Ниски обороти след палене и вибрации

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Ниски обороти след палене и вибрации

Мнениеот anders » Сря 28 юни 2006 9:47


Голф 2, 1,3, 2Е3 Pierburg, 1991г. През лятото - ниски обороти след палене, придружени с вибрации на двигателя. През зимата - 7-8 завъртания до запалване, ниски и нестабилни обороти, гаснене на двигателя, още по-голяма вибрация, след загряване на двигателя като че ли няма проблеми.Подозирам автоматичния смукач, но може да е и друго, как да разбера, в повечето сервизи не искат да се занимават с карбуратори или е много скъпо - моля помогнете! :roll:




Потребителски аватар
SaxО
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот SaxО » Сря 28 юни 2006 10:57


Еми глеи ся мое да е от све6тите или кабелите на мен ми праве6е поден проблем и се оказа 4е е от това пък незнам.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 28 юни 2006 11:00


това на бензин или на газ?
ако е на безин, тоя карбуратор има един винт отзад за обороти, като се нагласи, няма да имаш ядове


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

....бензин е..

Мнениеот anders » Сря 28 юни 2006 12:11


Батмилко, благодаря, бърникал съм го винта...е внимателно разбира се, но пак са ниски. Нямам оборотомер, но и на ухо се долавя, че са доста под 800. Проблемът е че в дебелите книги пише, че този винт - за обороти на празен ход се бърника при оптимална работна температура на двигателя, т.е. загрят двигател, а тогава машинката вече си пали нормално и поддържа едни сравнително стабилни обороти. Повече ме притеснява проблема през зимата. Паленето е затруднено, а оборотите - нестабилни, дори гасне двигателя. На какво може да се дължи?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 28 юни 2006 13:05


Виж сутрин дали ти затваря смукача.На студен двигател(без да палиш) махаш капака на въздушния филтър и даваш газ с ръката,тогава клапата трябва да затвори.Друго което можеш да направиш е да напръскаш карбуратора със спреи за карбуратори,може да има запушено нещо.Също и филтрите на бензина и въздушния провери. :wink:


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот anders » Сря 28 юни 2006 13:50


Благодаря, ще докладвам след проверката.


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Сря 28 юни 2006 14:18


Пиша за 2Е2.
Над този винт за оборотите има един кръгъл черен клапан с 2 жици.Той е като запали колата да държи поне 15 секунди във високи обороти.Провери него да не е запушен или нещо да му има.Ако са скъсани кабелите ще ти държи много високи обороти дикато не загрее.Мисля че в него има биметална пластина и нагревател за тези кабели.
Не мога да кажа дали го има на 2Е3.


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Сря 28 юни 2006 14:41


другия вариант е, свързваш се с никси и го питаш за Мишо, той ходи при него и той ми оправя моя 2Е3, нема лабаво там шъ знайш


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот anders » Чет 29 юни 2006 8:13


Този Мишо в Кърджали ли е или ....другаде, Батмилко?Никси, предполагам, е популярният в Кърджали състезател по водомоторен спорт. Не се познаваме лично, но ако трябва ще се запознаем.

Васе, мерси за съвета, не съм гледал още има ли подобен клапан, то доста работи има накачулени на 2Е3, но ако има как да проверя дали е запушен?


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 29 юни 2006 14:02


Не е от Кърджали.Като взех колата бях ходил в сервиза на Исак и моито гаснеше и не държеше обороти така и тои я пипна нещо и се оправи,също може да отидеш до СБА в кв.Гледка там има един човек които се занимава с карбуратори(има бяло рено 19).


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

За сервизите

Мнениеот anders » Чет 29 юни 2006 14:47


Ахиме, извинявай за въпроса, но наистина не ми се е налагало да обикалям сервизите до сега и не знам къде е този на Исак. Би ли ме светнал малко с повече подробности - къде, какво правят, на каква цена и с какъв резултат. Ходил съм само при Якмаджиев да сменя два напукани маркуча и той ми каза, че не се занимавал с карбуратори - било трудоемко, а не носело пари, а той "гърла" хранел, визираше момчетата които работят при него и също ми каза че в Кърджали няма човек който да разбира от карбуратори на Голф. Не знам дали е така или това са майсторски "номера".
Дай повече инфо ако може и за Исак и за СБА-то, искам да оправя този проблем.


Предварително благодаря.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Чет 29 юни 2006 14:52


Инфо на Л.С. :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 юни 2006 16:50


Ав. смукач е прекалено затворен...
Свържи се с Ваското1 той им бае успешно :)


Потребителски аватар
anders
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 9:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Автоматичен смукач не затваря

Мнениеот anders » Пон 24 юли 2006 21:36


Сори за забавянето. Сутрин на студено при даване ръчно газ клапата не затваря.Какво може да се направи по автоматичния смукач, подлежи ли на настройки и какви.Бих искал първо сам да се опитам да оправя нещата преди да се оставя на местните майстори!?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 01 авг 2006 6:42


карбуратор се регулира най добре свален.Има доста винтчета за пипане докато постигнеш успех.С радост бих помогнал,но си далече



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 75 госта