Проблема ми е следният:
От няколко дни губи вода по 2-3 литра на 30-40 километра градско.
А не виждам никакви течове, като стои на място няма теч от никъде и нивото не спада.
Колата е Голф двойка 91-ва година мотара е 1.8 моноинжекция.

Golf 2 1.8Mono Губи вода
- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Относно загубата на вода
Малко офф топик, за което извинете.
Колега, преди 3 години имах същия проблем с моя Голф 2 - сс1,3,1991, бях завел семейството на разходка на около 30 км извън града, пътят беше предимно изкачване и спускане и после едвам се прибрах, лампичката ми светна, спрях колата, пара излизаше изпод предния капак и след като изстина установих, че в казанчето няма нищо - и така, от чешма до чешма /добре че в нашия край предвидливи хора са ги строили начесто покрай пътя/, всеки път чакай да изстине двигателя, доливай на тънка струйка и чакай със свито сърце да разбереш дали не е спраскан блока. Докато се приберем долях 4-5 литра вода, направо се изприщих от притеснение. На другия ден споделих с колега - автоексперт първи клас, той се усмихна и каза да я докарам без притеснения да я види. Погледна колата и ме прати в автомагазина да купя нова капачка за резервоара за охладителна течност - 6 лв. Смени старата и всичко заспа. Бил се е скапал клапана на капачката и като загрее течността в охладителната система се разширява и безпрепятствено се изхвърля от резервоарчето, при здрав клапан само се повишава налягането в системата и точно затова не трябва да се отвива докато е горещ двигателя - опасността от жестоко изгаряне е съвсем реална.Напълно споделям мнението на Васето, че е най-добре директно де се смени капачката още при покупката и то по възможност с по-читаво производство.
Искрено се надявам с моето описание да съм допринесъл за решение на проблема и дано другите предположения да отпаднат и причината да е тази. Решението е просто и евтино.
Поздрави и успех
П.П. Тогава разбрах колко е важно да имаш празна/може и пълна/ двулитрова бутилка от безалкохолно под ръка!!!
Колега, преди 3 години имах същия проблем с моя Голф 2 - сс1,3,1991, бях завел семейството на разходка на около 30 км извън града, пътят беше предимно изкачване и спускане и после едвам се прибрах, лампичката ми светна, спрях колата, пара излизаше изпод предния капак и след като изстина установих, че в казанчето няма нищо - и така, от чешма до чешма /добре че в нашия край предвидливи хора са ги строили начесто покрай пътя/, всеки път чакай да изстине двигателя, доливай на тънка струйка и чакай със свито сърце да разбереш дали не е спраскан блока. Докато се приберем долях 4-5 литра вода, направо се изприщих от притеснение. На другия ден споделих с колега - автоексперт първи клас, той се усмихна и каза да я докарам без притеснения да я види. Погледна колата и ме прати в автомагазина да купя нова капачка за резервоара за охладителна течност - 6 лв. Смени старата и всичко заспа. Бил се е скапал клапана на капачката и като загрее течността в охладителната система се разширява и безпрепятствено се изхвърля от резервоарчето, при здрав клапан само се повишава налягането в системата и точно затова не трябва да се отвива докато е горещ двигателя - опасността от жестоко изгаряне е съвсем реална.Напълно споделям мнението на Васето, че е най-добре директно де се смени капачката още при покупката и то по възможност с по-читаво производство.
Искрено се надявам с моето описание да съм допринесъл за решение на проблема и дано другите предположения да отпаднат и причината да е тази. Решението е просто и евтино.
Поздрави и успех
П.П. Тогава разбрах колко е важно да имаш празна/може и пълна/ двулитрова бутилка от безалкохолно под ръка!!!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пич.
Сваляй свещи, свети с фенерче, и побутвай колата на 4 та, така че да видиш буталото през дупката за свещите...
Ако някое /някои/ от буталата /залагам на 1, 2 ри цилидър/ изглеждат като чисто нови... сваляй главата и сменяй гарнитура.
Това и за 4 те бутала.!
По принцип трябва да имат нагар - /червеникаво кавяв /.. това е нормалният им вид на изправно работещ мотор...
После ще дебнем още...
Сваляй свещи, свети с фенерче, и побутвай колата на 4 та, така че да видиш буталото през дупката за свещите...
Ако някое /някои/ от буталата /залагам на 1, 2 ри цилидър/ изглеждат като чисто нови... сваляй главата и сменяй гарнитура.
Това и за 4 те бутала.!
По принцип трябва да имат нагар - /червеникаво кавяв /.. това е нормалният им вид на изправно работещ мотор...
После ще дебнем още...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта