:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Golf 2 1.8Mono Губи вода

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iv4o
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 26 май 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 2 1.8Mono Губи вода

Мнениеот Iv4o » Пон 26 юни 2006 15:04


Проблема ми е следният:
От няколко дни губи вода по 2-3 литра на 30-40 километра градско.
А не виждам никакви течове, като стои на място няма теч от никъде и нивото не спада.
Колата е Голф двойка 91-ва година мотара е 1.8 моноинжекция.




Потребителски аватар
Agonize
Мнения: 70
Регистриран на: Вто 21 фев 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Agonize » Пон 26 юни 2006 15:10


Имаш теч, при всички положения не е нормално. Не виждаш, защото като загрее двигателя водата се изпарява. Провери си уплътнението около термостата, и маркучите дали не са за сменяне. От мен толкова....


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пон 26 юни 2006 15:13


Огледай добре радиатора отпред и провери за течове на радиатора за парното т.е в купето.Купи си и нова капачка за казанчето,да не кажа за нея че е задължително да се смени.


Потребителски аватар
Iv4o
Мнения: 53
Регистриран на: Чет 26 май 2005 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Iv4o » Пон 26 юни 2006 15:24


Преди 1 месец смених всички маркучи за охлаждането, капачката не изглежда спукана но имам една нова ще пробвам с нея. А в купето няма течове.
Ще видим какво ще каже майстора.
Благодаря за съветите.


Потребителски аватар
Nachev
Мнения: 61
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Nachev » Пон 26 юни 2006 15:45


Провери в сервиз за изгорели газове в охладителната система. При такава загуба може да е спукана глава или блок. Прегрявал ли си го.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 26 юни 2006 21:17


Провери отзад дали не плюе вода от ауспуха.при загряла кола ня трябва да плюе, при студена малко плюе от конденз.


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Относно загубата на вода

Мнениеот anders » Чет 29 юни 2006 14:27


Малко офф топик, за което извинете.

Колега, преди 3 години имах същия проблем с моя Голф 2 - сс1,3,1991, бях завел семейството на разходка на около 30 км извън града, пътят беше предимно изкачване и спускане и после едвам се прибрах, лампичката ми светна, спрях колата, пара излизаше изпод предния капак и след като изстина установих, че в казанчето няма нищо - и така, от чешма до чешма /добре че в нашия край предвидливи хора са ги строили начесто покрай пътя/, всеки път чакай да изстине двигателя, доливай на тънка струйка и чакай със свито сърце да разбереш дали не е спраскан блока. Докато се приберем долях 4-5 литра вода, направо се изприщих от притеснение. На другия ден споделих с колега - автоексперт първи клас, той се усмихна и каза да я докарам без притеснения да я види. Погледна колата и ме прати в автомагазина да купя нова капачка за резервоара за охладителна течност - 6 лв. Смени старата и всичко заспа. Бил се е скапал клапана на капачката и като загрее течността в охладителната система се разширява и безпрепятствено се изхвърля от резервоарчето, при здрав клапан само се повишава налягането в системата и точно затова не трябва да се отвива докато е горещ двигателя - опасността от жестоко изгаряне е съвсем реална.Напълно споделям мнението на Васето, че е най-добре директно де се смени капачката още при покупката и то по възможност с по-читаво производство.

Искрено се надявам с моето описание да съм допринесъл за решение на проблема и дано другите предположения да отпаднат и причината да е тази. Решението е просто и евтино.

Поздрави и успех

П.П. Тогава разбрах колко е важно да имаш празна/може и пълна/ двулитрова бутилка от безалкохолно под ръка!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 16:53


Издухала гарнитура...
Бягай мери компресия..
Трябва ти майстор.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 29 юни 2006 16:57


wili98 написа:Издухала гарнитура...
Бягай мери компресия..
Трябва ти майстор.

Ама колко си сигурен само ????
Твърде възможно е, но ще я усетиш да прекъсва на студен мотор!!!!!!!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 17:00


madmen написа:Ама колко си сигурен само ????

Ха на по бира а?


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 29 юни 2006 17:02


wili98 написа:
madmen написа:Ама колко си сигурен само ????

Ха на по бира а?

Заформяме спам в четвъртък, ама за бира но проблемс, каквото и да е решението на въпроса :lupe
Залагам на капачката, ако не прекъсва на студен мотор!!! :ble:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 17:15


madmen написа:Залагам на капачката, ако не прекъсва на студен мотор!!! :ble:

Нема капачката не изхвърля вода... само пара ;)
+ това толкова вода, щеше да му е мокър калника ;)
май ще черпиш бира.. дори да не прекъсва...


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Пет 30 юни 2006 8:01


wili98 написа:Нема капачката не изхвърля вода... само пара ;)
+ това толкова вода, щеше да му е мокър калника ;)
май ще черпиш бира.. дори да не прекъсва...

Ш'те черпя и ако прекъсва.
Само че ако му духа гарнитурата два литра за триисе км. клапаните требе да ги търси некъде в задното гърне! :idea:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 30 юни 2006 10:22


Пич.
Сваляй свещи, свети с фенерче, и побутвай колата на 4 та, така че да видиш буталото през дупката за свещите...
Ако някое /някои/ от буталата /залагам на 1, 2 ри цилидър/ изглеждат като чисто нови... сваляй главата и сменяй гарнитура.

Това и за 4 те бутала.!

По принцип трябва да имат нагар - /червеникаво кавяв /.. това е нормалният им вид на изправно работещ мотор...

После ще дебнем още... ;)


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Пет 30 юни 2006 12:19


Ако хапе вода през гарнитурата на главата то наистина буталата в този цилиндър ще е като чисто нов.Но капачката си е капачка и е за смяна.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 89 госта