Проблем с аларма

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Вто 21 сеп 2010 18:24


Здравейте, колеги!
Имам много гаден проблем с аларма Millenium P-2. При подаване на контакт от ключа и при опит за изключване на имобилайзера от дистанционното на алармата - нищо не се случва, т.е. имобилайзера не се изключва. Това установих, че го прави когато колата е напечена от слънцето и след няколко опита се оправя, но днес не. Отварях да търся къде е сервизния бутон за да изключа алармата, но не го намерих. В схемата не е даден, а в инструкциите пише че има.
Ако някой се е сблъсквал с поддобно нещо нека да помогне!
Благодаря!




Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проблем с аларма

Мнениеот ivanbl » Вто 21 сеп 2010 18:33


сервизния бутон излиза от алармата.... а алармата като я намериш и я огледаш ще разбереш дали е сложен бутона... ако не си намерил алармата тръгни по кабела на светодиода и ще я намериш.... сервизния бутон обикновено е с черна двойка кабел.... ако не са сложили серв.бутон ше имаш празен куплунг...


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Вто 21 сеп 2010 18:38


Намерих алармата, но единственото свободно място е за някакви джъмпери и още едни 2 крачета, на които пише Vet бутон или нещо такова. Има и едни други кабели, които не са свързани никъде,но по схема са за друго. Също има и един самостоятелен черен кабел, който излиза от другия край на кутийката и беше наврян при кабела на светодиода, но на него няма нищо.


angel1961
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 05 май 2009 11:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Проблем с аларма

Мнениеот angel1961 » Вто 21 сеп 2010 19:05


На този куплунг (Vet~Valet) се вклчва бутона за аварийно изкл. на алармата


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Проблем с аларма

Мнениеот pas1.8mi » Вто 21 сеп 2010 19:22


Черния проводник ти е Антената! :idea: ВЕТ-а да не е Вайлет бутон?


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Вто 21 сеп 2010 20:33


pas1.8mi написа:Черния проводник ти е Антената! :idea: ВЕТ-а да не е Вайлет бутон?

Може би е това, но за какво служи ?
Мисълта ми е ако няма монтиран сервизен бутон да си сложа или с мостче да деактивирам алармата.


Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проблем с аларма

Мнениеот ivanbl » Вто 21 сеп 2010 22:22


не слагай мостче.... като се разсвири алармата, дай на контакт и с отвертка дай за кратко накъсо тези ВЕТ-крачета един или 2 пъти... това ще деактивира алармата докато не натиснеш бутон на дистанционното...
като запалиш колата иди при алармаджията да ти смени бутона на дистанционното с които изключваш имобилайзера...


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Сря 22 сеп 2010 16:56


Сутринта си прибрах колата. Както очаквах нямаше проблеми. Като се прибрах, изгасих и дадох отново на контакт - отново същия проблем. Разкачих алармата, влязох в сервизен режим(с отверка съединих крачетата), изключих имобилайзера и излязох от сервизен режим. Като дадох на контакт - отново същия проблем. Сега се насочвам към някое реле, но не знам кое може да е. Мисля, че е реле, защото още от преди, примерно съм дал на контакт и изключил имобилайзера, но нищо не свети по таблото и както си стои така изведнъж си цъква някакво реле и всичко е ОК.
Някой ако има идея какви релета слагат на алармите....


Потребителски аватар
ivanbl
Мнения: 293
Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Проблем с аларма

Мнениеот ivanbl » Сря 22 сеп 2010 18:10


колега намери 2те черни кабела дето излизат от алармата... по дебели са.... заголи ги и ги дай накъсо... така изолираш имобилайзера на алармата напълно.... даже може и дя я откачиш алармата.... покарай някои ден и ако пак ти прави проблем зна4и е от колата...

алармата влиза в сервизен режим като подадеш контакт и натиснеш серв.бутон, един или 2 пъти.... излизането от сервизен режим става с натискането на бутон на дистанционното.... докато е в сервизен режим алармата не блокира....
гледай светодиода ако свети постоянно то колата е блокирана....


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Чет 23 сеп 2010 17:46


sPellBouND написа:Мисля, че е реле, защото още от преди, примерно съм дал на контакт и изключил имобилайзера, но нищо не свети по таблото и както си стои така изведнъж си цъква някакво реле и всичко е ОК.

Това реле, което цъква в момента на святкането на лампите по таблото е 167, а то трябва да е за бензиновата помпа.
Някакви предположения извън алармата ?


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с аларма

Мнениеот bobocamaro » Чет 23 сеп 2010 22:27


Колега на тази аларма релето за блокировка е външно,даже влиза в комплекта заедно с цокъла му.Разкови си пластмасите около волана/"бушониерата" и му виж състоянието.Нямам идея къде са се "подключили" по инсталацията за имобилайзера ти.С джъмперите се настройва нещо си....ако искаш сканирай схемата.В нета няма инфо за това чудо.


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Пет 24 сеп 2010 14:33


http://millenium-bg.net/default.aspx/millenium-l/bg
Алармата ми е като тази с разликата, че моята е с два бутона на дистанционното, но опътването и схемата са абсолютно същити - http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ma ... um%20L.doc
Днес изключих аварийно алармата както е описано, но ефект никакъв.
Разгледал съм уж всичко отдолу под волана, но не видях някакво странично реле. Ако някой знае към къде се свързва за да го проследя ще е добре. Другото което ми направи впечатление при релетата е, че най-отгоре имаше нещо, което прилича на реле, но е с формата на предпазител, само че доста по голям и под него нормален предпазител. Трябва да го снимам, но е много на вътре.
Ако има някакви идеи са добре дошли!


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с аларма

Мнениеот bobocamaro » Пет 24 сеп 2010 15:01


Колега,полека лека нещата се объркват.Темата ти е за такава аларма:
sPellBouND написа: проблем с аларма Millenium P-2. !

Нищо,че такъв модел(Р-2) не намирам.Сега казваш че алармата е такава:
sPellBouND написа: http://millenium-bg.net/default.aspx/millenium-l/bg
Алармата ми е като тази с разликата, че моята е с два бутона на дистанционното, но опътването и схемата са абсолютно същити - http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ma ... um%20L.doc
!

На едната блокировката е с вътрешно реле,двата черни кабела-става дума за горната.
Другият,и единствен модел с буквата "P" в името си е този http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ha ... m%20MP.doc .Отличава се от другите с външния си шоков датчик,и външно реле за блокировката.


Потребителски аватар
sPellBouND
Мнения: 462
Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Проблем с аларма

Мнениеот sPellBouND » Пет 24 сеп 2010 15:19


Казвам, че упътването е като това, което съм дал. Схемата е абсолютно същата. Вътре в алармата от едната страна на платката има една кръгла пластина и на нея нещо цилиндрично. Предполагам това е шокович датчик. Двете черни жици отиват към контактния ключ. А това, за което говорих го има на тази снимка, която е примерна и е взета от интернет.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Проблем с аларма

Мнениеот bobocamaro » Пет 24 сеп 2010 15:34


ivanbl написа:колега намери 2те черни кабела дето излизат от алармата... по дебели са.... заголи ги и ги дай накъсо... така изолираш имобилайзера на алармата напълно.... даже може и дя я откачиш алармата.... покарай някои ден и ако пак ти прави проблем зна4и е от колата..

Просто ги дай накъсо,дори без да ги вадиш от алармата. :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 52 госта