проблем с бензинова помпа или...?
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
проблем с бензинова помпа или...?
Здравейте, чел съм във форума, но подобен проблем не срешнах за това искам изрично да попитал за вашите предложения преди да разчовъркам.
Имам АГУ, итлианско е и ако колата е студена на пали на газ... н бензин си пали и от там идва странното...
Случи се, че изкарах 200 км и отгоре на път. Пристигнах - угасих колата на газ... следващия ден включвам на бензин (имам три положения - само газ, само бензин и изключени и двете) и пали и веднага гасне. Не може да задържи обороти.
Интересно е да се добави, че преди като си я карам в града и вечер я оставя на газ и сутрин паля на бензин започва да подскачат оборотите около 750 с около 50-100 нагоре надолу...все едно се дави нещо...
Та като стигнах там въобщ не може да задържи обороти - като задавена и гасне.... задържах я докато загрее и се оправи.... след това няколко километра преди да пристигна обратно включих на бензин и се оправи...
И това е странното, ако след като се е карала на газ и се вклчи на бензин започва да се дави и да скачат оборотите.... дори гасне ако не порабти няколко минути...
Идеяи от какво може да е - замърсен бензинов филтър, бензинова помпа.... друго...?
Защо може да го прави този номер?
Имам АГУ, итлианско е и ако колата е студена на пали на газ... н бензин си пали и от там идва странното...
Случи се, че изкарах 200 км и отгоре на път. Пристигнах - угасих колата на газ... следващия ден включвам на бензин (имам три положения - само газ, само бензин и изключени и двете) и пали и веднага гасне. Не може да задържи обороти.
Интересно е да се добави, че преди като си я карам в града и вечер я оставя на газ и сутрин паля на бензин започва да подскачат оборотите около 750 с около 50-100 нагоре надолу...все едно се дави нещо...
Та като стигнах там въобщ не може да задържи обороти - като задавена и гасне.... задържах я докато загрее и се оправи.... след това няколко километра преди да пристигна обратно включих на бензин и се оправи...
И това е странното, ако след като се е карала на газ и се вклчи на бензин започва да се дави и да скачат оборотите.... дори гасне ако не порабти няколко минути...
Идеяи от какво може да е - замърсен бензинов филтър, бензинова помпа.... друго...?
Защо може да го прави този номер?
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Здравейте, пиша в същота тема, защото се отнаяс за същия пробле. Ще се опитам да г оопита по-точно, та дано някой дадъе съвет на този етап.
Вчера пътувах до Рилския манастир. На отиване на газ, няма проблеми. Постояхме там около 3 часа, колата изстиня съответно моята студена не пали на газ. Запали на бензин, поработила малко колокот да я изкарам от паркинга и да я пусна по баира надолу по енерция. След време обърнах на газ и така се прибрах.
500 метра преди нас имах временна спирка, та се възползах и обърнах на бензин, за да преодолея проблема с оборотите.
/предишния път когато говоря за описаната ситуация бях на батак и доста преди да се прибера обърнах на бензин и проблема изчезна/
Запалих на бензин, поизворсирах малко да оправи оборотите и да не скачат много, и включвам на скорост, пускам съединител и гасне.
/Бях при Ваското1 и видяхме, че това с играенето от оборотите е от ламбда сондата, която не се изключва като работи на газ и компютъра зацикля с грешки/.
Та започнах аз да я пали и форсирам та барем се оправи нещо. Включвам на първа и с доста газ 4 хил оборота на полюсъединител и постепенно освобогждавам колата гръгва обаче изведнъж падат оборотите, като поосвободиш педала и си на скорост и гасне. Отвън изглрежда точно като по филмите с онези дето се учат да карат кола и тя цялата се тресе.
Обърнах на газ да се прибера, сприма пускам пак на бензин, колебаят се оборотите ама не гасне, стоят си на 750. Сещам се, че Ваското ми каза, че с рестарт на къмпютъра са изчистват грешките, та си викам утре тва ще направя.
И днес си откачих изцяло акумулатора и си оправих филтъра за въздуха в купето - около 30 мин. Включвам акумулатора. Паля - всички изглежда нормално. Включвам задна да изляза освобождавамв съединителя на около 1500 и колата моментално гасне. Ужас.
И карвам я на пътчето и карам на полусъединител на 3500 и рамжи та си.... И малко отпусна ли съединителя напълно и пусна ли газна на нормално гасне веднага. А като е пуснът съединителя колата, оборотите са на 5 хил и се опитвам да карам така става нещо от рода на ускорение - дуууууупка 1000 -1500 ако лееко само си оптуснал газта, и за не изгасне газ до дупка и поспененно с хъркане се двигат.
Това го прави и на студена и на загряла кола - погледнах основните тръби за спуквания, течове - никъде нищо.
И това само на бензин. На газ работи без проблем.
Помогнете да разбера от какво е. Сега мисля да си вземам бензинов фиртъл и да залягам да го сменям, че става все едно има бензин и той извъждъж спира и се дави колата, ама наистина се дави.
Може ли да е от свещи, друго - знам ли?
Какво мислите?
Вчера пътувах до Рилския манастир. На отиване на газ, няма проблеми. Постояхме там около 3 часа, колата изстиня съответно моята студена не пали на газ. Запали на бензин, поработила малко колокот да я изкарам от паркинга и да я пусна по баира надолу по енерция. След време обърнах на газ и така се прибрах.
500 метра преди нас имах временна спирка, та се възползах и обърнах на бензин, за да преодолея проблема с оборотите.
/предишния път когато говоря за описаната ситуация бях на батак и доста преди да се прибера обърнах на бензин и проблема изчезна/
Запалих на бензин, поизворсирах малко да оправи оборотите и да не скачат много, и включвам на скорост, пускам съединител и гасне.
/Бях при Ваското1 и видяхме, че това с играенето от оборотите е от ламбда сондата, която не се изключва като работи на газ и компютъра зацикля с грешки/.
Та започнах аз да я пали и форсирам та барем се оправи нещо. Включвам на първа и с доста газ 4 хил оборота на полюсъединител и постепенно освобогждавам колата гръгва обаче изведнъж падат оборотите, като поосвободиш педала и си на скорост и гасне. Отвън изглрежда точно като по филмите с онези дето се учат да карат кола и тя цялата се тресе.
Обърнах на газ да се прибера, сприма пускам пак на бензин, колебаят се оборотите ама не гасне, стоят си на 750. Сещам се, че Ваското ми каза, че с рестарт на къмпютъра са изчистват грешките, та си викам утре тва ще направя.
И днес си откачих изцяло акумулатора и си оправих филтъра за въздуха в купето - около 30 мин. Включвам акумулатора. Паля - всички изглежда нормално. Включвам задна да изляза освобождавамв съединителя на около 1500 и колата моментално гасне. Ужас.
И карвам я на пътчето и карам на полусъединител на 3500 и рамжи та си.... И малко отпусна ли съединителя напълно и пусна ли газна на нормално гасне веднага. А като е пуснът съединителя колата, оборотите са на 5 хил и се опитвам да карам така става нещо от рода на ускорение - дуууууупка 1000 -1500 ако лееко само си оптуснал газта, и за не изгасне газ до дупка и поспененно с хъркане се двигат.
Това го прави и на студена и на загряла кола - погледнах основните тръби за спуквания, течове - никъде нищо.
И това само на бензин. На газ работи без проблем.
Помогнете да разбера от какво е. Сега мисля да си вземам бензинов фиртъл и да залягам да го сменям, че става все едно има бензин и той извъждъж спира и се дави колата, ама наистина се дави.
Може ли да е от свещи, друго - знам ли?
Какво мислите?
- Jetta16v
- Мнения: 85
- Регистриран на: Чет 16 сеп 2004 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re:За оборотите , палене на газ....

- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Защо да са малко оборотите?
Когато взех колата се убих да гледам оборотите на чуждите коли и баха видимо толбкова на свободен ход.
Аз говоря за 750 оборота след като е позагряла. Като се пусне студена се качват на около 1000 докато поработи малко.
1.6 моноинжекция
А бензиновия филтър ще го сменя... само пари...
Когато взех колата се убих да гледам оборотите на чуждите коли и баха видимо толбкова на свободен ход.
Аз говоря за 750 оборота след като е позагряла. Като се пусне студена се качват на около 1000 докато поработи малко.
1.6 моноинжекция
А бензиновия филтър ще го сменя... само пари...
- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ПОМОЩ! HELP! HILFE! AYUDA! AIDE! AIUTO!
Одисеята се задълбава, мнооооого сериозно.
По-рано през деня пробвах за направя каквото ми каза Ваското. Да покарам и да превключа в движение на бензин. Колата беше загряла превключвам и същото лашкане, дави се ръмжи, угасва. Срам ме хвана.
Днес се купих бензинов филтър - поисках пари и на.... Смених го с много усилия - не че е сложно, ама терена неподходящ. Сложих новия, гледах стрелката да гледат напред. Оправям всичко, махам крик и т.н.
Качвам се и включвам на бензин. Започвам да помпам газта, че да влезе бензин във филтъра. Два три пъти я мъча, не става. Включих на газ - запали си... превкрлючвам на бензин с много газ и тръгва на бензин, но камо като държиш педала натиснат. Започва обаче сериозно да се дави и като пусна педала моментално угасва. Трудно с много зор и газ /подавам газ, иначе съм на бензин/ и тръгва, но много се мъчи и угасва.
Викам си какво направих, я да вида как съм сложил филтъра...дееба. Гледам моето надолу се оказва, че не е към мотора стрелката а към багажника. На ново операцията - гледаш 6 по 66 пъти дали стрелката гледа надолу, къв двигателя - да, най-после, сядаш и хайде пак.
Помпаш газта и същото. Колата не пали. Цялото се тресе като се мъчи да запали. Въобще не пали на бензин!.
Пускам на газ, пали от раз. Върви, няма грижи. Включвам на бензин и я държа на 5 хил оборота. Пак скачат оборотите, но по-малко. Отпускам педала до 3 хил и става интересно -
както държа педала на едно положение, се случва следното оборотите си стоят на 3 хиляди след секунда падат до 2 хил, все едно изключва нещо от контакт и падат на 2 хил, аз не движа въобще педала на газта а те постепенно се качват отново постепенно до 3 хил.. стоят за моментт и падат главоломно обратно на 2.
По някое време се успокова. Пускам педала на газта... едно леко трепване и е вече угаснала. Опитавам се да запаля с мъки и помпане на газта, един или два пъти пали. Другиге пъти се тресе и не пали.
Все едно не се подава бензин или ако е друго то незнам какво? Ако бензиновата помпа работи то сякаш има някакво електрическо колебание и ту пада напрежението ту се дига и тя ту-работи ту не.
А дали въобще е от бензиновата поппа??? Как да разбера дали е изправна? Къде аджеба се намира?
Не вярвам лабдата, чак толкова да оплита нещата, нито да е от свещи защото няма проблем на газ, мисля си, че е нещо свързано конкретно с бензина.
Копчето за превключване от газ на бензин го разглобих - всичко е споено твърде добре и кобела докъте го проследих е цял.
Филтъра е нов, Не мога да разбера.... от стария верно изтече черен бензин, но като обръщах новия бензина си беше на цвят добре.
Може ли да има тиня в резервоара и тя да дави?
Въобще не знам какво да правя.
А най-лошото е, че никога до сега не съм успявал да я запаля студена на газ...
Помощ хора.
По-рано през деня пробвах за направя каквото ми каза Ваското. Да покарам и да превключа в движение на бензин. Колата беше загряла превключвам и същото лашкане, дави се ръмжи, угасва. Срам ме хвана.
Днес се купих бензинов филтър - поисках пари и на.... Смених го с много усилия - не че е сложно, ама терена неподходящ. Сложих новия, гледах стрелката да гледат напред. Оправям всичко, махам крик и т.н.
Качвам се и включвам на бензин. Започвам да помпам газта, че да влезе бензин във филтъра. Два три пъти я мъча, не става. Включих на газ - запали си... превкрлючвам на бензин с много газ и тръгва на бензин, но камо като държиш педала натиснат. Започва обаче сериозно да се дави и като пусна педала моментално угасва. Трудно с много зор и газ /подавам газ, иначе съм на бензин/ и тръгва, но много се мъчи и угасва.
Викам си какво направих, я да вида как съм сложил филтъра...дееба. Гледам моето надолу се оказва, че не е към мотора стрелката а към багажника. На ново операцията - гледаш 6 по 66 пъти дали стрелката гледа надолу, къв двигателя - да, най-после, сядаш и хайде пак.
Помпаш газта и същото. Колата не пали. Цялото се тресе като се мъчи да запали. Въобще не пали на бензин!.
Пускам на газ, пали от раз. Върви, няма грижи. Включвам на бензин и я държа на 5 хил оборота. Пак скачат оборотите, но по-малко. Отпускам педала до 3 хил и става интересно -
както държа педала на едно положение, се случва следното оборотите си стоят на 3 хиляди след секунда падат до 2 хил, все едно изключва нещо от контакт и падат на 2 хил, аз не движа въобще педала на газта а те постепенно се качват отново постепенно до 3 хил.. стоят за моментт и падат главоломно обратно на 2.
По някое време се успокова. Пускам педала на газта... едно леко трепване и е вече угаснала. Опитавам се да запаля с мъки и помпане на газта, един или два пъти пали. Другиге пъти се тресе и не пали.
Все едно не се подава бензин или ако е друго то незнам какво? Ако бензиновата помпа работи то сякаш има някакво електрическо колебание и ту пада напрежението ту се дига и тя ту-работи ту не.
А дали въобще е от бензиновата поппа??? Как да разбера дали е изправна? Къде аджеба се намира?
Не вярвам лабдата, чак толкова да оплита нещата, нито да е от свещи защото няма проблем на газ, мисля си, че е нещо свързано конкретно с бензина.
Копчето за превключване от газ на бензин го разглобих - всичко е споено твърде добре и кобела докъте го проследих е цял.
Филтъра е нов, Не мога да разбера.... от стария верно изтече черен бензин, но като обръщах новия бензина си беше на цвят добре.
Може ли да има тиня в резервоара и тя да дави?
Въобще не знам какво да правя.
А най-лошото е, че никога до сега не съм успявал да я запаля студена на газ...
Помощ хора.

- sebastianz55
- Мнения: 550
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта