П.С. и още нещо ми направи впечатление че когато се изкачвам по байр продължител на 2 3 скорост примерно не загрява държи си се нормално а по равен път нещо и става
Golfa загрява
Golfa загрява
Проблема се яви от 2 3 дена и е следния както си карам на 5 с 100 км/h празен кола равен път деме не го тормозя и стрелката на температурата както си стой вертикално нагоре започва да се отклонява и стига до следващата чертичка и после пак се връща. Карам колата от 2 години преди не е правила този проблем сега се яви и незнам от какво е. Колата е Голф 2 1.6ТД. ако някой си има напредстава от какво е да казва.
П.С. и още нещо ми направи впечатление че когато се изкачвам по байр продължител на 2 3 скорост примерно не загрява държи си се нормално а по равен път нещо и става
П.С. и още нещо ми направи впечатление че когато се изкачвам по байр продължител на 2 3 скорост примерно не загрява държи си се нормално а по равен път нещо и става
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10450
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
ако перката ти е с две степени (има три кабела на куплунга на перката) може да не ти включва първа степен на 95 градуса а направо втората степен на 102. за да провериш дали проблема е от перката извади куплунга и дай на късо. разликата във въртенето на перката е значително така че ще разбереш дали работят и двете степени, ако перката работи нормално по всяка вероятност проблема е в датчика, купи си от ауто+ по спомени (от преди 4 години) беше около 10-15 лева. Успех!
handycam написа:ако перката ти е с две степени (има три кабела на куплунга на перката) може да не ти включва първа степен на 95 градуса а направо втората степен на 102. за да провериш дали проблема е от перката извади куплунга и дай на късо. разликата във въртенето на перката е значително така че ще разбереш дали работят и двете степени, ако перката работи нормално по всяка вероятност проблема е в датчика, купи си от ауто+ по спомени (от преди 4 години) беше около 10-15 лева. Успех!
това което е написал колегата е така искам само да добавя, след като провериш дали ти работят и двете степени, карай / или на място остави да работи двигателя / и виж коя степен се включва. От това което си написл мисля, че датчика не ти включва първата степен а направо втората. Тези датчици който можеш да купиш тук са пълен боклук, аз имах същтия проблем смених 2 докато уцелия някоий здрав. цена 15лв. в Ауто+
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30048
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами и аз да си кажа мнението, тъй като имах такъв Голф. И ако не е от перката, термостата или някой датчик, колкото и да е неприятно, ми се струва, че може да е от водната помпа. На 5-та скорост със 100 км/ч си на по - малко обороти, отколкото на 2-ра или 3-та по наклон нагоре. Което означава, че помпата върти по - бавно, следователно по - бавно циркулира охладителната течност и охлаждането е по - лошо. Ако помпата е наред не би трябвало да има проблем, но ако не е - това се първите симптоми. Освен това провери дали ти е в ред и стегнат ремъка, дето върти тая помпа /арлтернаторния/. От това също може да има по - лошо охлаждане. Успех. 

- Pichaga
- Антиспамър №1

- Мнения: 16357
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
golfer написа:спомням си, че расо беше писал някъде за утайките, които се събират на дъното на радиатора точно при датчика.
действат като изолатор и датчика не може да сработва навреме.
анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв
- IvanMan
- джедай

- Мнения: 10450
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
щом загрява до 110 градуса определено има проблем, търсете какъв е за да не прецакате двигателите. нормалната температура която трябва да показва е 90 градуса. при задръстване може да вдигне до към 97-98 градуса но това е максимум и то при голф 3 по старите години.на тези с новите двигатели (1.6) не мърда от 90 градуса.
radotom написа:Pichagа написа:анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв
Меден хидроокис, Пич! Паднало е никеловото покритие, а самото кожухче на датчика е медно, за по-добър топлообмен
Да ама ние го сменихме и датчика и термостата и пак така става.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта