Има ли начин да си регулирам съединителя?
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Има ли начин да си регулирам съединителя?
Съединителят ми "зацепва" уникално високо... почти напълно трябва да се пусне, за да потегли колата. Става дума за Бора 1,6 AKL. Предполагам, че това е защото е сериозно износен, но все още не превърта. Има ли как да коригирам момента, в който зацепва, защото така е доста неудобно..
- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Зависи дали си на жило или на помпа ако си на помпа неможе да се регулира ако си на жило може да се пипне малко но няма да е кой знае какъв ефекта поради причината че съединитела си заминава
- mania
- Мнения: 1749
- Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Общо взето е за смяна. Съмнява ме като го пипнеш да има голям ефект.
- gigavanko
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Доколкото съм запознат не може да се регулира. Сега ако някой е измислил начин за "побългаряване" да каже.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
А има ли смисъл да го сменям преди да сдаде багажа окончателно, т.е. преди да превърти? Питах в магазин за авточасти, където ми предложиха Sachs, Valeo и LUK. Но става дума за това, че и при трите марки ми продаваха "комплект". Да разбирам ли, че се продават феродов диск + притискателен? Цената при Валео и Лук беше около 280 лева (цена от случаен магазин за авточасти). Само че, ако притискателят така или иначе се сменя и той, тогава няма какво да го пазя и мога да изчакам да почне да превърта... и тогава да го сменям.. или не?
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Освен притискателния и феродовия в комплекта има и една "паница", която задължително също трябва да смениш.
А що се отнася за регулирането ... няма такъв вариант.
А що се отнася за регулирането ... няма такъв вариант.
- gigavanko
- Мнения: 40
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Plovdiv
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Мисля, че не е задължително да се сменя притискателния диск, ако не е повреден(надраскан) и ако купиш същата марка феродов диск, в случай че искаш да смениш само него(около 110 лева).
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: loznica
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Само че, ако притискателят така или иначе се сменя и той, тогава няма какво да го пазя и мога да изчакам да почне да превърта... и тогава да го сменям.. или не? освен притискателен и феродов диск има също и маховик щом си решил да сменяш подобре си вържи гащите докато са горе 

- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Кachakov, едно от предимствата на този модел е, че маховика не е демпферен и не се сменя! Практически е вечен.
Изобщо защо говорите наизуст?
Изобщо защо говорите наизуст?
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
За маховика ми е ясно. Изобщо не е седяло като въпрос да го сменям.
Честно казано, не виждам особен смисъл да сменям и притискателния диск, ако не е надран.. А ако не чакам феродовия да се изтърка до нитовете, притискателният ще си остане здрав.
А оригинално каква марка е? В една дебела книга пишеше LUK, но със сигурност ще знам след като старият бъде свален.
Честно казано, не виждам особен смисъл да сменям и притискателния диск, ако не е надран.. А ако не чакам феродовия да се изтърка до нитовете, притискателният ще си остане здрав.
А оригинално каква марка е? В една дебела книга пишеше LUK, но със сигурност ще знам след като старият бъде свален.
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Сря 02 дек 2009 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: loznica
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
pedalchobaba написа:Кachakov, едно от предимствата на този модел е, че маховика не е демпферен и не се сменя! Практически е вечен.
Изобщо защо говорите наизуст?
прав си колега грешката се дължи от недоглеждане от моя страна извинявам се

- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
icefire Колега, не чакай да стане белята, че после главоболията са доста по-голями!
Недай си боже, да ти блокира съединителя някъде извън града, не виждам как ще се прибереш и то зимата!
За това по-добре го сменяй, разбира се всичко зависи от финансова гледна точка!
Но ако имаш парите не се замисляй, спестяваш за напред доста разправии и нерви!
Ако сменяш съединителя е хубаво да смениш и притесквателният диск, шот може да ти скрои номер, да сложиш съединителя без да го сменяш п.д и после да се напука п.д и да се налага да разглобяваш колата за да го сменяш! И това са разходи и нерви!
Желая ти късмет!
Недай си боже, да ти блокира съединителя някъде извън града, не виждам как ще се прибереш и то зимата!
За това по-добре го сменяй, разбира се всичко зависи от финансова гледна точка!
Но ако имаш парите не се замисляй, спестяваш за напред доста разправии и нерви!
Ако сменяш съединителя е хубаво да смениш и притесквателният диск, шот може да ти скрои номер, да сложиш съединителя без да го сменяш п.д и после да се напука п.д и да се налага да разглобяваш колата за да го сменяш! И това са разходи и нерви!
Желая ти късмет!
- stefan4o
- Мнения: 19314
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Никога не съм разбирал тези мераци да се сменя половината съединител... Или целият или изобщо не го барай. Ако нямаш 280 лева за съединител, които ще ги дадеш навярно еднократно докато тая кола е в теб мисля, че трябва да караш съвсем друга марка и година автомобил. Нищо лично към теб, колега
п.п. съвсем отделен въпрос е ако си го сменяш сам и имаш времето и желанието да го правиш, но гледайки въпросът ти, не мисля, че си от хората, които биха си го сменили сам
Дай пример, може и на лично. По принцип гледам да чета, преди да питам "тъпи" въпроси, ама е възможно да съм съгрешил
Никъде не съм казал, че си задал тъп въпрос, ама щом така си го усетил
Ако все още не си разбрал, ти намекнах, че е тъпо да смениш феродов диск, а после да ти се наложи да смениш и притискателя и да сваляш пак кутията. По принцип трудът не е безплатен. Не искам да се заяждам или от сорта, ама не върви някак човек дал една шапка пари за кола да се опитва да "спести" 100 лева за някакъв си съединител, който не се купува всеки ден.

п.п. съвсем отделен въпрос е ако си го сменяш сам и имаш времето и желанието да го правиш, но гледайки въпросът ти, не мисля, че си от хората, които биха си го сменили сам

Е, сега, колега stefan4o, и ти си задавал тъпи въпроси (моля, не го приемай като обида).
Дай пример, може и на лично. По принцип гледам да чета, преди да питам "тъпи" въпроси, ама е възможно да съм съгрешил

Никъде не съм казал, че си задал тъп въпрос, ама щом така си го усетил

Ако все още не си разбрал, ти намекнах, че е тъпо да смениш феродов диск, а после да ти се наложи да смениш и притискателя и да сваляш пак кутията. По принцип трудът не е безплатен. Не искам да се заяждам или от сорта, ама не върви някак човек дал една шапка пари за кола да се опитва да "спести" 100 лева за някакъв си съединител, който не се купува всеки ден.

Последна промяна от stefan4o на Чет 16 дек 2010 22:38, променено общо 3 пъти.
- icefire
- Мнения: 1777
- Регистриран на: Сря 04 юли 2007 9:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мünchen/София
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
Е, сега, колега stefan4o, и ти си задавал тъпи въпроси (моля, не го приемай като обида
). Просто искам да се информирам. Нищо повече
Иначе действително няма да си го сменям сам, би било доста необмислено като се прибера за една седмица по Коледа да легна в снега да свалям СК.
Нали форумът е да си помагаме.. После и други хора в моето положение ще четат темата и се надявам, че ще им е полезна. Поздрави на всички!


Иначе действително няма да си го сменям сам, би било доста необмислено като се прибера за една седмица по Коледа да легна в снега да свалям СК.
Нали форумът е да си помагаме.. После и други хора в моето положение ще четат темата и се надявам, че ще им е полезна. Поздрави на всички!

- koby
- DarkSidE of The WorlD
- Мнения: 1054
- Регистриран на: Вто 06 яну 2009 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: елин пелин
- Контакти:
Re: Има ли начин да си регулирам съединителя?
В комплекта влиза феродов притискателен диск и аксиален лагер.Както казаха някой колеги той също се сменя защото докато чакаш феродовия да пребоксува може да ти надере диска или да посинее което води спукване също така има едни елементи(забравих как точно се казваха) се износват и от там идват големите проблеми.Качването и свалянето на скотостите по сервизите варира от 130 до 150 лева ако ти се дават 300 лева за една и съща операция не го сменяй и тук идва голямото НО несе знае може и да искара старият диск може и да не искара Божа работа е това та вържи си кончето да ти е мирна главата.Това е от мен мисля че бях доста изчерпателен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта