Здравейте, колеги!
Имам много гаден проблем с аларма Millenium P-2. При подаване на контакт от ключа и при опит за изключване на имобилайзера от дистанционното на алармата - нищо не се случва, т.е. имобилайзера не се изключва. Това установих, че го прави когато колата е напечена от слънцето и след няколко опита се оправя, но днес не. Отварях да търся къде е сервизния бутон за да изключа алармата, но не го намерих. В схемата не е даден, а в инструкциите пише че има.
Ако някой се е сблъсквал с поддобно нещо нека да помогне!
Благодаря!
Проблем с аларма
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проблем с аларма
сервизния бутон излиза от алармата.... а алармата като я намериш и я огледаш ще разбереш дали е сложен бутона... ако не си намерил алармата тръгни по кабела на светодиода и ще я намериш.... сервизния бутон обикновено е с черна двойка кабел.... ако не са сложили серв.бутон ше имаш празен куплунг...
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
Намерих алармата, но единственото свободно място е за някакви джъмпери и още едни 2 крачета, на които пише Vet бутон или нещо такова. Има и едни други кабели, които не са свързани никъде,но по схема са за друго. Също има и един самостоятелен черен кабел, който излиза от другия край на кутийката и беше наврян при кабела на светодиода, но на него няма нищо.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 11:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблем с аларма
На този куплунг (Vet~Valet) се вклчва бутона за аварийно изкл. на алармата
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем с аларма
Черния проводник ти е Антената!
ВЕТ-а да не е Вайлет бутон?

- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
pas1.8mi написа:Черния проводник ти е Антената!ВЕТ-а да не е Вайлет бутон?
Може би е това, но за какво служи ?
Мисълта ми е ако няма монтиран сервизен бутон да си сложа или с мостче да деактивирам алармата.
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проблем с аларма
не слагай мостче.... като се разсвири алармата, дай на контакт и с отвертка дай за кратко накъсо тези ВЕТ-крачета един или 2 пъти... това ще деактивира алармата докато не натиснеш бутон на дистанционното...
като запалиш колата иди при алармаджията да ти смени бутона на дистанционното с които изключваш имобилайзера...
като запалиш колата иди при алармаджията да ти смени бутона на дистанционното с които изключваш имобилайзера...
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
Сутринта си прибрах колата. Както очаквах нямаше проблеми. Като се прибрах, изгасих и дадох отново на контакт - отново същия проблем. Разкачих алармата, влязох в сервизен режим(с отверка съединих крачетата), изключих имобилайзера и излязох от сервизен режим. Като дадох на контакт - отново същия проблем. Сега се насочвам към някое реле, но не знам кое може да е. Мисля, че е реле, защото още от преди, примерно съм дал на контакт и изключил имобилайзера, но нищо не свети по таблото и както си стои така изведнъж си цъква някакво реле и всичко е ОК.
Някой ако има идея какви релета слагат на алармите....
Някой ако има идея какви релета слагат на алармите....
- ivanbl
- Мнения: 293
- Регистриран на: Пон 27 окт 2008 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Проблем с аларма
колега намери 2те черни кабела дето излизат от алармата... по дебели са.... заголи ги и ги дай накъсо... така изолираш имобилайзера на алармата напълно.... даже може и дя я откачиш алармата.... покарай някои ден и ако пак ти прави проблем зна4и е от колата...
алармата влиза в сервизен режим като подадеш контакт и натиснеш серв.бутон, един или 2 пъти.... излизането от сервизен режим става с натискането на бутон на дистанционното.... докато е в сервизен режим алармата не блокира....
гледай светодиода ако свети постоянно то колата е блокирана....
алармата влиза в сервизен режим като подадеш контакт и натиснеш серв.бутон, един или 2 пъти.... излизането от сервизен режим става с натискането на бутон на дистанционното.... докато е в сервизен режим алармата не блокира....
гледай светодиода ако свети постоянно то колата е блокирана....
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
sPellBouND написа:Мисля, че е реле, защото още от преди, примерно съм дал на контакт и изключил имобилайзера, но нищо не свети по таблото и както си стои така изведнъж си цъква някакво реле и всичко е ОК.
Това реле, което цъква в момента на святкането на лампите по таблото е 167, а то трябва да е за бензиновата помпа.
Някакви предположения извън алармата ?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма
Колега на тази аларма релето за блокировка е външно,даже влиза в комплекта заедно с цокъла му.Разкови си пластмасите около волана/"бушониерата" и му виж състоянието.Нямам идея къде са се "подключили" по инсталацията за имобилайзера ти.С джъмперите се настройва нещо си....ако искаш сканирай схемата.В нета няма инфо за това чудо.
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
http://millenium-bg.net/default.aspx/millenium-l/bg
Алармата ми е като тази с разликата, че моята е с два бутона на дистанционното, но опътването и схемата са абсолютно същити - http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ma ... um%20L.doc
Днес изключих аварийно алармата както е описано, но ефект никакъв.
Разгледал съм уж всичко отдолу под волана, но не видях някакво странично реле. Ако някой знае към къде се свързва за да го проследя ще е добре. Другото което ми направи впечатление при релетата е, че най-отгоре имаше нещо, което прилича на реле, но е с формата на предпазител, само че доста по голям и под него нормален предпазител. Трябва да го снимам, но е много на вътре.
Ако има някакви идеи са добре дошли!
Алармата ми е като тази с разликата, че моята е с два бутона на дистанционното, но опътването и схемата са абсолютно същити - http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ma ... um%20L.doc
Днес изключих аварийно алармата както е описано, но ефект никакъв.
Разгледал съм уж всичко отдолу под волана, но не видях някакво странично реле. Ако някой знае към къде се свързва за да го проследя ще е добре. Другото което ми направи впечатление при релетата е, че най-отгоре имаше нещо, което прилича на реле, но е с формата на предпазител, само че доста по голям и под него нормален предпазител. Трябва да го снимам, но е много на вътре.
Ако има някакви идеи са добре дошли!
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма
Колега,полека лека нещата се объркват.Темата ти е за такава аларма:
Нищо,че такъв модел(Р-2) не намирам.Сега казваш че алармата е такава:
На едната блокировката е с вътрешно реле,двата черни кабела-става дума за горната.
Другият,и единствен модел с буквата "P" в името си е този http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ha ... m%20MP.doc .Отличава се от другите с външния си шоков датчик,и външно реле за блокировката.
sPellBouND написа: проблем с аларма Millenium P-2. !
Нищо,че такъв модел(Р-2) не намирам.Сега казваш че алармата е такава:
sPellBouND написа: http://millenium-bg.net/default.aspx/millenium-l/bg
Алармата ми е като тази с разликата, че моята е с два бутона на дистанционното, но опътването и схемата са абсолютно същити - http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ma ... um%20L.doc
!
На едната блокировката е с вътрешно реле,двата черни кабела-става дума за горната.
Другият,и единствен модел с буквата "P" в името си е този http://millenium-bg.net/Uploads/File/Ha ... m%20MP.doc .Отличава се от другите с външния си шоков датчик,и външно реле за блокировката.
- sPellBouND
- Мнения: 462
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 18:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с аларма
Казвам, че упътването е като това, което съм дал. Схемата е абсолютно същата. Вътре в алармата от едната страна на платката има една кръгла пластина и на нея нещо цилиндрично. Предполагам това е шокович датчик. Двете черни жици отиват към контактния ключ. А това, за което говорих го има на тази снимка, която е примерна и е взета от интернет.
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с аларма
ivanbl написа:колега намери 2те черни кабела дето излизат от алармата... по дебели са.... заголи ги и ги дай накъсо... така изолираш имобилайзера на алармата напълно.... даже може и дя я откачиш алармата.... покарай някои ден и ако пак ти прави проблем зна4и е от колата..
Просто ги дай накъсо,дори без да ги вадиш от алармата.

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 52 госта