Нов двигател или ремонт на блок??

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Нов двигател или ремонт на блок??

Мнениеот kuckopucko » Пет 12 май 2006 9:05


такаа...
Значи проблема е следния:
трябва да сменям блока /пукнат ама не се знае то4но къде...абе дълга и широка /. Колата е Голф 3 1,8/75 ААМ.предлагат ми блок от АУДИ 80 втора ръка около 100лв.
Та да попитам кое е по - добре, нов /втора употреба/ двигател или ремонт на блока т.е в блока на Аудито да се сложат мойте 4аркове/и ако е ремонт на блока -какво ме 4ака прибл. като цена ако може да ме ориентирате.
:?: :?: :?: :shock




kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuckopucko » Пет 12 май 2006 9:24


Ако темата не е за тук нека Adminite да я преместят Голф раздела


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пет 12 май 2006 21:41


а по какво съдиш че ти е пукнат блока


kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuckopucko » Пон 15 май 2006 7:55


Няма видими признаци /не смесва антифриз и масло, цилиндрите са чисти,няма шупли,няма резки по 4елото на блока,/ главата е проверена /правих и ремонт на зологическата градина/ пробвах с глава от друга кола/работеща/+още една нова гарнитура, проверихме вси4ки маркучи,обезвъздушавахме системата, сменихме водна помпа,ОБАЧЕ НЕ в разширителния съд надува въздух яко,след като загрее колата.
ТА остана само блок :( :( :(


Потребителски аватар
bluefen
Мнения: 886
Регистриран на: Чет 23 сеп 2004 20:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bluefen » Пон 15 май 2006 9:24


ами нали се сещаш че ако земеш нов двигател и него ранно или късно ще го отваряш. Та за мен е по удачния варянт само блок и вече да се прават по него. Лошото е че твоите бутала няма как да паснат перфектно на новия блок:( (според мен де може и да греша) а от този проблем аз виждам 2 изхода 1-ви да се мине на първи ремонт
и втори да се направят ризи по твоите бутала . Значи преди няколко месеца правих варянта с ризите заради шупла и около 350-400 лв беше набиването на ризите . това е каквото мога да ти помогна като цена.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 15 май 2006 10:16


остава въпроса как точно ще провериш новият блок дали е читав, щом на твоя не може да откриеш дефекта?


kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuckopucko » Пон 15 май 2006 10:33


ще го дам за проверка още преди да го налея с моите чаркове


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Сря 17 май 2006 10:23


kuckopucko написа:ОБАЧЕ НЕ в разширителния съд надува въздух яко,след като загрее колата.
ТА остана само блок :( :( :(


Човеко пробва ли с друга КАПАЧКА на разширителния съд. Защото мойте маркучи ставаха камък точно от нея.


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Сря 17 май 2006 15:18


Нов двигател?


kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuckopucko » Сря 17 май 2006 16:18


1. надува въздух при отворена капачка , след като загрее колата, когато подадеш газ изхвърля водата.....слагахме добавка.....нищо.
2. под нов двигател разбирам такув втора ръка за около 300 лв.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 17 май 2006 16:46


kuckopucko написа:1. надува въздух при отворена капачка , след като загрее колата, когато подадеш газ изхвърля водата.....слагахме добавка.....нищо.
2. под нов двигател разбирам такув втора ръка за около 300 лв.
И моя надува въздух като загрее над половината на стрелката и изхвърля вода ама не съдя по това че има повреда в блока. Ти как разбра не знам. :roll:


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Сря 17 май 2006 16:53


Веднъж долях малко антифриз в казанчето и бях забравил капачката на акумулатора.Така съм карал около 15 километра с температура 90 градуса и нито капачката беше паднала от акумулатора нито капака антифриз беше излязла от казанчето.На другия ден на студена кола нивото си беше същото.Изхфърля ли антифриза през казанчето 90% според мен има пукнат блок или глава :roll:


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 17 май 2006 16:58


Immortal написа:Веднъж долях малко антифриз в казанчето и бях забравил капачката на акумулатора.Така съм карал около 15 километра с температура 90 градуса и нито капачката беше паднала от акумулатора нито капака антифриз беше излязла от казанчето.На другия ден на студена кола нивото си беше същото.Изхфърля ли антифриза през казанчето 90% според мен има пукнат блок или глава :roll:

Знам ли...!? Мисля, че съвременните охладителни системи работят под известно налягане - уж тогава се вдигала точката на кипене.....
Пък и при загряване течностите се разширяват - оттам също може да дойде изхвърлянето на част от течността от разширителния съд....

Предположения изказвам....

П.С. Иначе спор няма, че при спукана глава се получава допълнително налягане в системата и може да изхвърля яко антифриз...въпросът е да се разбере къде точно е разликата между нормално работеща система и при спукана глава...

Последна промяна от Li4o на Сря 17 май 2006 17:08, променено общо 1 път.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 17 май 2006 16:58


Няма антифриз в цилиндрите. Не тече от ауспуха. Колата не прегрява. Пали добре. Няма антифриз в маслото. Няма масло в антифриза. Колата върви нормално. Как съдим че е пукната глава или блок тогава? :roll:
Принципно на 90 градуса се получава леко кипене. При мене изхвърля повече течност от кипенето ако развия капачката веднага без да изпусна въздуха малко преди това. Но определено тва дето излиза с течността не е въздух. Така че ако и при колегата излиза само течност може да не си притеснява много много. :roll:


kuckopucko
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 11:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kuckopucko » Сря 17 май 2006 17:36


не излиза само течност, а и мехурчета въздух, мисля 4е е пукнат блока защото просто не остана друго - ремонтирах главата/шлаифане + заварка + нова гарнитура....не, смених главата с друга работеща такава +нова гарнитура.....не, смених водна помпа, проверихме вси4ки марку4и... смених радиатора,махнах термостата ,направихме колата да работи само на големия кръг.....не и не, когато загрее на 90 градуса по4ва да изхвърля въздух в разширителния съд/направо пука ако дадешгаз изхвърля водата + въздух/. А ина4е нито меша маслото с водата/антифриза/ нито обратното ,нито има видими белези по блока/4елото на блока също/ цилиндрите са 4исти няма шупли.....абе нищо няма.......но ВЪЗДУХ
:cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта