Въпрос за волан???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Въпрос за волан???

Мнениеот driver » Чет 18 ное 2004 9:09


Щях да си купувам спортен волан, но шлиците не станаха - самия отвор на воланчето е по-малък. Като огледах внимателно кормилния прът на колата ми видях, че допълнително има втулка с шлици с по-голям размер от този на пръта и на нея влиза оригиналния волан. Може ли да се избие по някъв начин тая втулка, защото като гледах вътрешния диаметър, спортното воланче май ще стане.
/Спортния волан е от ОПЕЛ???/ :?




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 18 ное 2004 10:22


втулката е новия размер на шлиците мисля след 92 някъде май а пръта е на старите шлици.
генерално от опел не стават шлиците-дори и на стария стандарт-правил съм на щос машина изцепки заради един спортен волан-невър агейн!
преди да правиш глупости-премери.
диаметър със зъба на шлиците.
диаметър без зъба
брой зъби
сравни ги с волана и ще видиш как е хавата...


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Чет 18 ное 2004 10:51


vaskoto1 написа:втулката е новия размер на шлиците мисля след 92 някъде май а пръта е на старите шлици.
генерално от опел не стават шлиците-дори и на стария стандарт-правил съм на щос машина изцепки заради един спортен волан-невър агейн!
преди да правиш глупости-премери.
диаметър със зъба на шлиците.
диаметър без зъба
брой зъби
сравни ги с волана и ще видиш как е хавата...

Благодаря! :D


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за волан???

Мнениеот GolfSynchro » Съб 20 ное 2004 14:43


[quote="driver"]Щях да си купувам спортен волан, но шлиците не станаха - самия отвор на воланчето е по-малък. Като огледах внимателно кормилния прът на колата ми видях, че допълнително има втулка с шлици с по-голям размер от този на пръта и на нея влиза =

Аз си взех спортен волан за Golf II с надеждата да стане на моя Golf.
Самия волан го пробвах на друг голф и там нямаше проблеми.
Обаче махането на тая втулка си е е.....ло м.....а. Пробвах със скоби, но ако си обърнал внимание скобата може да хване 1мм, демек не е проста работата :D

Мисълта ми беше - иди в някоя морга и пробвай волана на Golf без втулка и ако стане може да се присъдениш към мен в търсенето на начин да се разкара втулката.

Успех


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Нед 21 ное 2004 22:01


Въпросната втулка се маха само със специален инструмент, който за съжеление струва доста парички-128€
Иначе махането става с флекс,но многооооо внимателно щото иначе лошооооо. Друг начин за съжеление няма, или поне аз не успях да открия.
Колкото до това дето сте го замислили ЗАБРАВЕТЕ!!! тая втулка даржи конзолата с ключа за палене и заключващия механизъм на волана!!!!


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Сря 24 ное 2004 9:20


niki127 написа: Колкото до това дето сте го замислили ЗАБРАВЕТЕ!!! тая втулка даржи конзолата с ключа за палене и заключващия механизъм на волана!!!!

.............................................
Това, че втулката държи конзолата на ключа за палене значи, че за да свалиш конзолата трябва да махнеш втулката(в нашия случай двете заедно). При свалено положение разделянето на двете втулки изглежда по-лесно изпълнимо, ОСОБЕНО за флекс варианта, които беше първия, който ми мина през главата, но мисълта флекс в купето не ме очарова:)

Как се сваля втулката при смяна на ключа за палене?
По-точно какви "изненади" да очакваме?

Поздрави


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 07 фев 2005 15:38


И аз се сблъсках с този проблем, наистина може ли да се махне тази втулка, за да се отреже с флекс, и как???


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Пон 07 фев 2005 16:18


ACCELERATOR написа:И аз се сблъсках с този проблем, наистина може ли да се махне тази втулка, за да се отреже с флекс, и как???


Ш....ната втулка се оказя голяма беля. В събота/неделя ще съм в Пловдив и там в гаража ще се пробвам отново - замислил съм направа на приспобление за втулката.

Ако стане ще го "споделим"!!!


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 07 фев 2005 17:00


Дано да стане! Drunk
Пиши за резултата!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пон 07 фев 2005 19:10


Защо ще я махте втулката, а не си вземете направо друг фланец. За Голф 2 са 2 вида вланците - единия е с по-голям диаметър, а другия с по-малък. Аз като си взимах волана се оказа че са ми дали с по-големия диаметър /точно това което ви трябва на вас май/, отидох да го сменям и се оказа че в момента нямат по-малките, но след известно време докараха и сега всичко е ОК.


GolfSynchro
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот GolfSynchro » Вто 08 фев 2005 11:03


niksisoft написа:Защо ще я махте втулката, а не си вземете направо друг фланец. За Голф 2 са 2 вида вланците - единия е с по-голям диаметър, а другия с по-малък. Аз като си взимах волана се оказа че са ми дали с по-големия диаметър /точно това което ви трябва на вас май/, отидох да го сменям и се оказа че в момента нямат по-малките, но след известно време докараха и сега всичко е ОК.


Защото си имал късмет!!! :D
Проблема е, че трябва да е МАХНЕ втулката, а не да се сложи. А волана е с малките шлици и би станал на твоя Голф, но не на моя и на колегата.


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Вто 08 фев 2005 11:13


ето въпросната втулка:
Изображение


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 08 фев 2005 11:21


Точно за тва става въпрос!
Няма вадене, голямо блъскане я блъсках, с чук, секач не мърда. :x Накрая се отказах докато се съм счупил нещо. :?


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Вто 08 фев 2005 15:06


Има вадене и Ваското1 знае как става, но е много пипкава работа и незнам дали би искал да се захване...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Вто 08 фев 2005 15:17


Да, ако се вади - то е много трудно. Аз се опитвах също, но явно без специално приспособление няма да стане. Не знам дали ще се получи ако се реже направо, без да се маха, с ножовка... :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта