При запалване повторно ми светва лампата за маслото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

При запалване повторно ми светва лампата за маслото

Мнениеот WYLIX » Пет 14 юли 2006 10:07


При запалване на Голф 3 1.8m.i ,лампата ми за маслото изгасва и веднага след това примигва пак.Това нормално ли е?




Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 14 юли 2006 10:13


при тебе винаги ли е така или чат-пат? при мене май само от време на време е така ама го смятах за нормално...


Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот WYLIX » Пет 14 юли 2006 10:21


нее винаги,но доста често го забелязвам това.Дали е вазможно да е от клапата на масления филтър да задаржа?


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 14 юли 2006 10:39


И при мен така мигва за секунда две след запалване. Така си прави при мен откакто съм я купил - повечето пъти при палене мигва още веднъж, а понякога директно гасне и не съм го смятал за проблем. Още повече че в други теми тук колегите споменават че и при тях прави така. Обаче това което ми направи впечатление е че при последната смяна на маслото преди около месец лампата ми доста често взе да мигва два пъти след палене. Много интересна работа, защото и предния път и сега сипвам едно и също масло, даже на едно и също място. Другото което ми направи впечатление е че повдигачите ми сега протракват за секунда две при почти всяко палене след по-продължителен престой, а преди го правеше по-рядко лятото. Иначе общо взето някакъв проблем нямам. Веднага след запалването двигателя си заработва тихо и други мигвания по време на движение нямам. Така че според мен проблема - ако изобщо е проблем, е или в маслото /уж еднакво ама ... различни партиди :) / или във филтъра, щото само тях съм заменил в случая.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 14 юли 2006 10:41


е тоа ше кажат знаещите.... :) аз не разбирам


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Пет 14 юли 2006 10:51


и при мене е така ... не го считам за проблем


Потребителски аватар
batkata1
Мнения: 122
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 9:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkata1 » Пет 14 юли 2006 11:59


И при мен се наблудава същото. Аз си го обяснявам с времето което е нужно ма маслената помпа да отреагира и да вдигне налягането при датчиците а и в целия двигател разбира се. :roll: [/list]


Потребителски аватар
WYLIX
Мнения: 164
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот WYLIX » Пет 14 юли 2006 12:59


нее нормално според мен ,но незнам каква е причината! :roll:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Пет 14 юли 2006 13:07


значи чакаме да се изкаже някой по компетентен ;)


Потребителски аватар
Immortal
Мнения: 435
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Immortal » Пет 14 юли 2006 17:36


batkata1 написа: с времето което е нужно ма маслената помпа да отреагира и да вдигне налягането при датчиците а и в целия двигател разбира се


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 14 юли 2006 19:31


с хубаво масло не би трябвало да е така - въртиш и изгасва веднага


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 14 юли 2006 19:45


То наистина може и от масло да, е но кое му е важното? По-гъсто или по-рядко може да е причина за тези мигвания при палене. Щото при мен едно и също слагам вече два пъти Fuchs Titan Carat 10W40. При първата смяна след това толкова хиляди километра палеше с едно мигване /понякога и без/ и веднага след сегашната смяна взе да пали с две премигвания /понякога само с едно или без/. Между другото ако колата се пали малко след гасене лампата не мига въобще.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пет 14 юли 2006 21:26


маслен филтър нали сменяш всеки път?

Иначе колкото по-рядко, толкова по-малко ще свети лампата на маслото.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 14 юли 2006 21:50


Да филтъра е друга възможност. То по важното е дали това е проблем за мотора, иначе ако не е да върви да си мига един два пъти.


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Пет 14 юли 2006 21:54


За филтъра исках да кажа че също е възможност да създава проблем иначе естествено задължително го сменям с маслото :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта