите') под 'регулиране на Ламбда-сонда"? :gruebel
Това е газ-анализаторен датчик и не подлежи на центровка, калибровка или каквото и да е там!
Скапе ли се: Сменя се и толкова. И в дата-та със сиурност не дават това. Да не би да бъркш нещо и да се отнася за друго?


kkrasimir87
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Мнениеот kkrasimir87 » Пон 12 мар 2007 11:50


Ugeorge написа:Аз съм с този мотор и мога да кажа че истината е по средата както винаги. До 80 набира много добре на 2ра разбира се до към 130 не е проблем. До към 160 вече е нужен равен път, на искачване не става. За рахода на извънградско над 7/100 няма как да вдигне това е теоритичния максимум на разхода(от опит) освен ако не е повреден де. За градско около 9/100 задръстванията в София иначе ако е в квартала около 7/100 предполагам.

Башта ми има саштата голф 2 1,3i 1991, доста прилично върви за такъв мотор и добре ускорява до 150 но по нататък зор му идва на това моторче и ми гори 10 газ със 90-120 незнам дали е нормално :)


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Вто 13 мар 2007 20:08


Аз карам само на бензин нямам газ. А иначе има ли проблеми тоя двигател с газта, като например промени ли се вървежа на бензин спрямо преди газовата или газовата е била от преди.


kkrasimir87
Мнения: 12
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос
Контакти:

Мнениеот kkrasimir87 » Вто 13 мар 2007 21:14


значи ние газовата уретба я слагахме след това но на газ всяка кола върви по малко от колкото на бензин ,а и с това слабо моторче ще се усети разликата, но не кой знае колко :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта