


Голф 3 air bag
- stop
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дупница
Голф 3 air bag
Някои да знае,може ли да се постави Air bag на Golf 3 фабрично няма
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Бая пари .И нов волан, а и датчик. И за какво ти е/ На повечето не са изправни или ги няма.
А и жабката е огромна цели 2 см дебелина.
А и жабката е огромна цели 2 см дебелина.
Последна промяна от kris11 на Пон 26 юни 2006 21:51, променено общо 1 път.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сменя се волана и няма да имаш жабка ..... трябва още модула за управлението/g-meter, инсталацията и едвали ще го направиш да ти пристяга коланите
имат си Airbags фабрично като стандартно оборудване но преди 96-та мисля се води екстра .....
аз съм 93 и си имам
http://vwclub.bg/~tyan/Photos/29042006_011.jpg

аз съм 93 и си имам

http://vwclub.bg/~tyan/Photos/29042006_011.jpg
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Tyan написа:Сменя се волана и няма да имаш жабка ..... трябва още модула за управлението/g-meter, инсталацията и едвали ще го направиш да ти пристяга коланитеимат си Airbags фабрично като стандартно оборудване но преди 96-та мисля се води екстра .....
аз съм 93 и си имам![]()
http://vwclub.bg/~tyan/Photos/29042006_011.jpg
Моят е 97-а,3-ка, има два.Въпросът ми е малко по-различен,за да не отварямнова тема , все пак. Някои говорят,че еърбегът ,опсвен екстра,е и опасен,тъй като-при по-силни спирачки ,можел също да се отвори?!)и чуепл носа, или изобщо,ако е неизправен -също можел ненадейно да изненада.Не знам така ли е,само приказки ли са, но има ли нещо като 'тестване' на еърбеци?....
10х!
- versace
- Мнения: 735
- Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
- Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
- Двигател: 320 CDI 224 Hp
- Местоположение: Варна
stanimir написа:Въпросът ми е малко по-различен,за да не отварямнова тема , все пак. Някои говорят,че еърбегът ,опсвен екстра,е и опасен,тъй като-при по-силни спирачки ,можел също да се отвори?!)и чуепл носа, или изобщо,ако е неизправен -също можел ненадейно да изненада.Не знам така ли е,само приказки ли са, но има ли нещо като 'тестване' на еърбеци?....
10х!
В първите версии на еърбега той се е отварял от живачен сензор в предницата на колата или някакъв вид инерционен пиропатрон. Тогава е имали реална възможност при силни спирачки или излетели камъчета и други (предмети от движещите се отпред да се отвори еърбега. Ако си бил без колан при силни спирачки те е удрял точно в брадата (поради инерционната сила на тялото) и от движението на главата на горе в повечето случаи е предизвиквал счупване на първи до трети шиен пршлен! А ако скотростта е била малка и еърбега се е отворил по друга причина в движение може да ти пострада само носа (което е по-добрата опция). Особенно опсани са били за деца на предната седалка. За да се елиминира тази опасност на колите след 90-та година, еърбеците се задействат от коланите т.е. няма ли колан парашута не се отваря. Коланите в момента на създаване на инерционната сила на тялото се стягат в обратна посока на движението от пиропатрон или сачми (за това след удар коланите ако са ползвани са блокирани). На още по-съвременните коли си има освен модул за управление на еърбеците и компютър който мери силата на удара и отваря парашутите на степени според инерционната сила.
А по отношение на питането на колегата го съветвам да не се занимава с глупости. Ще дадеш толкова пари за нещо дето не се знае ако не дай боже се наложи да ползваш дали ще проработи. Просто смени колата!
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 14 юни 2006 10:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
тест
във всеки реномиран сервиз където правят диагностика на компютъра на колата ще ти покажат и данни за беговете- при мен нещо с напрежението се беше прецакало в смисъл беше им малко - не знам точно какво значи - но майстора каза че е оправил грешката в компютъра - а и нали имаш датчик - при контакт чрез него се тестват двата бега и там се вижда
- bluefen
- Мнения: 886
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: тест
lolo_popo написа:във всеки реномиран сервиз където правят диагностика на компютъра на колата ще ти покажат и данни за беговете- при мен нещо с напрежението се беше прецакало в смисъл беше им малко - не знам точно какво значи - но майстора каза че е оправил грешката в компютъра - а и нали имаш датчик - при контакт чрез него се тестват двата бега и там се вижда
абе това дали имаш или не вътре е много спорно слагат съпротивлени и пулнат с пияна и .................аиде готово чакаи го да се отвори . Така че вяра неможеш да имаш истината е да не ти се налага да ти се отваря
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта