Колеги имам следния проблем.
компресора престана да работи и вратите престанаха да се отключват.Свалям аз компресора отварям го вътре платка с моторче,на платката 3 релета.Гледам ги да не са залепили,не са, мърдам ги и пак зглобявам компресора монтирам го работи, тръгвам с колата след 10 км спирам,и пак не работи.свалям го пак същата процедура обаче тоя пат не работи.Пак го свалям отварям гледам нещо прекъснато няма,затварям монтирам го работи,след малко като тръгна пак не работи, питам ЗАЩО и къде може да е дефекта.



Компресора за централното ми не работи ,защо?
- Dobermansp
- Мнения: 133
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Защото му е време вече и е сдал багажа! По скоро въпроса да ти е как да се оправи а не ЗАЩО не работи
С каква кола си? Аз имах същия проблем. На Голфа ми (3-ка ГТИ) се заключваше централното но после не се отключваше т.е заключвах с алармата а отключвах ръчно
Та като отворих блока със вакуум помпата отдолу има една платка, това е контролера на блока (ако така му се вика). Гледах дали няма окъсяване или нещо друго но всичко беше ок. НАКРАЯ МИ ЗАМИРИСА НЕЩО ПОДОЗРИТЕЛНО НА ИЗГОРЯЛО
Проблема се реши лесно - на старо нов блок. От АНКОЛ го купих. Рших да мина тънко като каже че колата е Пасат. За пасат искаха 50 лв. Ама не стана, куплунгите и платката е друга, ония задници ме остригаха със 75 лв. за ГТИ. Като чуят ГТИ и все едно че виждат 100 лева на цяло....
изедници...




- crazzy
- Мнения: 159
- Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
- Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
- Двигател:
- Местоположение: София
Стара поговорка казва"Не питай старило, а питай патило"!!!
Преди година имах абсолютно същия проблем, сваляш компресора, слагаш го отново, работи 1-2 пъти и след това отново на работи. Питах много хора "специалисти", вкл.и във форума, почти всеки казваше, дори и без да има представа че е от реле или захланването. След 3 месеца мъки, 2бр.аларми и отключване и заключване на колата само с ключ, реших да го разглобя цялото до последния чарк. Няма нищо изгоряло в него, просто помпата е от бакелит/оттам идва мириса на изгоряло/.
Решението: махаш платката, като отпояваш двата кабела от нея.Под нея се намира помпата, отвиваш 3те болта и махаш бакелитовия капак/внимавай вътре има 3 бакелитови перца, да не ге изгубиш/.Трябва да свалиш самия мотор Johnsson, като с дълги клещи издърпваш равномерно 4-те тампона които са заклинени в кутията.След като свалиш мотора/проблема е в него/, внимателно го отвори, не се притеснявай че е капсулован,ще го залепиш после и няма да има проблеми.След като отвориш мотора, почистваш с много финна шкурка вътрешния колектор, ТОВА Е ПРОБЛЕМА, ЗАЦАПАН КОЛЕКТОР, сглабяш в обратния ред и отново имаш централно заключване. Не се подлъгвай да купуваш друг компресор, платка или други части за 50лв.повече, това е проблема на тези компресори, но "ай-лесно е да го смениш с нов" по думите на хората!!!
Успех
Преди година имах абсолютно същия проблем, сваляш компресора, слагаш го отново, работи 1-2 пъти и след това отново на работи. Питах много хора "специалисти", вкл.и във форума, почти всеки казваше, дори и без да има представа че е от реле или захланването. След 3 месеца мъки, 2бр.аларми и отключване и заключване на колата само с ключ, реших да го разглобя цялото до последния чарк. Няма нищо изгоряло в него, просто помпата е от бакелит/оттам идва мириса на изгоряло/.
Решението: махаш платката, като отпояваш двата кабела от нея.Под нея се намира помпата, отвиваш 3те болта и махаш бакелитовия капак/внимавай вътре има 3 бакелитови перца, да не ге изгубиш/.Трябва да свалиш самия мотор Johnsson, като с дълги клещи издърпваш равномерно 4-те тампона които са заклинени в кутията.След като свалиш мотора/проблема е в него/, внимателно го отвори, не се притеснявай че е капсулован,ще го залепиш после и няма да има проблеми.След като отвориш мотора, почистваш с много финна шкурка вътрешния колектор, ТОВА Е ПРОБЛЕМА, ЗАЦАПАН КОЛЕКТОР, сглабяш в обратния ред и отново имаш централно заключване. Не се подлъгвай да купуваш друг компресор, платка или други части за 50лв.повече, това е проблема на тези компресори, но "ай-лесно е да го смениш с нов" по думите на хората!!!
Успех

-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
И при мен проблема е подобен
Само, че моторчето върти и върти и изключва чак след около 30 сек. Първото ми изгоря по подобен начин. Реших, че му е дошло времето и го смених. Сега това, като го разглобих мирише цялото на бакелит и имаше малко водичка. Възможно ли е да засмуква вода от тръбичките отнякъде или влиза през стопа?
"crazzy" ти от коя страна си го отварял моторчето, че нещо ме е страх да не го счупя? От към балелитовите перца или от долу където е захванато с две обърнати алуминиеви пластини? От към бакелита не ми е нещо ясно как да го отворя
Само, че моторчето върти и върти и изключва чак след около 30 сек. Първото ми изгоря по подобен начин. Реших, че му е дошло времето и го смених. Сега това, като го разглобих мирише цялото на бакелит и имаше малко водичка. Възможно ли е да засмуква вода от тръбичките отнякъде или влиза през стопа?
"crazzy" ти от коя страна си го отварял моторчето, че нещо ме е страх да не го счупя? От към балелитовите перца или от долу където е захванато с две обърнати алуминиеви пластини? От към бакелита не ми е нещо ясно как да го отворя

- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Поогледай внимателно спойките , ако трябва с лупа. по принцип лошата спойка се разпознава по черна пукнатина в спойката около извода на елемента или проводника./ като гледаш с лупа/- и с око се вижда, но трявба да знаеш какво да гледаш/. Презапояваш тези съмнителни спойки с колкофон и тинол. Никакви флюсове за да няма после допълнителни проблеми.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта