смяна на маслообирачи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

смяна на маслообирачи

Мнениеот bu4komobil » Пет 07 юли 2006 18:13


смених преди 70-80км маслообирачи на голфчето(1.6 карбуратор)но днес забелязах че прави пак като преди(като подам рязко газ и изпушва на синъо) с единствената разлика че преди да сменя маслообирачите бях с 5В30 а сега съм с 10В40.какъв може да е проблема




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 07 юли 2006 18:37


--сегменти,износени цилиндри,все лоши работи.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 07 юли 2006 23:16


добре де ами ако е някое от тези лоши работи нетрябва ли компресията да е много ниска?аз мерих моита 2 пъти:първия път беше
1ц-11 2ц-11 3ц-11 4ц-10
втория път я мерих на др.място и показанията бяха:на 4-те цилиндара 10.


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 07 юли 2006 23:37


Е то може пак да е висока компресията при условие че имаш прецакан само маслен сегмент и ще гори масло като за световно:wink: Абе ако си върви добре и не ти гори много масло не я барай :wink:


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Съб 08 юли 2006 14:13


ако имам само прецакан маслен сегмент имали смисул да се тревожа или да не се притеснявам


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Съб 08 юли 2006 15:18


Еми ако не ти гори масло значи нямаш прецакан сегмент и всичко е ОК :wink:


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Вто 11 юли 2006 6:49


голфа пуши като за световно особено като го запаля излиза един голям синкав облак,но като пработи няколко секунди и изчезва,появява се чак като подам рязко газ като е загряла несъм я пробвал докато е студена как е.от щтеката грам не духа.изминал съм едва 150км за да кажа колко масло ми гори но явно ще се ориентирам към основен ремонт,но ме е страх да не попадна на части менте.така че колеги ще ви бада много благодарен ако ме насочите към хубави части(защтото съм сигурен че само с маслени сегменти и гарнитура на главата няма да се размина)и ми дадете и ориентиравъчни цени.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 11 юли 2006 8:01


търси причината в горивна система


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 09 авг 2006 9:15


възможно ли е да препушва защото като сменях маслото му нялах до максимума


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Сря 09 авг 2006 10:05


спри се малко с тези основни ремонти...
покарай малко ви колко масло харчи..
ако е по-малко от литр на 1000 км.. си карай и си пуши...
къде ти е гаранцията, че ремонта ще излезне сполучлив..


Потребителски аватар
pako67
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 10 май 2006 17:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pako67 » Сря 09 авг 2006 19:31


Провери си гумичките на клапаните.Ако гумичките са зле маслото се стича по клапаните и като го запалиш затова пуши толкова.Не бързаи с ремонти.Успех


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Сря 09 авг 2006 23:11


тези гумички съм ги сменял,изминал съм вече 400км и още поне няма видима разлика в разхода на масло.иначе и аз не съм твърде голям привърженик на ремонта то с тези качествни авточасти очертава се тия дни да ходя до морето за 1 седмица и може би ще направя 1000км и ще пиша за резултат.стискайте палци нагласил съм си 1л за доливане дано да го върна


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 09 авг 2006 23:49


принципно вси4ко со4и пак към маслообира4ите,или са менте или маистора ти ги е накъсал при поставянето;слу4ва се с подръ4ни инструменти да се накъсат или пружинките са се разка4или,съвет смени ги пак ;за лада CORTECO sa съштите но струват 5лева успех


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Чет 10 авг 2006 0:43


Цитирам народна мъдрост:"Колкото повече ровите в един фекалий,толкова повече смърди!"(Перифразирал съм израза,за да отговаря на изискванията на ЕС.)


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пон 21 авг 2006 18:38


и така голфчето ме закара до морето и ме върна обратно и за 1200км долях около 100-150ml. масло,но бях силно разочрован от тягата на колата значи по магистралата към варна по равното на газ не дига повече от 140км на 5 и педала до дупка а по баирите особено на 4(отново до дупка педала)не повече от 80км нормално ли е това и да вмъкна 1 въпросче може ли при задържала 2-ра клапа на 2е2-то да вдигне 140км



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта