



Ниски обороти след палене и вибрации
- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Ниски обороти след палене и вибрации
Голф 2, 1,3, 2Е3 Pierburg, 1991г. През лятото - ниски обороти след палене, придружени с вибрации на двигателя. През зимата - 7-8 завъртания до запалване, ниски и нестабилни обороти, гаснене на двигателя, още по-голяма вибрация, след загряване на двигателя като че ли няма проблеми.Подозирам автоматичния смукач, но може да е и друго, как да разбера, в повечето сервизи не искат да се занимават с карбуратори или е много скъпо - моля помогнете! 

- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
....бензин е..
Батмилко, благодаря, бърникал съм го винта...е внимателно разбира се, но пак са ниски. Нямам оборотомер, но и на ухо се долавя, че са доста под 800. Проблемът е че в дебелите книги пише, че този винт - за обороти на празен ход се бърника при оптимална работна температура на двигателя, т.е. загрят двигател, а тогава машинката вече си пали нормално и поддържа едни сравнително стабилни обороти. Повече ме притеснява проблема през зимата. Паленето е затруднено, а оборотите - нестабилни, дори гасне двигателя. На какво може да се дължи?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Виж сутрин дали ти затваря смукача.На студен двигател(без да палиш) махаш капака на въздушния филтър и даваш газ с ръката,тогава клапата трябва да затвори.Друго което можеш да направиш е да напръскаш карбуратора със спреи за карбуратори,може да има запушено нещо.Също и филтрите на бензина и въздушния провери. 

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Пиша за 2Е2.
Над този винт за оборотите има един кръгъл черен клапан с 2 жици.Той е като запали колата да държи поне 15 секунди във високи обороти.Провери него да не е запушен или нещо да му има.Ако са скъсани кабелите ще ти държи много високи обороти дикато не загрее.Мисля че в него има биметална пластина и нагревател за тези кабели.
Не мога да кажа дали го има на 2Е3.
Над този винт за оборотите има един кръгъл черен клапан с 2 жици.Той е като запали колата да държи поне 15 секунди във високи обороти.Провери него да не е запушен или нещо да му има.Ако са скъсани кабелите ще ти държи много високи обороти дикато не загрее.Мисля че в него има биметална пластина и нагревател за тези кабели.
Не мога да кажа дали го има на 2Е3.
- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Този Мишо в Кърджали ли е или ....другаде, Батмилко?Никси, предполагам, е популярният в Кърджали състезател по водомоторен спорт. Не се познаваме лично, но ако трябва ще се запознаем.
Васе, мерси за съвета, не съм гледал още има ли подобен клапан, то доста работи има накачулени на 2Е3, но ако има как да проверя дали е запушен?
Васе, мерси за съвета, не съм гледал още има ли подобен клапан, то доста работи има накачулени на 2Е3, но ако има как да проверя дали е запушен?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
За сервизите
Ахиме, извинявай за въпроса, но наистина не ми се е налагало да обикалям сервизите до сега и не знам къде е този на Исак. Би ли ме светнал малко с повече подробности - къде, какво правят, на каква цена и с какъв резултат. Ходил съм само при Якмаджиев да сменя два напукани маркуча и той ми каза, че не се занимавал с карбуратори - било трудоемко, а не носело пари, а той "гърла" хранел, визираше момчетата които работят при него и също ми каза че в Кърджали няма човек който да разбира от карбуратори на Голф. Не знам дали е така или това са майсторски "номера".
Дай повече инфо ако може и за Исак и за СБА-то, искам да оправя този проблем.
Предварително благодаря.
Дай повече инфо ако може и за Исак и за СБА-то, искам да оправя този проблем.
Предварително благодаря.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- anders
- Мнения: 13
- Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Автоматичен смукач не затваря
Сори за забавянето. Сутрин на студено при даване ръчно газ клапата не затваря.Какво може да се направи по автоматичния смукач, подлежи ли на настройки и какви.Бих искал първо сам да се опитам да оправя нещата преди да се оставя на местните майстори!?
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта