голф2 съединител проблем
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
голф2 съединител проблем
Колата е 1.6ТД '87г 5 скорости.Проблема е там,че първо съединителя отделяше много долу и яко хъркаше на задна,това беше щото пръта който натиска претискателния беше се скъсил,сложихме по-дълък съединитела се дигна и си отделяше чудесно но не за дълго,след каране около 7-8км градско и 20-30 извънградско лека полека останах без съединител(педала беше хлътнал и не се връщаше изобщо)едвам се пребрах без съединител,отворишме капака на кутията и аксиалния лагер се е разпаднал иначе е не е счупен,сложихме нов и излезнах да пробрам и след не дълго каране пак се прецака.Офффф от какво може да е този проблем,феродовия диск е сменен преди 3-4 месеца,ся си мисля дане би да е от притескателния диск.Очаквам вашите мнения.Благодаря.
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: голф2 съединител проблем
Ако сте сложили прекалено дълга ос лагера винаги ще е леко натиснат и това му разказва играта за норматив 

- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: голф2 съединител проблем
Петър Петров написа:Ако сте сложили прекалено дълга ос лагера винаги ще е леко натиснат и това му разказва играта за норматив
не е много дълъг-с 1-2 мм е по дълък от стария.
- baobab007
- Мнения: 136
- Регистриран на: Вто 06 юни 2006 17:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф2 съединител проблем
Проблемът, според мен, е в притискателния диск - пластините му са изгубили еластичност и затова не може да се постигне нормално отделяне, а с по-дълго стебло се прецаква лагерът. Обикновено така се получава, когато се смени само феродов диск, а не двата в комплект или когато по някаква причина съединителят е бил претоварен и се е "опекъл" - примерно при дърпане на друг автомобил и др. подобни. Преди години имах подобен случай и в крайна сметка се наложи да се смени "забравения" притискателен диск.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: голф2 съединител проблем
baobab007 написа:Проблемът, според мен, е в притискателния диск - пластините му са изгубили еластичност и затова не може да се постигне нормално отделяне, а с по-дълго стебло се прецаква лагерът. Обикновено така се получава, когато се смени само феродов диск, а не двата в комплект или когато по някаква причина съединителят е бил претоварен и се е "опекъл" - примерно при дърпане на друг автомобил и др. подобни. Преди години имах подобен случай и в крайна сметка се наложи да се смени "забравения" притискателен диск.
май ще се окажеш прав,щом трябва ше го сменим,а между друто чух,че може би се е прецакала чашката да е хлътнала навътре (чашката имах впредвид оная ламарина дето натиска пружините на претискателния).Иначе благодаря за отговора "baobab007"
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: голф2 съединител проблем
baobab007 написа:Проблемът, според мен, е в притискателния диск - пластините му са изгубили еластичност и затова не може да се постигне нормално отделяне, а с по-дълго стебло се прецаква лагерът. Обикновено така се получава, когато се смени само феродов диск, а не двата в комплект или когато по някаква причина съединителят е бил претоварен и се е "опекъл" - примерно при дърпане на друг автомобил и др. подобни. Преди години имах подобен случай и в крайна сметка се наложи да се смени "забравения" притискателен диск.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта