Двигателя е 2.0 16V ABF. Кара си се мъжката, но не се кара по писти чак!
Кое от 2-те масла да му сложа?
Мотул 6100 10В40 или Мотул 6100 15В50?
Конкретен въпрос за масло Motul
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
16клапана се карат задължително със синтетика 5/40 или полусинтетика 10/40.
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
За да не пускам нова тема ще използвам темата на колегата , за което моля да бъда извинен , но мисля че и на него ще му е от полза отговора на това което аз питам , и така по същество : Трябва ли да се сменя на по-малко километри маслото ако се кара мъжката както каза по-горе колегата , карам Голф3 1.4АБД обаче яко си го настъпвам , не го жаля , много често сменям скоростите на 4000-5000 оборота ...
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7823
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
Мотул 6100 10В40
карал съм го на хонда която често стигаше 8000 оборота, не го пипваше, това е маслото за теб
карал съм го на хонда която често стигаше 8000 оборота, не го пипваше, това е маслото за теб
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
dokros написа:16клапана се карат задължително със синтетика 5/40 или полусинтетика 10/40.
Най-точният отговор !!!
- tisho_psg
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Нед 29 мар 2009 19:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
Мотул 6100 10В40
/добре,че се пусна тема за масло,че нито една нема... /
/добре,че се пусна тема за масло,че нито една нема... /
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
Не бях доволен от 15в50!За мен отговора е 10в40
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
london написа:Двигателя е 2.0 16V ABF. Кара си се мъжката, но не се кара по писти чак!
Кое от 2-те масла да му сложа?
Мотул 6100 10В40 или Мотул 6100 15В50?
И двете са добри, сега за зимата по-добре с Motul Synergie+ 10W40, също така спокойно може да я караш и с Synergie 6100 15W50, особено лятото с него се държи по-добре от колкото с 10тката, аз лично съм карал и с две моя АБФ.
За дване на газ лятото 15ката е по-добра и държи мн.добър вискозитет по-висока температура на маслото 100-110гр да речем.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
tisho_psg написа:Мотул 6100 10В40
/добре,че се пусна тема за масло,че нито една нема... /
как няма ... чети тук...viewtopic.php?f=59&t=143263
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
VW GOLF3 написа:За да не пускам нова тема ще използвам темата на колегата , за което моля да бъда извинен , но мисля че и на него ще му е от полза отговора на това което аз питам , и така по същество : Трябва ли да се сменя на по-малко километри маслото ако се кара мъжката както каза по-горе колегата , карам Голф3 1.4АБД обаче яко си го настъпвам , не го жаля , много често сменям скоростите на 4000-5000 оборота ...
не говоря точно за Motula , а по принцип за което и да било масло
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
Ти май първо питаш ,после мислиш.Ако си направиш труда да прочетеш по-горната тема ,над твоя пост ,там пише за много и най-различни масла.
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
А ти май пишеш колкото да се намираш на приказка ааа ?! Защото в линка за който ми говориш няма отговор на моя въпрос
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
при постоянен спортен стил на каране се сменя на 5000км.Обаче при 1.4 не знам кое му е спортното.По-скоро на 8000км
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
VW GOLF3 написа:А ти май пишеш колкото да се намираш на приказка ааа ?! Защото в линка за който ми говориш няма отговор на моя въпрос
Как да ти се отговори на въпроса ,като не си написал с какво масло караш?
Не може да питаш ей така ,по принцип ,всяко масло има различна специфакция.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Конкретен въпрос за масло Motul
Не е важно какъв е двигателя,а как се кара,което зависи от гарнитурата между волана и седалката . 1.8 моно не е спортен двигател, особено на купе на Пасат комби,ама това не значи,че не можеш да му изкараш душата от ръчка и да се опитваш да го строши,а той да не ще .Ето тук можеш да видиш как се кара моя...и не за 10 секунди,колкото да се вдигне скоростта (реалната по GPS е 201 ама сега разискваме оборотите)..просто така си се кара,когато успея да го засиля толкова ->
Съжалявам за лошото качество и малката снимка,но оригиналната е почти 4MB и нямаше как да я кача
Аз лично карам с мотул 4100 15/50,понеже двигателя се тормози много а то е по-гъстичко и при високи обороти и нагряване (1.8 моно няма охладител за маслото,както 2Е-то или АБФ-а примерно) съм мерил наляганията на основната магситрала и на горната на разпр. вал и държи чудесни налягания (около 2 пъти по-високи от други масла,които съм пробвал да изследвам).Един път не го бях сменял цели 21 000км (забравих ) и си беше,колкото съм го налял,както и отново мерих налягнаия и бяха 1:1 с тези,които мерих,когато беше ново от тубата .Че трябва да е Мотул,трябва да е,но какъв точно вискозитет е подходящ за конректния двигател,могат да кажат колегите с такъв,които са видяли вече с кое масло се държи най-добре.Сипвал съм 4100 на АБФ и го гореше повечко от другите,но то е полусинтетично,а не пълна синтетика...
Съжалявам за лошото качество и малката снимка,но оригиналната е почти 4MB и нямаше как да я кача
Аз лично карам с мотул 4100 15/50,понеже двигателя се тормози много а то е по-гъстичко и при високи обороти и нагряване (1.8 моно няма охладител за маслото,както 2Е-то или АБФ-а примерно) съм мерил наляганията на основната магситрала и на горната на разпр. вал и държи чудесни налягания (около 2 пъти по-високи от други масла,които съм пробвал да изследвам).Един път не го бях сменял цели 21 000км (забравих ) и си беше,колкото съм го налял,както и отново мерих налягнаия и бяха 1:1 с тези,които мерих,когато беше ново от тубата .Че трябва да е Мотул,трябва да е,но какъв точно вискозитет е подходящ за конректния двигател,могат да кажат колегите с такъв,които са видяли вече с кое масло се държи най-добре.Сипвал съм 4100 на АБФ и го гореше повечко от другите,но то е полусинтетично,а не пълна синтетика...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kasbg и 30 госта