ПРОБЛЕМ: КУПЕ КОНДЕНЗ ??!?? (РЕШЕНО!!!)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ПРОБЛЕМ: КУПЕ КОНДЕНЗ ??!?? (РЕШЕНО!!!)

Мнениеот radko_diev » Пон 18 дек 2006 21:39


Колеги здравейте,първо искам да се извиня ако темата ми е на неправилното място,а сега да минем по същество:

Значи смених си филтъра на купето( голф 3 1997 г. 1.6 ), понеже много як конденз ставаше вътре, особено ако има повече от 1 човек в колата, да не говорим ако включа и парното, мислех че е от него, обаче след като го смених всичко се повтаря, особено в тези мъгли (най-много в София трудно да се кара в мъгла а и като се спарят стъклата...) а и тук в Пловдив а и по всяко време, ужасно е! Та питам дали някой е имал подобен проблем и знае как да го реша? Дали не е нещо от уплътнението на предния прозорец отпред (фабричния дефект) или нещо друго ? другото интересно е че като пусна парното не духа силно, в смисъл знаете че по принцип има клапа под филтъра за купето, която се отваря в различно положение в зависимост от температурата на въздуха който минава през нея, и мисля че е от нея, но дали не е нещо друго, в смисъл имах СЕАТ ИБИЗА преди и доста по силна беше струята, сега като сменям степените само шума се увеличава а струята съвсем малко...???

Благодаря предварително!

Последна промяна от radko_diev на Нед 24 дек 2006 16:14, променено общо 1 път.




transkom
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот transkom » Вто 19 дек 2006 0:41


добра вечер току що си играх с моя голф съвсем същия и със същия проблем значи тази клапа за която говориш се затваря за входния въздух с вакуум а се отваря с липсата му (вакуум) това става с онзи клапан отпред при мотора дето е зад разширителното казанче на антифриза в него влиза вакуум от черната тръба която влиза в сервото и излиза а от там отива между двете тръби на парното там има и тройник и се разклонява маркучето и отива в онази черна джаджа на мотора което май служи за разходомера но не съм сигурен та на въпроса мойте тотално бяха объркани и въпросната клапа постойанно седеше затворена т.е. циркулираше само въздуха вътре в купето (от второто разклонение на тръбата за сервото беше пуснато едно маркуче директно до това между двете тръби на парното т.е. мойто не минаваше през въпросния клапан който се командва с бутона до климатика) още не съм пробвал ефекта но дано да съм бил полезен Успех

п.п. тази клапа следва да се мести само при запален мотор т.е. наличие на вакуум ако твоя има резервоара за вакуум под левия преден калник и над кората щото моя го нйама пък съм виждал и такова нещо най много да се отвори и затвори два-три пъти след като се изгаси двигателя


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот radko_diev » Вто 19 дек 2006 10:41


значи колега,ще опитам днеска!
Ако говорим за тая голямата клапа точно под филтъра за купето,аз я пробвах, натискам я надолу при изгасен двигател, когато запаля двигателя клапата се вдига (не пуска външен въздух) но при работещ двигател ако температурата се вдигне, би трябвало сама да се отваря и понеже не се оправи конденза ,смятам на ограничителя(тя е една зъбчатка права такава ) да пъхна нещо ,гума или нещо такова, да скъся хода на клапата, т.е винаги да е малко отворена дори и в "най-затворено положение" ....:)

мерси за помоща


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

ако говорим...

Мнениеот radko_diev » Вто 19 дек 2006 10:45


колега мисля че не говорим за една и съща клапа, моята не се затваря с вакуум,тя е точно под филтъра ,голяма е колко него, и се регулира с наклон, в смисъл,тя не е съвсем плътна ,и има един мотор отдолу, а на нея закачена зъбчатка права,и като мотора се върти клапата застава под различен наклон, незнам дали говориш за същата :))


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Вто 19 дек 2006 11:26


transkom написа:добра вечер току що си играх с моя голф съвсем същия и със същия проблем значи тази клапа за която говориш се затваря за входния въздух с вакуум а се отваря с липсата му (вакуум) това става с онзи клапан отпред при мотора дето е зад разширителното казанче на антифриза в него влиза вакуум от черната тръба която влиза в сервото и излиза а от там отива между двете тръби на парното там има и тройник и се разклонява маркучето и отива в онази черна джаджа на мотора което май служи за разходомера но не съм сигурен та на въпроса мойте тотално бяха объркани и въпросната клапа постойанно седеше затворена т.е. циркулираше само въздуха вътре в купето (от второто разклонение на тръбата за сервото беше пуснато едно маркуче директно до това между двете тръби на парното т.е. мойто не минаваше през въпросния клапан който се командва с бутона до климатика) още не съм пробвал ефекта но дано да съм бил полезен Успех

п.п. тази клапа следва да се мести само при запален мотор т.е. наличие на вакуум ако твоя има резервоара за вакуум под левия преден калник и над кората щото моя го нйама пък съм виждал и такова нещо най много да се отвори и затвори два-три пъти след като се изгаси двигателя

Колега...аз не се имам за много прост,ама нищо не разбрах от поста ти.Слагай тук-там по някоя точка,запетайка,че се омотах...


transkom
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот transkom » Сря 20 дек 2006 1:25


сори за липсата на точки и запетайки ама бях много изморен и ентусиазиран така че забележката е уместна. Не обичам да пиша дълги постове , обаче нямаше как да обясня по просто. Ефекта при мойта е поразяващ и съм на 100% сигурен, че точно тази клапа се командва от копчето до климатика посредством клапана за който говорих, зад разширителното казанче за антифриза, съответно пък той взима вакуума от черната тръба за сервото. Забележка там се намират две разклонения от които едното е затапено. Утре ще снимам и ще кача снимки.
П.П. Проблема при мен беше същият не пускаше пресен въздух отвън мойта клапа също седеше в горно положение когато е запален двигателя. Успех колега


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот radko_diev » Сря 20 дек 2006 20:11


колега,благодаря, ще поглегна тия тръби да видя кво да измисля, аз до климатика имам само едно копче, те са 2 всъщност на едното пише на едното пише норм на другото макс ,и двете са за климатика, други нямам,освен тва имам 3 врътки горе,температура, степени ,и настройка къде да духа, в прозорците,краката и тн...(а бе трите си врътки на горната конзола)...Колега ако можеш приложи снимки че не те разбирам много...:)

мерси за помоща иначе...


transkom
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот transkom » Чет 21 дек 2006 12:45


http://store1.data.bg/transkom/21122006(001).jpg
http://store1.data.bg/transkom/21122006(002).jpg
http://store1.data.bg/transkom/21122006(003).jpg

добър ден колега, ето малко снимки. Значи моя е с оригинален климатик това се разбира по копчетата те са гладки насаждания климатик е със сверични бутони. ако е насаждан климатика е възможно тази клапа да е направена да се командва с ел. мотор но все пак мисля, че 97год няма насаждани климатици (не съм 100% сигурен). дано да съм бил полезен Успех колега

копи пасте на линковете нз защо нестана


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

колега

Мнениеот radko_diev » Пет 22 дек 2006 9:56


мерси за помоща, само че климатика ми не е насаждан, на мен ми е съвсем различна конзолата, пък и копчетата за стъклата са ми на вратите, ти имаш копче с което избираш дали да се върти само въздуха от купето ,или да влиза от вънка (тва със стрелката завъртяната) на теб клапата ти се регулира от него, а моето е автоматично, когато се стопли двигателя (въздуха),клапата се отваря сама... ще ти приложа снимки на всичко тези дни и ще видиш за какво става въпрос :) и ако можеш ми обясни къде беше твоя проблем ? бяха ти объркани маркучите ли?


transkom
Мнения: 8
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот transkom » Пет 22 дек 2006 11:14


ами значи при мен беше хванат директно вакуум от черната тръба за сервото и сложено директно там между двата маркуча на парното, т.е. като запаля мотора директно затваря клапата за външен въздух и ставаше едно потене на стъклата , че чак бърсане с гюдерия. Сигурен съм 4е и при теб проблема е същия само трябва да се потърси управлението на клапата щом е електрическо, не съм сигурен дали топлината на мотора командва тази клапа автоматично или трябва да се командва ръчно ако е автоматично трябва да има някакъв t датчик на главата успех колега и гледай да го оправиш че идва зимата вече


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

:)

Мнениеот radko_diev » Пет 22 дек 2006 13:39


ше пробвам да си намеря копче и ше го свържа да го командвам ръчно :) май най добре ше стане :)


Потребителски аватар
radko_diev
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 14:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radko_diev » Нед 24 дек 2006 16:16


точно под филтъра за купето ,има една клапа,която като се запали двигателя се затваряше при мен,просто сложих един болт да я ограничава и да е винаги малко отворена,дори и в крайно положение, и вече не ми става като сауна в колата ...:)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта