Работи на 3 цилиндъра

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот skotis » Пон 13 дек 2010 12:34


Колеги, както си карах и изведнъж колата започна да тресе (1.8Т Г4) - спирам, отварям - работи на 3 цилиндъра. Махам бобините и на 4-ти цилиндър имаше доста масло между свещта и бобината. Избърсах го, паля - всичко ок...но след 200 метра пак така :(
И така докато се прибера - ту на 4, ту на 3 цилиндъра.
Някой да има предположения?

Свещи - платинени NGK, сменени преди 30 000 км.
Бобините ги огледах хубаво и четирите - няма пробив на външен вид




Потребителски аватар
hayabusa_gsxr
Мнения: 470
Регистриран на: Сря 30 сеп 2009 23:12
Автомобил: Opel Vectra B
Двигател: X20XEV
Местоположение: Бургас/Варна

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот hayabusa_gsxr » Пон 13 дек 2010 12:47


Колега уточни се - как така между свещта и бобината,имаш предвид кабела ли...дай по ясно за да можем да ти помогнем.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот skotis » Пон 13 дек 2010 13:04


Ами на всяка свещ има бобина. Реално бобината е забучена върху главата на свещта (това е частта от свещта, която стърчи - другата част е в цилиндъра). И там между бобината и свещта, където би трябвало да е чисто има масло - не е много, омаслено е само, но при другите три свещи няма.


Потребителски аватар
Христов
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен/София
Контакти:

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот Христов » Пон 13 дек 2010 13:05


Смени си гарнитурата на капака на главата, явно прекалено много изпуска масълце. А както знаем, маслото не е добър проводник. Ако продължиш да шофираш така има вероятност да съсипеш и лулата.


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот skotis » Пон 13 дек 2010 13:20


Христов написа:Смени си гарнитурата на капака на главата, явно прекалено много изпуска масълце. А както знаем, маслото не е добър проводник. Ако продължиш да шофираш така има вероятност да съсипеш и лулата.


Да, може и това да е проблема, има малко омасляване от нея, но съм чувал че като я смениш по-лошо ставало...


Потребителски аватар
Христов
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 15 май 2007 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен/София
Контакти:

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот Христов » Пон 13 дек 2010 14:10


тогава колега, пробвай с някакво уплътняване...


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот skotis » Пон 13 дек 2010 14:52


Оставих я в сервиз и сега се обадиха че свещите са екстра, бобините също и най-вероятно проблема е в гарнитурата, но според тях това омасляване се е натрупало с времето и да я имам в предвид за смяна тая гарнитура.

Трябва да питам колко струва в порше и ще кажа колко е, ако някой се интересува :)
пп: 84 лв е гарнитурата


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот kat007 » Пон 13 дек 2010 16:40


Колега това може да се получи когато кумотатора не работи хубаво ( намира се в задната част на въздушния филтър ) :) Докато ти работи на 3 цилиндъра трябваше да пробваш да го размърдаш докато двигателя работи ....ако се оправи при размърдването може и да е от него или да не брави добраа връзка с буксите :beer Успех ! и да пишеш какво е станало :beer


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот kat007 » Пет 17 дек 2010 10:52


:roll: Какво стана с колата ?


Потребителски аватар
sigi
Мнения: 181
Регистриран на: Вто 26 окт 2004 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот sigi » Съб 18 дек 2010 11:15


:D :D :D :D ЛЕЛЕ мяза ми на съботаж съшото ми се случи в понеделник с един приятел го отстранихме проблема НАЙ-ВЕРОЯТНО ти е комутатора и то на 3-ти цилиндър и на тебе колега ето ти линка от ремонта ти ако искаш си купи нов ако не се сигурен пиши на лични ще ти дам немера си и ела ще сложиме моя и ще пробваме НО ето ти линка чети: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92034

P.S. от всички познати който имат комутатори на BOSCH а не на HITACHI ВСИЧКИТЕ ни изгоря/прекъсна се проводника на и то само на 3ти цилиндър :banghead:


Потребителски аватар
deversant
Мнения: 1229
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 23:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот deversant » Съб 18 дек 2010 12:03


Гарнитура си вземи на Viktor Reinz,за bmw 320i дето е 6 цилидъра беше около 40лв а сега държи на 250-300коня на един приятел на колата,тва след турбинирането!Невярвам на Голфа да е по скъпа!


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Работи на 3 цилиндъра

Мнениеот skotis » Съб 18 дек 2010 13:06


Здравейте, в сервиза казаха че свещите са супер, бобините също. Просто съвсем лекичко сълзи от гарнитурата, още като я купих преди 3 години така си беше и ми казаха да не барам гарнитурата, че ствало по-зле. Сменям маслото на 12 000 (5w50 Mobil 1) и за този пробег доливам около 150 мл. Което не е нищо, според мен.
Иначе в сервиза избърсали омасляването около свещта на 4-ти цилиндър и от тогава всеки ден карам колата - никакъв проблем. А съм 99 % сигурен че е от маслото около свещта, защото в момента в който стана така аз спрях развих бобините, видях омасляването, поизбърсах и като запалих беше ок за малко. Покарах, пак така заработи и газ към сервиза (те са ми едни приятели майсторчетата, мн точни) Ще видиме занапред. Благодаря ви колеги за отговорите много :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта