Колеги затворих си нормално жабката на вентото и на другия ден не мога да я отворя. Не съм я заключвал. Като надигна палеца се надига свободно без съпротивление, което ме кара да си мисля, че или пружинката е счупена или самият палец вътре в механизъма е повреден. Ходих на ключар и той ми каза, че без разбиване няма да стане, но на мен не ми се иска защото мойто табло е от светлосивите и после трудно ще си намеря такова.
Дайте ми съвет как да си я отворя без разбиване?



Как да си отворя жабката?
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Обиколих на доста места, и всеки ме съветва да съм разбивал. А аз не искам да разбивам. Пробвах да разглобя частично таблото и да извадя само жабката-цялата кутия, ама не става.
Последна промяна от DAXC на Вто 04 юли 2006 11:05, променено общо 2 пъти.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Навремето с много зор /сваляне на пластмаси и напъване/ извадихме пантите на вратичката на жабката от отдолу. През процепа бръкнахме и освободихме цялата вратичка. В момента ти е счупено краче, което /от една ос/ стърчи навътре от ръкохватката и натискайки отваря. Не прави грешка да го лепиш, независимо с какво. Търси нов детайл. Оригиналните /нови/ са скъпи - 40-50 лв.
Ако напънеш, може да се счупи и нещо по механизма, който е на плочка от вътрешната страна на вратата на жабката и тогава си още назад - към 70 лв. по спомени беше оригинален.
Късмет!
Ако напънеш, може да се счупи и нещо по механизма, който е на плочка от вътрешната страна на вратата на жабката и тогава си още назад - към 70 лв. по спомени беше оригинален.
Късмет!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Пробвай /с втори човек и тънки дълги клещи/ отгоре да освободите, но е малко вероятно. Детайлът, който е захванал вратата към куката на таблото е този, който строшения чоп на бравичката натиска, за да освободи/отвори жабката. Пластмасата му е по-здрава, но при сериозен напън също се троши. Тогава вече ти трябва не само бравичка, а и механизма от вътре.
П.П. Внимавайте при напъването облицовката на вратичката да не ви остане в ръцете...
П.П. Внимавайте при напъването облицовката на вратичката да не ви остане в ръцете...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: chriss, radotom, TheEx0rcist и 54 госта