голф 3 проблем
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Сря 26 ное 2008 14:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
голф 3 проблем
не варти ....
Последна промяна от vaskoto1 на Нед 17 окт 2010 18:45, променено общо 1 път.
Причина: кирилицата!
Причина: кирилицата!
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 проблем
1 Слаб акумулатор
2 Повреден стартер
3 Повреда във веригата за управление на стартера.
Ако акумулатора ти е наред, направи следната проба на електро мотора:
на него има клема с дебели кабели - единия идва от плюса на акумулатора,а другия от генератора.
На тази клема има постоянно плюс. В страни от нея има малка клема с тънак проводник, извади внимателно тънката жица от клемата и с парче проводник вземи плюс от голямата клема на която идва кабела от акумулатора и допри другия край до малката клема - стартера трябва да завърти ако е изправен.
Ако не завърти причината може да бъде в четките на електромотора или в бобините на така наречения шалтер.
Ако при тази проба електромотора завърти - вземи една пробна лампа на 12V , вкарай едната жица в клемата на тънкия проводник,който си откачил от стартера, а другата на маса и подай с ключа за палене-лампата трябва да светне. Ако това не става - проблема е в таблото / най-вероятно в контактния ключ - така наречения клеморед / или на някое друго место - Тогава имаш нужда от електротехник.
2 Повреден стартер
3 Повреда във веригата за управление на стартера.
Ако акумулатора ти е наред, направи следната проба на електро мотора:
на него има клема с дебели кабели - единия идва от плюса на акумулатора,а другия от генератора.
На тази клема има постоянно плюс. В страни от нея има малка клема с тънак проводник, извади внимателно тънката жица от клемата и с парче проводник вземи плюс от голямата клема на която идва кабела от акумулатора и допри другия край до малката клема - стартера трябва да завърти ако е изправен.
Ако не завърти причината може да бъде в четките на електромотора или в бобините на така наречения шалтер.
Ако при тази проба електромотора завърти - вземи една пробна лампа на 12V , вкарай едната жица в клемата на тънкия проводник,който си откачил от стартера, а другата на маса и подай с ключа за палене-лампата трябва да светне. Ако това не става - проблема е в таблото / най-вероятно в контактния ключ - така наречения клеморед / или на някое друго место - Тогава имаш нужда от електротехник.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта