Фарове на Голф 2

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Фарове на Голф 2

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 16:08


Я кажете вътре във фаровете на голф-а нали има едни такива метални шапки дето закриват крушката? Каква им е фукнцията и може ли и без тях защото едната ми се счупи...гледам, че без нея фарът светi два пъти по-силно, но има ли някаква опасност нещо да се повреди стъклото на фара без тия ламаринки? крушките са халогенни 55W.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 16:37


отнемат температурата от крушката за да не нагрява силно стъклото.
щото една локва после и прас...па за сняг да не говориме...


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 16:49


Васко, мислиш ли, че ще има проблем с 55W халогенни?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 18:03


ми то ще се види..... :lol:


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 18:05


Ееее значи!! Това се казва конкретен отговор :) кажете бе хора някой не знае ли нещо по върпоса :) Да знам да се пробвам ли да я закрепям някак си тая глупост или да махам и другата от другия фар??


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 01 дек 2004 18:18


не знам ве дивчооо... :lol:
как да ти кажа че няма грижа и утре да ти се пукне фара...
и от другата страна е абе недей-и ти ми теглиш една тънка дълга и си махнеш и другото и после нищо не стане...
много е относително...
ако искаш май по добре ще е да се мъчиш да го сложиш че фаровете не са скъпи ама не са и без пари....


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 18:27


аааа хич и не ми се дават пари за фар :) Сега ги пуснах и гледах дали единия грее повече ама де да знам...видя ми се еднакво


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 01 дек 2004 18:32


Така не заслепява ли колите,които карат в насрещното?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Сря 01 дек 2004 18:41


Ами не, тя халогенната крушка отпред и е нанесено някакво покритие непрозрачно..тя въобще не свети напред, ами настрани и вече самия рефлектор насочва светлината напред....поне аз така си мисля :) На свето изглеждаше, че свети бая по-силно, но сега като го гледах на тъмното май няма голяма разлика.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 01 дек 2004 22:46


Не я махай!!!
Учил ли си фокус на криво огледало в 7-ми клас по физика (не знам дали точно така се казваше, не ме бийте много)? :D


waradin
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 29 юли 2004 15:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

по принцип

Мнениеот waradin » Чет 02 дек 2004 0:16


А всъщност някои от вас махал ли си е тая ламаринка за да види каква е разликата?
Те са направени за да разпръскват светлината от крушката и да се отразява във фара.Но това важи за старите крушки които не са халогенни тип балон.
Халогенните крушки не изкарват снопа на пред (разгледайте една крушка) ,а настрани.
Така сам карал 1 година без тея джаджи фара не се спука,но пак (прогледнах направо)
Изпробвано е на оригинални рефлектори с 100/110 ватт
за турски стакла ........ не препорачвам :)))


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 03 дек 2004 11:50


vaskoto1 написа:отнемат температурата от крушката за да не нагрява силно стъклото.
щото една локва после и прас...па за сняг да не говориме...


Ха ха ха, това нали беше майтап? Щото човека пита сериозно! Ламарлинките екранират част от снопа светлина пред крушката. Причината е, че на някои производители крушките са без непрозрачната паста и се получава лупа. Другата причина както змея е писал, ламарлинката участва в оптиката. Мдаа


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пет 03 дек 2004 12:07


смехурко. :lol:
как бре сине една поцинкована ламарина участва в оптиката?
и защо е поставена толкова близо до крушката?
и защо изобщо да я слагат след като крушката конструктивно не свети напред?
и защо е с такава куца форма-ти рефлектор с такава форма виждал ли си?
поздрави.. :lol:

Yossarian написа:. Причината е, че на някои производители крушките са без непрозрачната паста и се получава лупа.


кои?


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Пет 03 дек 2004 13:00


vaskoto1 написа:смехурко. :lol:
как бре сине една поцинкована ламарина участва в оптиката?
и защо е поставена толкова близо до крушката?
и защо изобщо да я слагат след като крушката конструктивно не свети напред?
и защо е с такава куца форма-ти рефлектор с такава форма виждал ли си?
поздрави.. :lol:

Yossarian написа:. Причината е, че на някои производители крушките са без непрозрачната паста и се получава лупа.


кои?


На всичките "защо" отговора е в това което съм писал. Ама пропускам факта че си най, ама най големия "мастор" и разбираш не само от махане на маркучи ами и от оптика.

Така съвсем между другото дипломната ми работа бе синтезиране на оптични стъкла :D :D :D

Правил съм я преди доста време, та може и "син" да си ми :D :D :D
Стъклото на фара неможе да се спука от описаните от теб причини щото линейния му коефициент на термично разширение му е 4 до 6е-6 mm/C, което ще рече устойчивост на температурна промяна поне 100С.
Хайде стига толкоз, че едва ли и половината от това дето съм написал ще разбереш. Нищо лично, но по-добре като незнаеш да си замълчиш, от колкото да даваш грешни съвети.


Потребителски аватар
opipva4a
Палячо
Мнения: 1347
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот opipva4a » Пет 03 дек 2004 13:05


успокойте топката



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon, Google [Bot] и 129 госта