Вакуума дето контролира...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Вакуума дето контролира...

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 15:38


Става дума пак за 1.6 EZ. Тоя смотан вакуум дето контролира откъде да смуче въздух (топъл или студен) как мога да разбера дали работи или не и има ли някакво значение за загряването на колата и въобще някаква полезна функция има ли.?




Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 15:58


Смятай, че не работи... Откачай.. На мен Ваското ми я направи тая процедура... :wink:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 16:12


То най-вероятно не работи, но все пак каква му е теоритичната функция като работи ме интересуваше? :)


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 16:35


Като е студена да взима топъл въздух от иззад мотора... :wink:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 18:35


Като го взима оттам тоя въздух, ще загрява ли по-бърже? Това ми е на мен болката, че сега като иде зима тая пущина много бавно загрява и тоя автоматичен смукач ме довършва...незнам при теб как е, сподели имаш ли същите проблеми?


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 25 ное 2004 21:18


Moя загрява много бавно - достига нормална работна температура след около 5-8км. Смуче студен въздух отпред. Иначе нямам проблеми с оборотите, веднъж задържи ли ги (след третото палене - нали видя другата тема) - нормални са (нямам оборотомер, но не са повече от 1000-1100)...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Чет 25 ное 2004 23:44


Моята е същата...загрява бавничко според мен и зимата имам чувството, че яде бензина с тия високи обороти...може и да се вманиачавам, но все пак през лятото няма никакви проблеми и си ги държи на 900-1000...


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 26 ное 2004 0:26


Абе не знам, според мен си е 100% нещо по автоматичния смукач, ама той нали при нас е един елементарен, та си е е**о м****а... Колкото до това накъде ти е обърната тръбата (или откъде смуче въздух) - мисля, че няма ама абсолютно никакво значение за загряването на колата... Между другото, в студа преди няколко дена (когато беше около 0-та и някак си сухо) имах чувството, че са ми се съживили няколко кончета - много вървеше (поне повече от нормалното)... При теб как беше?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 26 ное 2004 10:55


Хехехе абе значи в понеделника мисля че беше и при мен много се беше развървяла :) Чак не повярвах, че в тоя студ тъй дърпа...но аз тогава минах поне 40-50 км и го отдадох на това, че е загряла добре :)


dmn
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 03 дек 2004 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот dmn » Пет 03 дек 2004 15:53


Лесно може да се провери от къде смуче въздух - от към калника или от към двигателя. Първо двигателя трябва да е студен. По лесно се работи :-) Откача се гофрирания тръбопровод за топлия въздух, с цяла длан се притваря входния отвор (за топлия въздух) на регулатора. Ако оборотите заглъхнат (намалеят) значи смучи от към топлата страна. Ако не - от студената. Операцията се прави при температури по ниски от 20 градуса, т.е. зимата е подходяща.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 15:56


абе докторееее, змейооооуууу абре вие за интеркулър не сте ли чували брей... :lol:
много ясно сте изпитали ефекта даже...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 15:59


Кажи, Васе, че не зацепвам :) Нали знаеш сега ампули са ми на главата :) Ааа и някакво платно на икономайзера се съмнявал ония ама айде това ще те питам на ЛС


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 16:00


ми виж си предишния пост и ще зацепиш. :lol:


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Пет 03 дек 2004 16:06


vaskoto1 написа:абе докторееее, змейооооуууу абре вие за интеркулър не сте ли чували брей... :lol:
много ясно сте изпитали ефекта даже...


Абе чувал съм и като изпитах ефекта даже се замислих да сложа един-два... Абе колкото се съберат... :lol:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пет 03 дек 2004 16:07


Ше полетиме направо с наще кошници :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта