АБФ Инсталация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Чет 30 сеп 2010 23:39


Ся колеги смених мотора на голфа от 1.6 101коня към АБФ значи проблема ми е следния- инсталацята към мотора я смених но предната инсталация дето е при маската (фарове,мигачи,халогени,перка и тнт.) си остава мойта защото климатика ми е с различна букса, както и датчика на радятора и други...
Но на АБФа влизат два снопа към бушониерата а на моя е един, сега разплетох изолира за да отделя другия сноп(от 1.6) но се оказва че има кабели който водят към компа и незнам за какво са 4 или 5 на брой са единя е зелено и бяло другият е чисто кафяв останалите трябва да погледна, идва ми на ум че може да са за диагностиката но не съм сигорен ако някой знае нека каже.
Също така ме интересува бушониерата дали е еднаква с моята? релетата съвпадат ли и ако има някаква разлика да кажете какво да сменям :bowdown




Потребителски аватар
radinski
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот radinski » Чет 30 сеп 2010 23:47


а да те питам играчка ли е инсталацията защото ще се слага ABF мотор на Венто със същия двигател като твоя :) и вентото е с клима и ABF-то идва с клима
извинявам се за спама ;)


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Пет 01 окт 2010 9:14


Не е играчка като смените всичко от АБФа обаче при мен се оказа че единя сноп има срезани кабели и трябва да слагам моя


Потребителски аватар
radinski
Мнения: 132
Регистриран на: Чет 04 окт 2007 18:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот radinski » Пет 01 окт 2010 9:37


ясно добре благодаря ти и късмет :)
ако има нещо ще може ли да се обръна към теб :)


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Пет 01 окт 2010 12:44


Поне за бушонйерата някой знае ли?


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1405
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот van4ooo » Пет 01 окт 2010 17:44


Тия кабелаци може да са към релетата,1 за диагностика,1 за климатика.Тук погледна ли viewtopic.php?f=5&t=223833


plammbata
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот plammbata » Пет 01 окт 2010 23:29


климатика-който остави-оригиналния ли е или италиянския


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Съб 02 окт 2010 0:12


Всичко си е моето от 1.6. сега се оказва че има 3 букси който незнаем от каде са утре ще се постарая да кача снимки


plammbata
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 13 мар 2009 14:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот plammbata » Съб 02 окт 2010 9:52


абф-а да е имал мфа ,а на твоя да е нямало.а и само да те питам при теб тези букси откъде тръгват-по точно дали е от буксата за инсталацията по двигателя


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Съб 02 окт 2010 17:22


И двата мотора са с МФА, Не са от инсталацята на мотора а от предната дето е за перки климатик и тнт, сега ще снимам буксите който незнам от каде са-тръгват от модула за перките

Последна промяна от Escap3 на Съб 02 окт 2010 17:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Съб 02 окт 2010 17:43


1 - http://picbg.net/img.php?file=7aaa5d65218bf31f.JPG
2 - http://picbg.net/img.php?file=55e653b6595e771f.jpg
3 - http://picbg.net/img.php?file=2f55a0de096611ea.jpg
4 - http://picbg.net/img.php?file=18b60f7533d750e2.jpg
5 - http://picbg.net/img.php?file=9e1e6d34acc6f961.jpg

Значи на 1вата снимка съм снимал целия сноп за да стане по ясно, оградил съм буксата и съм посочил с стрелка другите 2 който незнам от каде идват, значи и 3те отиват към модула за перките но може и друго да има въразно там (не разбирам :Mr Green Fun ). Кабелите който водят там са 4 (2зелени 1червен и 1оранжев) а на снимка 5 се вижат буксите.

Единственото което не съм сложил от АБФа е алармата но сега не е при мен за да видя дали някоя букса се включва там но ме съмнява.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Mapoka » Нед 03 окт 2010 9:25


Като гледам тоя блок за упревление на перките, АБФ-а май е бил с италиански климатик. На оригиналния климатик такова нещо няма (тъй де изглежда по различно).
Защо се занимаваш да сменяш инсталацията на перките и фаровете, ако твоя е имал климатик, остави си неговото управление и просто смени датчика на перките(ако там е разликата, или самата букса на ел мотора, защото съм забелязал че и там има разлики.
Така като гледам буксите, май не са и оригинални за ФВ, така че от разстояние май ще е трудно, освен на някой които се е занимавал с италиански климатици.
И аз отначало си мислех, че трябва да сменя всичко, но се оказа, че просто се добявя 1 кабел и си се ползва оригиналната инсталация. Това при положение че си нямал клима, но ако си имал според мен разлики в управлението на перките няма, освен ако тая от АБФ-а не е с три степени.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот zfa159 » Нед 03 окт 2010 10:34


ДА се изкажа и аз неподготвен,както се казва :D
Бушноиерти са еднакви не само на двата Голф-а,ами и на Пасат-ите и т.н. .Използва се стандартна бушноиера,която просто е универсална.Въпрос на релета и куплунзи,които се ползват.
Ето тук има много готина информация за теб и по принцип за бушониерата -> http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html 8)
За инсталацията - тази,която си оградил не е от заводски клиамтик и колегата е идеално прав.
По повод промяната в управлението на перките - контролерчето,което еди под разширителния съд е различно при Голф с климатик и при Голф без климатик,заради няколко пинчета,които ги има или ги няма,според има ли или няма клима.Също така е ралзично в годините на моделите,понеже след 94-та,95-та го усложняват и вкарват вътре още малко електроника,която управлява някои други неща.
Например до 94-та,вътре на бушониерата най-горе в ляво има реле,което пуска и спира перката на 1-ва степен и пуска и спира компресора.След 94-та това всичкото с еизнася като управление отпред в тази кутиика,като се добавят още 2-3 пинчета,за целта. Там с тези кутиики е много сложно да им хванеш края,ако не знаш за какво става дума.
:beer


Потребителски аватар
Escap3
Мнения: 863
Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
Автомобил: 280hp TDI
Двигател: 1Z
Местоположение: Брезник

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Escap3 » Нед 03 окт 2010 12:19


Ами колеги сега дето съм снимал тоя сноп с кабелите е от АБФа той е преди 94та. Моя голф е 97 с оригинално клима, но се опитах да разплета този сноп който ми трябва от моята инсталация но той е заедно с инсталацята за мотора, и сега като се опитам да разделя само предната инсталация се оказва че има доста кабели който водят към компа а на АБФа няма нито един от предния сноп да води там :screwy


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Re: АБФ Инсталация

Мнениеот Mapoka » Нед 03 окт 2010 13:22


Към компа ти ходят датчика за околната температура, намира се близо до компютъра, както и един кабел за спиране на компресора който е заедно с един друг на който се подава импулс да вдигне оборотите(последните два са на една зелена(или сива) букса при бушоните).
Ако искаш да стане всичко както трябва, виж кои са кабелите които отиват напред, смисъл на коя позиция на буксата на компа са и от аутодатата ще разбереш за какво са, и дали ще ти трябват за АБФ-а.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта