Мнение за Голф 3 2000 GTI

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнение за Голф 3 2000 GTI

Мнениеот sport generation » Пет 21 юли 2006 20:17


Мисля да сменям Джетата и съм се спрял на Голф 3 2000 кубика даите мнение за колата като разход на гориво здравина на мотора поддръжка на ходовата част и наи общо за плюсовете и минусите благодарско




Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пет 21 юли 2006 21:29


Вземи си 16V !!!

Разхода с 8V e почти еднакъв но във вървенето разликата е огромна. Като разход 10-13 л./100 км. - градско и 6,5 - 8л./100 км - извънградско.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Пет 21 юли 2006 21:42


За 8 и 30 коня повече много пари иначе е по добро безспорно


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пет 21 юли 2006 21:49


sport generation написа:За 8 и 30 коня повече много пари иначе е по добро безспорно


Не са кой знае колко повече за 16-ската. :wink:

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23774

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=23353


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Пет 21 юли 2006 22:33


Този за 5500 е двуврат и не ми върши работа а другия е 6600 а 8 клапановите ги има и за 4500 не че не ми се карат 16 VALVE плюс че поддръжката на двигателя е много по цифра например ангренаж и ролки


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Пет 21 юли 2006 22:46


sport generation написа:Този за 5500 е двуврат и не ми върши работа а другия е 6600 а 8 клапановите ги има и за 4500 не че не ми се карат 16 VALVE плюс че поддръжката на двигателя е много по цифра например ангренаж и ролки


Тоя за 4500 лв. само емблемата му ще е GTI. :lol: :lol: :lol:

Ти си знаеш, купувай какъвто си харесаш. :wink:


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Пет 21 юли 2006 23:19


В мобилето ги има не са перфектни но ще изкочи някои добър


Потребителски аватар
zexer
Мнения: 308
Регистриран на: Нед 07 авг 2005 15:33
Автомобил: Golf2
Двигател: 1.3 MH
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот zexer » Пет 21 юли 2006 23:41


driver написа:Вземи си 16V !!!

И аз силно ви препоръчвам 16V - много по добре ще ти е с нея. И разликата в колата не е малка не само в цената :)


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 22 юли 2006 0:03


разисквано е милион пъти....виж в търсачката.според мен скачай на АБФ и не му мисли.събираш парички повече малко и няма да съжаляваш гаранция.само гледай да не е много истезаван.


Потребителски аватар
Dobermansp
Мнения: 133
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 10:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Dobermansp » Съб 22 юли 2006 0:20


Аз съм с Голф 3 ГТИ 2000 115 коня. Много съм доволен засега от нея (да чукна на дърво) грижи не съм имал с сдвигателя никакви, само елементарно обслужване. На ходовата част също само накладки съм сменял. Като цена не е повече от поддръжката на дърт Пасат (преди 90-та) или Лада например. Например цената от магазин на щанга за кормилната уредба (оригинални нови немски) е към 55 лв, накрайника на тая щанага към 35 лв, рейката на старо 100-120 лв, тампон на двигател 50-60 лв - от тоя сорт са цените на частите. Голфовете са със доста здрава ходова част :)
Относно разхода:
- градско - 10л натоварено движение
около 9 и под него при ненатоварено
- извънградско - 6 литра за скорости от порядъка на 90-100 км/ч
около 7 литра и малко над при скорост по магистрала 140-150км/ч
При пуснат климатик му сложи по 1 литър на 100 км отгоре разход...


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 22 юли 2006 10:25


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 20:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
sport generation
Мнения: 219
Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sport generation » Съб 22 юли 2006 10:45


При 16V ме притеснява поддръжката на двигателя предполагам че е доста по скъпа а джетата си е на годинки все пак


Потребителски аватар
Mustang GT-R
Мнения: 462
Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mustang GT-R » Съб 22 юли 2006 11:39


По-малко клапани, по-малко главоболия. :lol: Все пак зависи какво ти се кара "бегачка" или "изтребител". Аз и от (1.8, 90 коня на газ) съм доволен така, че ти решаваш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта