Компресора за централното ми не работи ,защо?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
perry
Мнения: 80
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софя
Контакти:

Компресора за централното ми не работи ,защо?

Мнениеот perry » Пет 16 юни 2006 10:40


Колеги имам следния проблем.
компресора престана да работи и вратите престанаха да се отключват.Свалям аз компресора отварям го вътре платка с моторче,на платката 3 релета.Гледам ги да не са залепили,не са, мърдам ги и пак зглобявам компресора монтирам го работи, тръгвам с колата след 10 км спирам,и пак не работи.свалям го пак същата процедура обаче тоя пат не работи.Пак го свалям отварям гледам нещо прекъснато няма,затварям монтирам го работи,след малко като тръгна пак не работи, питам ЗАЩО и къде може да е дефекта.




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 16 юни 2006 10:43


Трябва да се види къде е студената спойка :D то иначе не излежда прекъснато , но ако се вгледаш, вакум прекъсвача дето е запоен за платката също хубаво го огледай.


Потребителски аватар
DIX^
Мнения: 214
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 17:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот DIX^ » Пет 16 юни 2006 10:48


не му разбирам много но сам почти сигурен че някоя закусана жица или нещо от което губи токовете :D


Потребителски аватар
Dobermansp
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dobermansp » Пет 16 юни 2006 14:27


Защото му е време вече и е сдал багажа! По скоро въпроса да ти е как да се оправи а не ЗАЩО не работи :) С каква кола си? Аз имах същия проблем. На Голфа ми (3-ка ГТИ) се заключваше централното но после не се отключваше т.е заключвах с алармата а отключвах ръчно :) Та като отворих блока със вакуум помпата отдолу има една платка, това е контролера на блока (ако така му се вика). Гледах дали няма окъсяване или нещо друго но всичко беше ок. НАКРАЯ МИ ЗАМИРИСА НЕЩО ПОДОЗРИТЕЛНО НА ИЗГОРЯЛО :) Проблема се реши лесно - на старо нов блок. От АНКОЛ го купих. Рших да мина тънко като каже че колата е Пасат. За пасат искаха 50 лв. Ама не стана, куплунгите и платката е друга, ония задници ме остригаха със 75 лв. за ГТИ. Като чуят ГТИ и все едно че виждат 100 лева на цяло.... :( изедници...


Потребителски аватар
crazzy
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот crazzy » Пет 16 юни 2006 18:57


Стара поговорка казва"Не питай старило, а питай патило"!!!
Преди година имах абсолютно същия проблем, сваляш компресора, слагаш го отново, работи 1-2 пъти и след това отново на работи. Питах много хора "специалисти", вкл.и във форума, почти всеки казваше, дори и без да има представа че е от реле или захланването. След 3 месеца мъки, 2бр.аларми и отключване и заключване на колата само с ключ, реших да го разглобя цялото до последния чарк. Няма нищо изгоряло в него, просто помпата е от бакелит/оттам идва мириса на изгоряло/.
Решението: махаш платката, като отпояваш двата кабела от нея.Под нея се намира помпата, отвиваш 3те болта и махаш бакелитовия капак/внимавай вътре има 3 бакелитови перца, да не ге изгубиш/.Трябва да свалиш самия мотор Johnsson, като с дълги клещи издърпваш равномерно 4-те тампона които са заклинени в кутията.След като свалиш мотора/проблема е в него/, внимателно го отвори, не се притеснявай че е капсулован,ще го залепиш после и няма да има проблеми.След като отвориш мотора, почистваш с много финна шкурка вътрешния колектор, ТОВА Е ПРОБЛЕМА, ЗАЦАПАН КОЛЕКТОР, сглабяш в обратния ред и отново имаш централно заключване. Не се подлъгвай да купуваш друг компресор, платка или други части за 50лв.повече, това е проблема на тези компресори, но "ай-лесно е да го смениш с нов" по думите на хората!!!
Успех :)


Ivo_
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
Двигател:

Мнениеот Ivo_ » Пет 16 юни 2006 19:57


И при мен проблема е подобен
Само, че моторчето върти и върти и изключва чак след около 30 сек. Първото ми изгоря по подобен начин. Реших, че му е дошло времето и го смених. Сега това, като го разглобих мирише цялото на бакелит и имаше малко водичка. Възможно ли е да засмуква вода от тръбичките отнякъде или влиза през стопа?
"crazzy" ти от коя страна си го отварял моторчето, че нещо ме е страх да не го счупя? От към балелитовите перца или от долу където е захванато с две обърнати алуминиеви пластини? От към бакелита не ми е нещо ясно как да го отворя :banghead:


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Пет 16 юни 2006 20:23


Ако работи когато си иска е студена спойка.При мене беше така!!! Оправих го като минах на порций определен брой спойко от платката.
За проблема на колегата Ivo79 бих казал че има някъде или спукано маркучле или измъкната къвкава връзка и като последно маншончето на някоя машинка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 16 юни 2006 23:37


Поогледай внимателно спойките , ако трябва с лупа. по принцип лошата спойка се разпознава по черна пукнатина в спойката около извода на елемента или проводника./ като гледаш с лупа/- и с око се вижда, но трявба да знаеш какво да гледаш/. Презапояваш тези съмнителни спойки с колкофон и тинол. Никакви флюсове за да няма после допълнителни проблеми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта