Плафон?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Плафон?

Мнениеот Muncho » Чет 29 юни 2006 21:56


Абе хора нещо странно става с моя плафон..
Значи до предишния път когато го бях сложил да свети при отворена врата, светеше и няколко секунди след като вратата се затвори. Днес пак го сложих да свети при отворена врата ама загасваше веднага :(.
Та сега като се прибрах нещо се изнервих и го свалих да видя що не свети както преди ( няколко секунди след като се затвори вратата ). Както и да е .. нищо не можах да направя но видях че има някаква схема с транзистор, кондензатори и няколко резистора. Нямаше нещо цъкалки, врътки и т.н. неща с които да се правят настройки и го зае*ах. Сложих го на мястото му, свалих си панела на радиото, излезох от колата, затворих вратата и О! Чудо! Плафонът светеше. След 2-3 секунди загасна.. точно както преди. Направих няколко опита и при всичките си загасваше всеки път еднакво.
Някой има ли идея защо се получава така - работи си нормално ( гасне няколко секунди след затваряне на вратата ), а пък в следващия момент загасва веднага?




Потребителски аватар
Veso101
Мнения: 913
Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Несебър

Мнениеот Veso101 » Пет 30 юни 2006 7:51


Ако си на контакт изгасва веднага :wink:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 30 юни 2006 9:36


И в двата случая не бях на контакт...


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пет 30 юни 2006 9:52


Абе и моя преди като дам контакт или на запалена кола угасваше веднага при запалена кола,а сега продължава да си свети/даже бях питал из форума ама цък/.Рових по кабелите да видя откъде взима сигнал за контакта да не би да имам нещо да е прекъснато или лош контакт по връзките ама пак цък,репих,че е нещо с плафона щом са наред връзките и свикнах с мисълта.При теб ми звучи като лоша връзка някъде щом се е оправило,почисти там вд40 и си свиркай.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Пет 30 юни 2006 13:19


Ми не ми се струва като лоша връзка..
Просто всеки път гасне след един и същи интервал. Не а например да кажеш - веднъж гасне след 3, друг път след 5, след 2 секунди... ами всеки път еднакво.
Та си мислех да не би да има някакъв начин да си избираш дали да гасне веднага или след интервал.. ама явно никой не знае :(.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2703
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 30 юни 2006 13:36


Отваряш плафона пак.Намираш къде е кондензатора за времето и го сменяш по твой вкус.По голям капацитет-по бавно гасне и обратно.Ако пък намериш до него резистора му дето го зарежда или разрежда може да си го изкараш на врътка на плафона и ти да му задаваш за колко време да гасне.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 148 госта