Искам да разбрера каква ми е колата дали пълен или моно инжекцион .
И гледах насам натам инфо за моя двигател ма навссякъде пише някаква информация, която е нечитаема за мен понеже не разбирам от такива неща:
Става въпрос за:
Golf II, 1.3, Произведен 1990(По ниомера на рамата - 1991)
Няма номер на мотора, но със сигурност е NZ, 19E(FLH)40KW
Засега установих само че системата му на запалване е TSZ-H, а горивната система е DIGIJET. Което естественно нищо не ми говори....



Що за чудо е DIGIJET и TSZ-H
- stormbringer
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- stormbringer
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- stormbringer
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 03 май 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Мерси...
Мерси за отговора и аз така подозирах, но реших да попитам все пак.....
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
1.3 nz е много добър мотор. Пълна инжекция Digijet със транзисторно запалване и датчик на хол това оначава TSZ-H 40 kw 55кс. Е имат и някой друг недостатък но не е болка за умиране. Моят Golf е точно такъв и да ти кажа честно доста добре се изстрелва за кола 88ма година , 1ва 60 ,2ра 100 ,3та 140 ,4та 160 ,5та180. Прави си гумите на парцал. Сипвай му 95shell v power и ще си много доволен и от разход и от вървене.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Ако те интересува нещо повече питай. Щете светна за всички ядове които съм брал докато му науча чалъмите. И въпреки това си го карам и не ми пука кой какво приказва за 1.3NZ важно е винаги да са му нови горивния и въздушния филтри и само със хубаво масло , и най вече качествен бензин. Спазвай тези четири златни правила само ще караш ,ако не ще ремонтираш!
- madmen
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливница
znainainai написа:1ва 60 ,2ра 100 ,3та 140 ,4та 160 ,5та180. Прави си гумите на парцал.


Като бивш собственик на такъв -> впечатленията ми са че до към 80км.ч е много добър: от 80 до към 120 км/ч набира бавничко : от 120 до 150 км.ч .... около половин час и доста дълго нанадолнище

А при скорост над 100км.ч харчи повече от КР

Edit: А като направиш сметка че съм го карал на Джета ....
Последна промяна от madmen на Съб 09 дек 2006 13:09, променено общо 1 път.
- POLO PAVLETI
- Мнения: 1675
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)
Този мотор го слагат и на Поло и е пълна инжекция.Мойто Поло беше с такъв мотор и вървеше доста прилично, но да не забравяме килограмите.Колегата е прав че след 80 набира много бавно а за да направи 160 му трябват 20 мин. наклон и попътен вятър
също така не трябва да има и други хора в колата
Не се обиждайте но този мотор на Поло е добре но на Голф ми се струва доста слабичък , да не говорим че гумите нема начин да ги пали.


- Ugeorge
- Мнения: 325
- Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм с този мотор и мога да кажа че истината е по средата както винаги. До 80 набира много добре на 2ра разбира се до към 130 не е проблем. До към 160 вече е нужен равен път, на искачване не става. За рахода на извънградско над 7/100 няма как да вдигне това е теоритичния максимум на разхода(от опит) освен ако не е повреден де. За градско около 9/100 задръстванията в София иначе ако е в квартала около 7/100 предполагам.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
veso написа:Аз съм със същият мотор. Молбата ми е някой има ли стоиностите на ламбда сондата на празни обороти, защото ми писна да ходя да ги регулират и да немогат да ги оправят като хората. В датата има само стойностите при 2800 оборота.
Ъъъ... Извинява, Веско, ама какво разбираш (или разбират 'майсторите') под 'регулиране на Ламбда-сонда"?

Това е газ-анализаторен датчик и не подлежи на центровка, калибровка или каквото и да е там!
Скапе ли се: Сменя се и толкова. И в дата-та със сиурност не дават това. Да не би да бъркш нещо и да се отнася за друго?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Ugeorge написа:Аз съм с този мотор и мога да кажа че истината е по средата както винаги. До 80 набира много добре на 2ра разбира се до към 130 не е проблем. До към 160 вече е нужен равен път, на искачване не става. За рахода на извънградско над 7/100 няма как да вдигне това е теоритичния максимум на разхода(от опит) освен ако не е повреден де. За градско около 9/100 задръстванията в София иначе ако е в квартала около 7/100 предполагам.
Башта ми има саштата голф 2 1,3i 1991, доста прилично върви за такъв мотор и добре ускорява до 150 но по нататък зор му идва на това моторче и ми гори 10 газ със 90-120 незнам дали е нормално

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 14:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Айтос
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 85 госта