Някой да е чувал или чел нещо за 2.1 l 16V със степен на сгъстяване 11:1 идея нямам чие производство е.
Имам едно списание от м.Май 2004 VW SPEED (немско, както се досещате с "извращения" на VW тема), та в него има и обяви за продажба. Две са за Голф 2 с такъв двигател, не пише дали е турбо, и мощност 200 кс. (само в едната дават конете) А другата е за чисто нов окомплектован такъв двигател и там прочетох за степента на сгъстяване. При такова съотношение 11:1 просто (според мен) е невъзможно да е турбо (те са около 8:1). Цената на двг-то е 4000 Евро.
Та търся инфо.
Като заговорихме за двигатели...
Re: Като заговорихме за двигатели...
brabus написа:. При такова съотношение 11:1 просто (според мен) е невъзможно да е турбо (те са около 8:1).
не е невъзножно да е турбо или компресорен само че живота му ще е доста кратък
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
turtey написа:фауве имат ли двг с променливо газоразпределение? ама и с такова изглежда голяма мощтността
а турбото/компресора повишават мощтността с около 40% - 150 + 60 = 210 т.е. възможно е
Това е въпроса - чий е двигателя? Категорично не е на ФВ (заводско няма 4 цилиндъра 2100 ссм 16V). Не знам дали е с променливо газо разпределение, едва ли. Просто явно в Германия е станал модерен и го инплантират в Голф и Корадо. Този от 150 кс е 10:1, а при 11:1 + турбо = много повече от 60 кс+ и много по-малко живот на двг-то.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11161
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
prj57 написа:toja 150 konja ne moje li da mu se digne kompresiqta ot specialna garnitura i prosto da se raz6iri do 2.1
Набързо да уточним нещо.
Значи има разлика между компресия и степен на сгъстяване.
Първото е като завиеш манометъра на мястото на свещта и го мериш, примерно в атмосфери.
Второто (степен на сгъстяване) е безмерна величина и представлява колко пъти се намаля обема на горивната смес, когато буталото се премести от долна до горна мъртва точка. Примера е ако си имал 10 литра газ (бензин + въздух), когато буталото стигне ГМТ, то тази газ е вече 1 литър - това е 10:1. Ако подложиш допълнителна гарнитура (по-дебела) и не се промени хода на буталото, то степента та сгъстяване пада. Това се прилага, когато се преработват атмосферни двигатели в такива с турбо или компресор. А за да вдигнеш степента на сгъстяване трябва да се шлайфа главата (тя става по-тънка).
П.П. Това просто го обяснявам за всички, които не знаят какво е 10:1 Да не се обидиш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта