EТ 24 незначи ли че джантата е изнесена по-навън, в смисъл към външният край на калника

?
А да, сега видях -
http://wwoutlet.net/WheelDetails.asp?Link=2117 стана ми ясно, с борд са.
На така зададеният ти въпрос да различава се, защото при Голф 4 предни спирачки се ползват дискове от 256мм, 280мм (които ползват спирачна система FSIII) след това 288 и 312мм (които ползват спирачна система ATE) и последните са 334 на R32
Ако ще преминаваш на 280мм ще трябва да смениш шенкела, може да ползваш старият спирачен апарат - понеже е същият.
Ако ще преминаваш на 288мм, се сменя шенкел, съпорт и спирачен апарат. При АТЕ спирачната система съпорта е делящ се от шенкела.
Ако ще преминаваш на 312мм е нужно само съпорт, ако разполагаш със съпорт за 288мм, разбира се и спирачни дискове ще ти трябват за съответната големина.
Заради нестандартното ЕТ на джантите, ще ти се наложи да си караш с фланци. Новият диск и новите накладки по никакъв начин няма да влошат нещата понеже джантата ти опира във апарата най-вероятно. Опира ли на 256мм, ще каквито и апарати и дискове да сложиш. Майката му е фланци, да изнесът джантата навън.
Между накладките за FSIII и ATE спирачни апарати има разлика!
Въпросните спирачки на снимката са АТЕ54 с делящ се съпорт на 312мм.