

Ще се опитам да ти обесня подробно как го свалих, ако нещо не съм обеснил както трябва питаи.
1. Извадих пласмасата на която се намират бутоните за фаровете(тя е на щипки с малка права отверка излиза)
2. Извадих пласмасата на която се монтират бутоните за подгряване на предните седалки.
3. Под тези извадени пласмаси имаще по един кръстат винт развих докрай и ги извадих.
4. При мен волана е чупещ(подвижен) свалих наи долно положение - и пак с правата отверка внимателно откачих щипките на горната част на пласмасата която е декоративна тя крие изрязаното пространсво за таблото.
5. След това свалих двата кръстати винтове които държат таблото с уредите.
6. Наклоних го напред и извадих буксата( при мен беше само една), като преди да я сваля бях извадил клемата на акумолатора(за всеки случай).
7. След като го ивадих от дупката свалих задния пласмасов капак. свалих изгорялата подсветка на десния дисплеи
8. При мен въпросната крушка се оказа на 6-волта(на неи нищо непишеше просто замерих напрежението на максимално усилен потенциометър) не намерих такава и за това сложих зелен светодиод - но не върши работа.
9. Опитах да поправа и самия дисплеи, почистих контакните пластини и гумичкитеза дисплея, но без особен ефект.
10. За свалянето на дисплея ти трябва торкс(евреиска звезда) развърташ само по големите без 8-те по малки. Стрелките излизат много трудно(аз ги свалих като подложих права отверка в основата им.
Сглобяването е по обратен ред, ако си разместил стрелките(но не си ги свалял от оста им) не ги наместваи при закачането на буксата и клемата на акумолатора те автоматично застават и изходна позиция.
TiL написа:mania написа:...Интересното е, че като го махнеш него с дърпане, другото, на което са закъчени врътката за фаровете и тази за св3етлината на таблото, се махат с вдигане на едно зъбче, скрито в самот опанелче. Ние го мъчихме с дърпане, апросто трябвало да се вдигн езъбчето...
Е кое му е интересното? Все пак таз майна не теги 2-5 грама за да бъде задържана от пластмасов зъбА и + това там е предвидено че се щтрака всеки ден
Иначе ако не се лъжа зъбчето беше отдясно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта