


Не пали - голф3
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Не пали - голф3
Номера на двигателя е ABD106356. Не пали защото има някакъв проблем с бензина, от резервоара тръгват три маркуча, а не ми е ясно за какво е третия, двата са за високо налягане, а третия отива в нещо като филтър в предния десен калник и после в клапана, който спира и пуска бензина когато се кара на газ (колата вече няма газова бутилка и се кара само на бензин). Извадих маркуча от този клапан и като налея бензин направо в него пали, ама веднага угасва, а самия маркуч няма пълнене колкото налея изчезва някъде, ама къде отива нямам представа. Помпата отзад мисля, че работи извадих единия маркуч (този със стрелка към резервоара) и като даде на контакт от маркуча почва да тече яко бензин. Някой може ли да ми обясни защо са три маркуча, а не два и къде отива този бензин дето го налях в третия маркуч, и изобщо какъв може да е проблема, какво да направя за да запали. Извинявам се за доста несвързаното обяснение. Колата е в студентски град и исках поне да я върна в Надежда, малко ме е страх да я дърпаме.
- Glove
- Мнения: 2045
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Не пали - голф3
Сега два та маркуча са за гориво единия от тях е за горивото което е нагнетено от помпата в резервоара, а другия е за излишното гориво от системата. Третият маркуч е за бензиновите пари от резервоара, те минават през филтър, който е монтиран отпред под фара от страната на пътника, така наречен канистър, след това минават през един клапан, който се управлява от компа на колата, и след това влиза в смукателният колектор на колата след дроселната клапа.
Относно това че не пали, изключи акумулатора на колата и дай на контакт да се разредят кондензаторите в компа за около 5-10 мин. след това виж дали идва гориво, по единия маркуч идва а другият връща, стрелките на горивната система ще те ориентират. Закачи всичко по горивото, вземи една спринцовка 50 кубика или по-голяма напълни я с бензин и пробвай да запалиш колата, първо самостоятелно без да пръскаш със спринцовката. Ако колата пали и угасва за 1-2сек. , значи не си намира имобилайзера който е в ключа.
Друг опит да я подкараш е да пробваш да запалиш като и впръскваш гориво принудително, не по много, малко докато поеме сама, ако с една спринцовка не се справиш има друг проблем, минаваш на вариант да се прибираш на дърпане или да търсиш помощ на място.
Провери дали не е останали нещо от газовата система което да ти спира горивото, клапан, реле да прекъсва помпата, ключ от газовата система.
Относно това че не пали, изключи акумулатора на колата и дай на контакт да се разредят кондензаторите в компа за около 5-10 мин. след това виж дали идва гориво, по единия маркуч идва а другият връща, стрелките на горивната система ще те ориентират. Закачи всичко по горивото, вземи една спринцовка 50 кубика или по-голяма напълни я с бензин и пробвай да запалиш колата, първо самостоятелно без да пръскаш със спринцовката. Ако колата пали и угасва за 1-2сек. , значи не си намира имобилайзера който е в ключа.
Друг опит да я подкараш е да пробваш да запалиш като и впръскваш гориво принудително, не по много, малко докато поеме сама, ако с една спринцовка не се справиш има друг проблем, минаваш на вариант да се прибираш на дърпане или да търсиш помощ на място.
Провери дали не е останали нещо от газовата система което да ти спира горивото, клапан, реле да прекъсва помпата, ключ от газовата система.
- ktamen
- Мнения: 6368
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Не пали - голф3
Значи съм наливал бензин направо в колектора, налях доста странно е че не съм я задавил. Колата не е моя на един приятел и той си беше прибрал акумулатора така, че е стояла без акумулатор поне 24часа, не сме я давали на контакт без акумулатор, ама тези кондензатори дали не са се разредили за толкова време. А къде да пръскам със спринцовката в същото маркуче ли?
Колата е 92година и ключа е обикновен има аларма ама не знам какво точно прекъсва тя, мислех, че прекъсва само тока към бобината. Ако пак запали само за секунда две и угасне какво да правя? Тя е угаснала по време на движение така че едва ли ще запали с дърпане няколко пъти е угасвала и е палила трудно и така е минала 500 метра и накрая съвсем е отказала.
А от газовата какво да търся, като се даде на контакт помпата работи, този клапан за бензиновите пари явно не влияе, а и колата се кара така от половин година без газова бутилка и ако нещо не беше наред щеше да излезе досега.
Колата е 92година и ключа е обикновен има аларма ама не знам какво точно прекъсва тя, мислех, че прекъсва само тока към бобината. Ако пак запали само за секунда две и угасне какво да правя? Тя е угаснала по време на движение така че едва ли ще запали с дърпане няколко пъти е угасвала и е палила трудно и така е минала 500 метра и накрая съвсем е отказала.
А от газовата какво да търся, като се даде на контакт помпата работи, този клапан за бензиновите пари явно не влияе, а и колата се кара така от половин година без газова бутилка и ако нещо не беше наред щеше да излезе досега.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 74 госта