Колеги, моля за съвет…
Трябва да сменям предните амортисьори на Голфетката, но се натъкнах на следния проблем: След всичко изчетено в нашия клуб за марката на амортисьорите се спрях на Bilstein – маслени, НО се оказа, че моя Golf 3 е произведен 96г. и е с “положителни оси” и за него се препоръчват амoртисьори тип VTE-A402. В Стара Загора обаче никъде не мога да намеря такива…
Предлагат ми тип VTE-4714 които обаче са за Golf 3 произведени до май 94г. и са за “нормални оси”!!! Според продавачите вида на осите нямал никакво значение?!…
Според мен обаче, след като самите Bilstein са си написали в каталога (и в страницата си в Интернет) тези забележки за осите - трябва да има някаково значение…
Та въпроса ми е някой може ли да ми даде повече информация по въпроса, или да си търся ЗАКС или Monro?
mod edit: golfer
Gоlf3 с “положителни оси” ?! и амортис. Bilstein?-решено
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GOLF 3 (1.6 – 96г.) – “ПОЛОЖИТЕЛНИ ОСИ” - амортис. Bilst
G3CL_AEE_1.6FI написа:Колеги, моля за съвет…
Трябва да сменям предните амортисьори на Голфетката, но се натъкнах на следния проблем: След всичко изчетено в нашия клуб за марката на амортисьорите се спрях на Bilstein – маслени, НО се оказа, че моя Golf 3 е произведен 96г. и е с “положителни оси” и за него се препоръчват амoртисьори тип VTE-A402. В Стара Загора обаче никъде не мога да намеря такива…
Предлагат ми тип VTE-4714 които обаче са за Golf 3 произведени до май 94г. и са за “нормални оси”!!! Според продавачите вида на осите нямал никакво значение?!…
Според мен обаче, след като самите Bilstein са си написали в каталога (и в страницата си в Интернет) тези забележки за осите - трябва да има някаково значение…
Та въпроса ми е някой може ли да ми даде повече информация по въпроса, или да си търся ЗАКС или Monro?
Няма ли някой който да ми помогне

- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
SMEL написа:опитай с DE-CARBON двутръбни- Има много добри отзиви,но във варна ги продават по 123 лв. бройката/полудяха/ аз да не карам японче или форд че ми обявяват такива цени-корекомски.
Само за изформация: На Bilstein маслено-газовите за Golf 3 - 96г. струват 109 лв. Замислил съм се и над този вариант, но ме е страх, че ще возят по-твърдо? - имаш ли представа дали е така? - щото ако слушаш магазинерите, те се кълнат, че возели "меко" също колкото маслените...
- astragt
- Мнения: 736
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 3 (1.6 – 96г.) – “ПОЛОЖИТЕЛНИ ОСИ” - амортис. Bilst
Съжалявам за оффтопика, но какво означава положителни оси? И каква е разликата?
Благодаря!
Благодаря!
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: GOLF 3 (1.6 – 96г.) – “ПОЛОЖИТЕЛНИ ОСИ” - амортис. Bilst
astragt написа:Съжалявам за оффтопика, но какво означава положителни оси? И каква е разликата?
Благодаря!
!!! Е ТЕ ТОВА Е ВЪПРОСО - КОЕ ИМ Е ''ПОЛОЖИТЕЛНОТО'' НА ТЕЗИ ПРЕДНИ ОСИ - ПРОИЗВЕДЕНИ МЕЖДУ МАЙ 1994г. И КРАЯ НА 1997г.!!!
На мене ми е ясно, че с Bilstein няма да съжалявам. Работата е в това, че масления (за моя Golf 3 - 96г.) не е точно като за моята кола (а е като за производство до май 1994г.), а маслено-газовия който е точно за моята (производство 1996г.) е с 30 лв/бр. по-скъп (и ще вози "по-твърдо").
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колеги, разбрах горе-долу каква е работата и ще се опитам да обясня по-простичко: ходих в един сервиз за реглаж на преден мост и там ми показаха на компютъра за кой "положителен" ъгъл става въпрос: като застанеш срещу колата и погледнеш дали гумите(колелата) са перпендикулярни на земята (асфалта). Ако са перпендикулярни - ъгъла е 0 градуса и това са "нормални " оси, ако ъгъла е повече от 0 градуса - грубо казано колата изглежда разкрачена като стара 'Татра' (дори да са само 30-40 минути) става въпрос за "положителни" оси. Обясниха ми също, че при моя Golf става въпрос само за 30 минути положително отклонение и на практика всеки един от амортисьорите които ми предлагат магазинерите ще свършат работа, т.е. няма да има проблем при центренето на ъглите след поставянето на амортисьорите - дали е така наистина ще разбера след няколко дена и ако някой го интерисува (иска да спести 30 лв/амортисьор) ще му пусна информациика.
Аиде чао и със здраве!
Аиде чао и със здраве!
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
SMEL написа:Значи-маслено-газови са всички нови амортесьори на рено-и возят добре-никак твърдо.Това е по новата технология-стабилност+комфорт/газ+масло/.Поне така ми го представиха продавачите.може би има логика ама трябва да се пробва.
И на мен така ми казаха. Освен това при завои с големи скорости (над 100 km/h) колата била много по-стабилна - явно само тогава стават по-твърди?!
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
G3CL_AEE_1.6FI написа:..(над100 km/h) колата била много по-стабилна - явно само тогава стават по-твърди?!
'айде сега г3 и ЕнтелЕгентно окачване

при високи скорости инерционните сили са с по-високи стойности.демек всичко се усеща по-осезаемо.
наистина с газови амортисьори колата е по-стабилна.
не е рекламен трик от страна на продавачи и производители.
взимай смело билщайна и карай много и безаварийни км.
- G3CL_AEE_1.6FI
- Мнения: 93
- Регистриран на: Сря 14 сеп 2005 16:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колеги да Ви кажа какво стана с моите амортисьори: купих ги, сложиха ги майсторите, отидох след това да ми центрят предния мост – и това направиха както трябва. Нямаше никакви проблеми с “положителните” оси – центриха си хората ъглите без проблеми. Вече минах около 20 km и няма никакви проблеми, даже напротив – колата е вече много по-стабилна и въобще не вози по-твърдо – вози си точно както си му е реда. Дано да е така и в бъдеще.
Така, че ако някой е имал моите опасения относно “положителните” оси – смело напред с Bilstein няма проблеми!
Чао и Късмет на всички с Golf 3 (разбира се и на всички с VW)!
Така, че ако някой е имал моите опасения относно “положителните” оси – смело напред с Bilstein няма проблеми!
Чао и Късмет на всички с Golf 3 (разбира се и на всички с VW)!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта