Golfa загрява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
haqkiri
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Golfa загрява

Мнениеот haqkiri » Пон 05 юни 2006 18:37


Проблема се яви от 2 3 дена и е следния както си карам на 5 с 100 км/h празен кола равен път деме не го тормозя и стрелката на температурата както си стой вертикално нагоре започва да се отклонява и стига до следващата чертичка и после пак се връща. Карам колата от 2 години преди не е правила този проблем сега се яви и незнам от какво е. Колата е Голф 2 1.6ТД. ако някой си има напредстава от какво е да казва.

П.С. и още нещо ми направи впечатление че когато се изкачвам по байр продължител на 2 3 скорост примерно не загрява държи си се нормално а по равен път нещо и става :?:




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 05 юни 2006 18:40


перката на радиатора включква сигурно по късно.Това става когато има въздух в системата.


Потребителски аватар
haqkiri
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот haqkiri » Пон 05 юни 2006 18:43


ми то доколкото го следях то перката включва когато достигне следващата черта след вертикалната и перката включи стрелката си се връща вертикално.


П.С. някой да сподели при него на коя чертичка се включва перката (предполагам че трябва да е с Голф 2 1.6 ТД )


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 05 юни 2006 18:49


нали тоеа казвам-по късно включва.Долей си течност при отворено парно на топло.Ако не сменяй датчика на перката.И си провери изпускателния клапан на капачката на разширителния съд-дали работи.Ако дига повече температура трябва да отваря и изпуска течност от клапана.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пон 05 юни 2006 18:54


ако перката ти е с две степени (има три кабела на куплунга на перката) може да не ти включва първа степен на 95 градуса а направо втората степен на 102. за да провериш дали проблема е от перката извади куплунга и дай на късо. разликата във въртенето на перката е значително така че ще разбереш дали работят и двете степени, ако перката работи нормално по всяка вероятност проблема е в датчика, купи си от ауто+ по спомени (от преди 4 години) беше около 10-15 лева. Успех!


Потребителски аватар
pi
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pi » Вто 06 юни 2006 10:31


handycam написа:ако перката ти е с две степени (има три кабела на куплунга на перката) може да не ти включва първа степен на 95 градуса а направо втората степен на 102. за да провериш дали проблема е от перката извади куплунга и дай на късо. разликата във въртенето на перката е значително така че ще разбереш дали работят и двете степени, ако перката работи нормално по всяка вероятност проблема е в датчика, купи си от ауто+ по спомени (от преди 4 години) беше около 10-15 лева. Успех!


това което е написал колегата е така искам само да добавя, след като провериш дали ти работят и двете степени, карай / или на място остави да работи двигателя / и виж коя степен се включва. От това което си написл мисля, че датчика не ти включва първата степен а направо втората. Тези датчици който можеш да купиш тук са пълен боклук, аз имах същтия проблем смених 2 докато уцелия някоий здрав. цена 15лв. в Ауто+


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 06 юни 2006 10:36


Ами и аз да си кажа мнението, тъй като имах такъв Голф. И ако не е от перката, термостата или някой датчик, колкото и да е неприятно, ми се струва, че може да е от водната помпа. На 5-та скорост със 100 км/ч си на по - малко обороти, отколкото на 2-ра или 3-та по наклон нагоре. Което означава, че помпата върти по - бавно, следователно по - бавно циркулира охладителната течност и охлаждането е по - лошо. Ако помпата е наред не би трябвало да има проблем, но ако не е - това се първите симптоми. Освен това провери дали ти е в ред и стегнат ремъка, дето върти тая помпа /арлтернаторния/. От това също може да има по - лошо охлаждане. Успех. :да:


Потребителски аватар
haqkiri
Мнения: 24
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот haqkiri » Вто 06 юни 2006 11:00


мерси много ще проверя нещата при първа възможност и ако не се оправи ще питам пак а ако се оправи да сте живи и здрави :)


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 06 юни 2006 12:55


Искам и аз да попитам нормално ли е на Голфа на баща ми термометъра на таблото да показва,че достига до 110 градуса?
Сменихме и термостата и датчика на темпаратурата и нищо?
Някой му е казал на баща ми,че било нормално щом като се включвала перката за охлаждане


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Вто 06 юни 2006 14:18


Не е нормално! Определено :да:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 06 юни 2006 14:27


спомням си, че расо беше писал някъде за утайките, които се събират на дъното на радиатора точно при датчика.
действат като изолатор и датчика не може да сработва навреме.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Вто 06 юни 2006 14:46


golfer написа:спомням си, че расо беше писал някъде за утайките, които се събират на дъното на радиатора точно при датчика.
действат като изолатор и датчика не може да сработва навреме.

анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 06 юни 2006 19:17


щом загрява до 110 градуса определено има проблем, търсете какъв е за да не прецакате двигателите. нормалната температура която трябва да показва е 90 градуса. при задръстване може да вдигне до към 97-98 градуса но това е максимум и то при голф 3 по старите години.на тези с новите двигатели (1.6) не мърда от 90 градуса.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19711
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Вто 06 юни 2006 20:55


Pichagа написа:анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв


Меден хидроокис, Пич! Паднало е никеловото покритие, а самото кожухче на датчика е медно, за по-добър топлообмен


Потребителски аватар
Lepoev
Мнения: 1064
Регистриран на: Нед 09 окт 2005 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lepoev » Вто 06 юни 2006 22:04


radotom написа:
Pichagа написа:анджък....и друго...по самият датчик полепва нЕкъв си зелено-син налеп и също действа изолиращо---личен проблем съм имал с такъв


Меден хидроокис, Пич! Паднало е никеловото покритие, а самото кожухче на датчика е медно, за по-добър топлообмен

Да ама ние го сменихме и датчика и термостата и пак така става.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта