Проблем с термостат или просто беше много студено?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с термостат или просто беше много студено?

Мнениеот Ото Кац » Вто 07 дек 2004 10:31


Та значи историята е следната: в събота привечер тръгнах за Ботевград... някъде към 7-7 и половина.... голфетката си беше загряла нормално....

по едно време след тунела на витиня гледам датчика за температурата... стрелката в ЗОНАТА НА ЗАМРЪЗВАНЕТО... под 70 градуса.... и така докато бях на магистралата..

после пак си загря до нормални граници

та въпроса ми е нормално ли е тва (все пак беше студено вечерта) или ше трябва пак да си обръщам джобовете?




Потребителски аватар
pinci
Мнения: 1195
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 14:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pinci » Вто 07 дек 2004 10:39


Предишната ми кола (Фиат Ритмо) падаше до 60-70 градуса на извънградско зимата, голфа не пада до толкова.
Фиат-а обаче много загряваше лятото, така че незнам може и да има проблем.


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Вто 07 дек 2004 11:51


бе голфето не загрява... даже лятото на магистралата се охлажда и под 90 градуса..... ма такова нещо па не бех виждал, баси... направо на замръзване караше... пък и нали е добре за двигателя да си е на нормалната работна температура....


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 07 дек 2004 13:45


По-скоро имаш проблеми около датчика !!! Не може така изведнъж да ти падне температурата !!!!!
Физика !!!!! :wink: :wink:


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 07 дек 2004 14:19


Кога по точно след тунела да не си я пуснал по инерция но каквото и да си направил термостата не си върши работата тоест не затваря големия кръг за колко време ти загрява като е студена


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Вто 07 дек 2004 15:13


niki_vw написа:Кога по точно след тунела да не си я пуснал по инерция но каквото и да си направил термостата не си върши работата тоест не затваря големия кръг за колко време ти загрява като е студена


не, винаги я държа на скорост (верно, че бях отпуснал газта след тунела, нали е нанадолно :РР)) па и двигателя си държи 2500-3000 обороти и не би трябвало да изстива

niki_vw написа:за колко време ти загрява като е студена


начи не загрява супер много бързо, сега като е хладно от надежда до аксаков къфто ми е традиционния маршрут, загрява над 70 градуса преди изкачването към операта по раковска


Потребителски аватар
niki_vw
Мнения: 285
Регистриран на: Вто 17 авг 2004 11:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот niki_vw » Вто 07 дек 2004 15:24


Според мен термостата ти седи леко отворен и за това изтива и бавно загрява но ако съм на твое място ще го сменя сега да не зъзна зимъска от него зависи топлото нали знаеш


Потребителски аватар
Ото Кац
Мнения: 910
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 16:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ото Кац » Вто 07 дек 2004 15:28


бахмааму... таман вчера смених масло, филтри, свешти и ме одрусаха 140+ кинта, ше се поздрава и за термостат баси...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 148 госта