Биели за 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Биели за 2Е

Мнениеот buuuu46 » Чет 02 сеп 2010 19:22


Колеги днес купих 4 дюзи за колата 2е от един колега който е супер коректен.
Но казуса е че не мога да измъкна дюзата от леглото и да сложа новата
Моля ако някой знае как става чалъма да свирка :)
http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsc00225/

http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsc00226/

http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be ... /dsc00227/

Последна промяна от buuuu46 на Вто 21 сеп 2010 13:39, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот bobocamaro » Чет 02 сеп 2010 20:08


Колега натискат се силно с неметален предмет откъм челата.Влизат тегаво в рейката защото са със "странично" пълнене.Друг начин не знам.


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот buuuu46 » Чет 02 сеп 2010 23:36


Мерси колега така направих но сега се появи друг проблем
Като зглобих всичко и дадох контакт няколко пъти да вдигна гориво
Колата изчатка нещо и не иска да пали.
Вдигнах я на крик вкюлих пета гумата се въртя по едно положение а после спря да се върти.
Някакви предложения какво може да се е строшило или има нещо което не съм направил като хората.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот bobocamaro » Пет 03 сеп 2010 9:05


buuuu46 написа:Колата изчатка нещо и не иска да пали.
Вдигнах я на крик вкюлих пета гумата се въртя по едно положение а после спря да се върти.
.

Това с крика и гумата не ти е необходимо,тя трябва да работи на място като начало.С чаткането ми е много странно,нямам идея :screwy .При рязко даване на газ трещи клапата на дебитомера,при мен например.Включил ли си TPS,дебитомер,ваккуми като хората?Смени ли 'О' ринговете на дюзите?Задължително е,от старите и нагара дърпа въздух и тресе.Но чак да не пали?
P.S.Виж всичко това,после разкарай свещите,изключи датчика на делкото и въртете мотора на стартер.Убеди се че няма странни шумове,че има компресия.Другото ще си дойде :beer


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот van4ooo » Съб 04 сеп 2010 12:14


Не разбрах стартера върти ли (да не се изпуснал нрщо вътре)? А реиката провери ли дали тече(от 'О' ринговете на дюзите) преди да я монтираш?


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот buuuu46 » Съб 04 сеп 2010 16:26


Днеска отворихме главата
Цилиндрите са ок чисти са сегментите са в допустимите норми но коляновия вал е счупен,смесила е маслото с бензина
В 4-та цилинд. е имало около 1л бенз и няма на каде и е направила воден удар и от там колнов вал на две.
Сега колата е с извадени карантий всичко е прегледано за щети но само вала е счупен и на 4-ти цилин. биелата е крива от водния удар.
Така че съм пред дилема какво да правя да шибна един 16v мотор с скоростна кутия или да търся части за моя мотор.
По принцип ми трябват:
Колянов бал
Гарнитура глава
Гарнитура картер
1 бр. Биела
Основни лагери за вала и биелни
Семеринги за колянов вал

Така че май само колянов вал ще трябва да търся 2-ра рака а другите части нови.
А ако сложа 16v трябва да си разпродам стария мотор без вала и едната биела.
Оф големи филми Колеги за жалост:(


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот buuuu46 » Нед 05 сеп 2010 14:47


Има развитие коляновия вал не е строшен само една биелка трябва да си намеря
гарнитури биелни лагери и е готова.
Биелата е била крива от водния удар и за това не се е въртял вала.


Lachi
Мнения: 58
Регистриран на: Пон 17 май 2010 19:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Спешно дюза 2е

Мнениеот Lachi » Нед 05 сеп 2010 17:02


:shock Какъв е тоя Голф :shock 4 цилиндъра по 1литър = 4литра. Ба си Голфа. Такива ги няма и в Перник. :applause:
Аз бих сменил и сегментите, около 80лв са.


buuuu46
Мнения: 161
Регистриран на: Пет 21 мар 2008 0:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Биели за 2Е

Мнениеот buuuu46 » Вто 21 сеп 2010 13:53


Не само в 4-ти цилиндар имаше бенз.
Лутам се и се лутам не мога да намеря биела ето я и мойта:
Изображение
Изображение
Изображение
BHM 048 Z3 са данните на мойте биели.
Намерих 2 биели но са BHM 048 Z8 разликата в теглото им е 1 грам еднакви са но ме притеснява това Z8 че е различно от мойта биела Z3 но като външност са еднакви с разлика от 1 грам.
Моля някой ако знае или има vag или autodata да разгледа и да каже дали ще намери нещо по въпроса за разликите в биелите буталата ми са 82мм а бях чел някъде че на 2Е били 82,5мм и съм много объркан кое как е.
Моля ако някой има и възможност да провери и колко мм трябва да бъде шииката на коляновият вал да знам какви биелни лагери да взема ремонт 1-2-3...
Коляновия вал ще се замери с Микрометър и нивото на буталата но ми трябва малко инфо и помош от ваша страна.
И главата ще се разобурудва ще се мине на шлайф но колко мм да се отнеме.


Петър Петров
Мнения: 1139
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Биели за 2Е

Мнениеот Петър Петров » Сря 22 сеп 2010 23:20


Първо си намери биела като твоите, не си играй да правиш и пари да трошиш. Относно лагерите - виж на старите лагери какво пише, ще поровя в каталога да видя точните размери, ама това утре, че сега малко ми е тегаво от биричките :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта