двигателя загрява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Krasimir_stz
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

двигателя загрява

Мнениеот Krasimir_stz » Чет 20 юли 2006 23:34


Значи от както си го помня моя голф 3 1.4 моноинж. постоянно температурата на водата ми е около 100 градуса. Понякога е стигала и до 110гр. при което се включва вентилатора. Таблото ми не е на този модел щото оригиналното е само с километраж и часовник , а сегашното ми е с оборотомер и километраж ( това го е слагал предишният собственник). Когато температурата стигне до 110 гр. съм слизал , отварял съм капака но от никъде не се чува кипене на вода или друга нередност. Също така съм забелязал; че като изфорсирам двигателя маркучите от охл. система се надуват. Възможно лие да има някъкво запушване на системата или термостата е за смяна. До момента нямам загуба на масло и антифриз . Всичко е нормално , но се чудя на какво се дължи таз висока температура и дали е нормално това. Моля за помощ колеги. Благодаря Ви.




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пет 21 юли 2006 0:21


Първото нещо което можеш да направиш е да си купиш нова капачка на разширителния съд.Не я пренатягай при завиване.Ако имаш възможност отиди в някой сервиз да проверят за наличието на газове в охладителната система ( заради надуването на мъркучите).За термостата - когато е загряла провери дали и двата мъркуча излизащи от радиатора дали са еднакво топли (внимавай да не се изгориш).


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 юли 2006 2:36


Чакай малко, какви газове в охладителната течност. Човека си го каза, това, че му надува маркучите, някъде е глътнала въздух тая кола, не е била обезвъздушена като хората и му прави въздушна възглавница, тя и затова загрява. 110 градуса определено не е нормално, датчиците ти включват перката на 85-95 градуса, за 110 .... тоя твоя датчик да не е бил с две степени, една бавна на 85-95 градуса и една степен за тежък режим на охлаждане на 110 и да ти е изгоряла първата и да ти включва само на 110, може и да си прегрял и колата и тогава да ти е направила въздушна възглавница. Губи ли ти вода, маслото чисто ли е, в антифриза има ли масло???


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Пет 21 юли 2006 4:13


K_Power написа:Чакай малко, какви газове в охладителната течност. Човека си го каза, това, че му надува маркучите, някъде е глътнала въздух тая кола, не е била обезвъздушена като хората и му прави въздушна възглавница, тя и затова загрява. 110 градуса определено не е нормално, датчиците ти включват перката на 85-95 градуса, за 110 .... тоя твоя датчик да не е бил с две степени, една бавна на 85-95 градуса и една степен за тежък режим на охлаждане на 110 и да ти е изгоряла първата и да ти включва само на 110, може и да си прегрял и колата и тогава да ти е направила въздушна възглавница. Губи ли ти вода, маслото чисто ли е, в антифриза има ли масло???

колега как може датчика да включва перката на 85-95 градуса като термостата му отваря на 87-88 градуса.


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 21 юли 2006 9:44


Може да ти включва това не е проблем.Моя термостат отваря на 90 а термодатчика на перката 1 степен се включва на 87 и си мислех че има някакъв проблем с термостата ма моя майстор каза че включи ли се перката термостата е отворил 100% иначе няма защо да се включва


Krasimir_stz
Мнения: 39
Регистриран на: Вто 11 юли 2006 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот Krasimir_stz » Пет 21 юли 2006 13:47


клеги значи там е работата, че маслото и антифриза не се губят(да чукна на дърво) . Всичко на пръв поглед изглежда нормално тоест маслото не е пресякано и охл.течност не се губи :( и най вероятно "плаче" за сервиз...


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 юли 2006 18:33


Еми закарй я на някой да ти я обезвъздуши и виж дали ще е същата работа. провери и тоя датчик. Еми той термустата му отваря на 88 да, ама е отделен въпрос, какъв е датчика и на колко градуса включва шерката. Термостата и тоя датчик нямат нищо общо. Има датчици и термостати в зависимост от страната и атмосферните условия в нея с най-различни стойности!


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Пет 21 юли 2006 19:34


Явно ти е скапан датчика, за обезвъздушаването, тя само трябва да обезвъздушава, може да си духнал гарнитура или спукана глава. Кажи после какво е станало, след като направиш нещо!


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Пет 21 юли 2006 21:13


Гарнитура.На 1,3/1,4 им е слабо място лично съм се убедил.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта