


двигателя загрява
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
двигателя загрява
Значи от както си го помня моя голф 3 1.4 моноинж. постоянно температурата на водата ми е около 100 градуса. Понякога е стигала и до 110гр. при което се включва вентилатора. Таблото ми не е на този модел щото оригиналното е само с километраж и часовник , а сегашното ми е с оборотомер и километраж ( това го е слагал предишният собственник). Когато температурата стигне до 110 гр. съм слизал , отварял съм капака но от никъде не се чува кипене на вода или друга нередност. Също така съм забелязал; че като изфорсирам двигателя маркучите от охл. система се надуват. Възможно лие да има някъкво запушване на системата или термостата е за смяна. До момента нямам загуба на масло и антифриз . Всичко е нормално , но се чудя на какво се дължи таз висока температура и дали е нормално това. Моля за помощ колеги. Благодаря Ви.
- bobcho
- Мнения: 2230
- Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Монтана
Първото нещо което можеш да направиш е да си купиш нова капачка на разширителния съд.Не я пренатягай при завиване.Ако имаш възможност отиди в някой сервиз да проверят за наличието на газове в охладителната система ( заради надуването на мъркучите).За термостата - когато е загряла провери дали и двата мъркуча излизащи от радиатора дали са еднакво топли (внимавай да не се изгориш).
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Чакай малко, какви газове в охладителната течност. Човека си го каза, това, че му надува маркучите, някъде е глътнала въздух тая кола, не е била обезвъздушена като хората и му прави въздушна възглавница, тя и затова загрява. 110 градуса определено не е нормално, датчиците ти включват перката на 85-95 градуса, за 110 .... тоя твоя датчик да не е бил с две степени, една бавна на 85-95 градуса и една степен за тежък режим на охлаждане на 110 и да ти е изгоряла първата и да ти включва само на 110, може и да си прегрял и колата и тогава да ти е направила въздушна възглавница. Губи ли ти вода, маслото чисто ли е, в антифриза има ли масло???
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
K_Power написа:Чакай малко, какви газове в охладителната течност. Човека си го каза, това, че му надува маркучите, някъде е глътнала въздух тая кола, не е била обезвъздушена като хората и му прави въздушна възглавница, тя и затова загрява. 110 градуса определено не е нормално, датчиците ти включват перката на 85-95 градуса, за 110 .... тоя твоя датчик да не е бил с две степени, една бавна на 85-95 градуса и една степен за тежък режим на охлаждане на 110 и да ти е изгоряла първата и да ти включва само на 110, може и да си прегрял и колата и тогава да ти е направила въздушна възглавница. Губи ли ти вода, маслото чисто ли е, в антифриза има ли масло???
колега как може датчика да включва перката на 85-95 градуса като термостата му отваря на 87-88 градуса.
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми закарй я на някой да ти я обезвъздуши и виж дали ще е същата работа. провери и тоя датчик. Еми той термустата му отваря на 88 да, ама е отделен въпрос, какъв е датчика и на колко градуса включва шерката. Термостата и тоя датчик нямат нищо общо. Има датчици и термостати в зависимост от страната и атмосферните условия в нея с най-различни стойности!
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта