Та значи историята е следната: в събота привечер тръгнах за Ботевград... някъде към 7-7 и половина.... голфетката си беше загряла нормално....
по едно време след тунела на витиня гледам датчика за температурата... стрелката в ЗОНАТА НА ЗАМРЪЗВАНЕТО... под 70 градуса.... и така докато бях на магистралата..
после пак си загря до нормални граници
та въпроса ми е нормално ли е тва (все пак беше студено вечерта) или ше трябва пак да си обръщам джобовете?
Проблем с термостат или просто беше много студено?
- Ото Кац
- Мнения: 910
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niki_vw написа:Кога по точно след тунела да не си я пуснал по инерция но каквото и да си направил термостата не си върши работата тоест не затваря големия кръг за колко време ти загрява като е студена
не, винаги я държа на скорост (верно, че бях отпуснал газта след тунела, нали е нанадолно :РР)) па и двигателя си държи 2500-3000 обороти и не би трябвало да изстива
niki_vw написа:за колко време ти загрява като е студена
начи не загрява супер много бързо, сега като е хладно от надежда до аксаков къфто ми е традиционния маршрут, загрява над 70 градуса преди изкачването към операта по раковска
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 148 госта