


Проблем с температурата Г2
Проблем с температурата Г2
Здравейте колеги,имам Г2 от 3 дни и открих два проблема.1во не ми показваше температурата на водата,купих нов датчик за 10 лв,почна да отчита но стрелката седи 3-4мм преди края,перката включва и я връща с 5мм и после пак така.Дали тоя датчик е менте.и 2ро докато колата е студена скоростите са си добре като загрее почват да влизат трудно.Някой ми каза че е от притискателния диск, а дали е така ,чакам вие да ми кажете.Благодаря ви предварително.[/img]
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
Колега поздравления за страхотния избор . Относно показанията всичко е относително , но стрелката при мен стои малко под лампата т.е. на средата , когато позагрее подминава малко средата включва се перката и като охлади пада . Пробвай с датчик в които си 100% сигурен , тези показания на часовника не са нормални . Колкото до скоростите провери ги първо имат ли масло .
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
3-4 мм преди кой край - началото или края на скалата?
Значи при мен беше така, в смисъл ходеше почти до края на скалата при 90 градуса измерени с термометър. И аз сменях датчици какво ли не правих, на края се указа уредите били от 1.6 а аз съм с 1.3. Тъй като този датчик работи на принципа, че си изменя съпротивлението в зависимост от температурата, а уреда на таблото го "мери",
добави се едно съпротивление 22 ома - имаше предвидено място отгоре на платката ма седеше празно, и това беше. Та мисълта ми е отвори казанчето и мери там където се излива водата в него - виж кога включва перка и т.н. ако всичко е наред търси проблема в таблото.
Относно скоростите найстина чекни как е маслото и семерингите наоколо да са добре за да не изтича че аз как карах известно време с 200 грама масло не е истина
Добре че здрава кола туй ей -прости ми.
Успех и честита колица - това са дреболии - оправяш и забравяш
Значи при мен беше така, в смисъл ходеше почти до края на скалата при 90 градуса измерени с термометър. И аз сменях датчици какво ли не правих, на края се указа уредите били от 1.6 а аз съм с 1.3. Тъй като този датчик работи на принципа, че си изменя съпротивлението в зависимост от температурата, а уреда на таблото го "мери",
добави се едно съпротивление 22 ома - имаше предвидено място отгоре на платката ма седеше празно, и това беше. Та мисълта ми е отвори казанчето и мери там където се излива водата в него - виж кога включва перка и т.н. ако всичко е наред търси проблема в таблото.
Относно скоростите найстина чекни как е маслото и семерингите наоколо да са добре за да не изтича че аз как карах известно време с 200 грама масло не е истина

Успех и честита колица - това са дреболии - оправяш и забравяш

- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта