Колата е Bora 2002g TDI :
1-во действие :

По жълчтичкото дето се вижда( извода за щеката за проверка на маслото се е отичало масло и така надолу, та чак целия картер се е добре замазал. Нивото на маслото не пада под критично, даже е над максимум. Когато ми сменяха маслото, тия юнаци бяха понапълнили доста повечко. Да не и затова да прелива оттам, или има някакво уплатнение , за което трбва да се вземат мерки ?? Това първо питане !
2-ро действие :

Първия болт ( Шарнир на лоста на предното окачване или как се казва - незнам - КАЖЕТЕ !), уплатнението гумено под него много е отишло. От там като се движи колата, особенно по неравности страшно скърца и туй чудо май е за смяна. Кажете как се казва и как се сменя ! Може ли да стане тая работа в стил домашен майстор или не ! Ето още малко снимки и на двата (ляв и десен за по нагледна представа) :


3-то действие :


Просто главите за ключовете ли са различни или нещо липсва на закрепването на окачването на едното от тия окачвания, че едното има глава болта, а другото май дупка има ми се стори за ключ. Би трябвало да не е за притеснение , но да си питам.
Извинявам се за камарата въпроси в три действия, но предварително благодаря за всеки акъл. По-добре да питам, с риск да ми се посмеят, отколкото ненаучен да си ходя.
Извинявайте за дългия пост, ама..